• Hallo,
    3 maanden geleden is 1 van mijn beste vriendinnen overleden, en in het begin hoorde ik haar soms, of voelde ik haar aanwezigheid. Nu heeft een andere vriendin, die net zo goed met haar bevriend was als ik, mij verteld dat ze haar heel vaak ziet, en dat ze dan tegen haar praat maar dat ze het niet kan horen. Ze ziet haar echt, en is heel bang dat er iets mis is met haar. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2018 - 20:45 ]


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Sowieso moet je niet bang zijn voor verschijningen, is mij verteld. Ze verschijnen alleen als ze hulp nodig hebben en misschien heeft die vriendin moeite met naar het licht gaan, zoals ze dat ook wel noemen.

    Als dit een echt topic is tho.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of dit een troll - topic is of dat ik dat alleen maar zo interpreteer omdat ik zo'n dingen zelf niet geloof. Aangezien het om een emotioneel zware situatie kan gaan, geef ik je liever het voordeel van de twijfel, om je niet te kunnen kwetsen. Als je vriendin dat zegt, denk ik dat ze ofwel heel paranoïde in elkaar zit en het kleinste rare ding interpreteert als je overleden vriendin. Dat ze dus is overstuur is en dat dit haar manier is om psychologisch met de shock om te gaan. Of dat ze het zegt om aandacht te krijgen.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2016 - 13:55 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ^ Ik geef de twee boven mij gelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ruin schreef:
    Sowieso moet je niet bang zijn voor verschijningen, is mij verteld. Ze verschijnen alleen als ze hulp nodig hebben en misschien heeft die vriendin moeite met naar het licht gaan, zoals ze dat ook wel noemen.

    Als dit een echt topic is tho.


    Inderdaad, laat haar gewoon eens naar de Sixth Sense kijken, mocht dit echt echt voor haar zijn. Dan zal ze vast al minder schrik hebben.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mij is verteld dat mensen die plotseling zijn overleden, door bijv. een ongeluk, zich soms niet beseffen dat zij dood zijn. Dit, en problemen met naar het hiernamaals gaan (zoals Ruin als zei), zou voor verschijningen kunnen zorgen. Aangezien je vriendin een bekende is, zie ik geen reden om bang voor haar (verschijning) te zijn. Mijn ervaring is dat als je entiteiten vriendelijk vraagt of ze weg willen gaan, zij dit is ook doen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ruin schreef:
    Sowieso moet je niet bang zijn voor verschijningen, is mij verteld. Ze verschijnen alleen als ze hulp nodig hebben en misschien heeft die vriendin moeite met naar het licht gaan, zoals ze dat ook wel noemen.

    Als dit een echt topic is tho.


    Waarom zou dit geen echt topic zijn? :/


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Bedankt voor alle antwoorden!


    Vodka was easier to swallow than the fact that you were not coming back.

    Ik weet niet wat voor advies ik kan geven. Ik geloof wel een beetje in geesten, maar niet in paranormale dingen.


    All magic come with a price

    Ik ga er maar even vanuit dat dit alles gewoon echt is (gezien jij het over een vriendin zegt, en niet over jezelf, dan is het best vaak waar)
    Ik denk, zoals de rest al zegt, dat je vriendin misschien niet doorheeft dat ze dood is of niet dood wil gaan. Of gewoon niet weet hoe ze rust moet vinden. Ik denk dat je vriendin die haar ziet het gewoon met rust kan laten (misschien af en toe proberen te praten om het uit te leggen) tenzij ze er echt last van krijgt, misschien kan ze dan vragen weg te gaan.


    obsessive rage