• “The Redwood Host Club is where the schools handsomest boys with too much time on their hands, entertain young ladies who also have way too much time on their hands. Just think of it as Redwood Academy's elegant playground for the super rich and beautiful.”



    Redwood High School is een internaat voor de aller rijkste jongeren. Deze school staat erg hoog aangeschreven en kinderen van heel veel invloedrijke mensen gaan hier naar school. Naast school, kunnen de jongeren als ze willen ook nog deel nemen aan clubs. De Redwood Host Club is zo’n club. Deze club is opgericht om te entertainen; jonge mannen flirten met zowel de dames als heren, ongeacht hun afkomst en voorkeur. Om deze club draait deze RPG dan ook.
    Het is 2016 en een nieuw schooljaar is aangebroken. Maar dit jaar is anders dan de voorgaande jaren; er zijn namelijk een aantal uitwisselingsstudenten aangekomen. Dit is een project van Redwood High en Mountville High, een school die zich kan meten met de kwaliteiten van Redwood maar die eerder leerlingen uit de middenklasse hebben. Elke leerling wordt gekoppeld aan een leerling van de andere school, waarmee ze een kamer delen en een project mee op moeten zetten. Ergens op driekwart van het jaar zal er een tentoonstelling komen van projecten van leerlingen van beide scholen, gevolgd door een groot bal. Maar hoe zullen de leerlingen van Moutnville High reageren op de luxe en vrije tijd die ze ineens hebben? En beter nog, hoe zullen ze reageren op de Host club?





    • INVULLIJSTJE •
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd: [minimaal 15, maximaal 18]
    School:
    Schooljaar:
    Type Host: [alleen in te vullen door de hosts]
    Vaste klant bij welke Host?: [Alleen in te vullen door de meisjes van Redwood]
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Geschiedenis:
    Extra:


    • ROLLEN •
    Leerlingen van Redwood: [Usernaam – Karakter – Leerjaar]
    Meisjes
    •
    •
    •

    Hosts
    [Dit is geen random aantal, vol is vol]
    • Kojima > Het stille type >
    • Shintarou > President van de club >
    •
    •
    •

    Leerlingen van Mountville:
    Meisjes
    • _Insane >
    •
    •

    Jongens
    •
    •
    •


    • REDWOOD HIGH •
    (Informatie komt nog)

    • REGELS •
    - Hou het realistisch; relaties kunnen niet binnen één dag ontstaan
    - Maximaal twee personages
    - Bestuur niet iemand anders personage zonder toestemming.
    - 16+ onder een spoiler
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Kraak elkaar niet af
    - Ruzies het liefst buiten het topic
    - Het belangrijkste; Have fun!


    [Deze RPG is gebaseerd op de anime Ouran High School Host Club]

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 20:37 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dame van Mountville

    _Insane schreef:
    Dame van Mountville


    Staat erbij ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hier zat ik op te wachten^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    OMG OMG! My favorite anime! ** Sorry moest ff (Fangirling)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik wil graag een host (Wel als meisje)

    Naam: Callidora
    Nationaliteit: Canadees
    Leeftijd: 16
    School: Bij de hosts natuurlijk
    Schooljaar: 1e jaar
    Type Host: Het Vriendelijke charmante type
    Innerlijk: Vriendelijk en behulpzaam. Ze wilt iedereen gelukkig zien.
    Uiterlijk: Met haar lange bruine lokken, mooie volle perzikkleurige lippen en amberkleurige ogen vallen de jongens als een blok voor haar.
    Relaties:
    Geschiedenis: Van oorsprong is ze Canadees, maar haar ouders emigreerde met haar naar Japan zodat Callidora bij de hosts kon. Het liefst wilde haar ouders dat ze zich bij de andere meisjes zou voegen, maar ze hield sterk vol en zo kreeg ze een plekje.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2016 - 21:46 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Een van die hosts is trouwens ook een meisje toch. Ik heb trouwens heel de tijd het idee bij die anime dat al die gasten verliefd op haar zijn ofzo. xD (zip)
    Het was trouwens ook de eerste anime waarmee ik begon, het was liefde op eerste gezicht (lol)(H) Oke ik stop nu maar voordat ik hyper word. xD d:


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Zou ik een vrouwelijke rol van mountville kunnen spelen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    @Aleshanee ik vind het prima dat je een meisje neemt, maar ik heb liever dat je het eerst met mij overlegd. Bovendien staat nog nergens dat het zich in Japan afspeelt ^^

    @greenlight22 sure ik zet je erbij ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kojima schreef:
    @Aleshanee ik vind het prima dat je een meisje neemt, maar ik heb liever dat je het eerst met mij overlegd. Bovendien staat nog nergens dat het zich in Japan afspeelt ^^

    @greenlight22 sure ik zet je erbij ^^


    Mijn excuses! Was geloof ik iets te enthousiast geweest. En Japan ging ik vanuit omdat anime uit Japan komt en de host club school daar staat ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella