• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 10:39 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    MT.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oka Anna is af, maar ik post later nog wel een lijstje met de relaties (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn beide rollen zijn ook af, relatielijstje komt later.


    That is a perfect copy of reality.

    Mt. Ik post Bas vandaag (:


    Mhm?

    Dit zijn de relatie's die ik zoek voor Beth, maar hier kunnen nog altijd dingen bij worden verzonnen. (:
    - Een beste vriendin waarmee ze alles deelt en die er net als zij een tijdje zit.
    - Een gevoelig of kwetsbaar meisje die ze probeert te beschermen.
    - Een meisje die ze niet kan uitstaan en het tegenovergestelde (en waardoor ?)
    - Een jongen die haar haat en haar het leven moeilijk probeert te maken.
    - Een jongen met wie ze het beter kan vinden dan met de anderen.
    - De jongen die haar in dit wereldje heeft gebracht door haar te manipuleren zodat ze verliefd op hem zou worden en hem zou volgen. [Raphael]
    - Een jongen waarmee ze vaak opstandig is omdat ze hem niet mag. [Billy]
    - Verder ideeën ?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 12:32 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    Dit zijn de relatie's die ik zoek voor Beth, maar hier kunnen nog altijd dingen bij worden verzonnen. (:
    - Een beste vriendin waarmee ze alles deelt en die er net als zij een tijdje zit.
    - Een gevoelig of kwetsbaar meisje die ze probeert te beschermen.
    - Een meisje die ze niet kan uitstaan en het tegenovergestelde (en waardoor ?)
    - Een jongen die haar haat en haar het leven moeilijk probeert te maken.
    - Een jongen met wie ze het beter kan vinden dan met de anderen.
    - De jongen die haar in dit wereldje heeft gebracht door haar te manipuleren zodat ze verliefd op hem zou worden en hem zou volgen.
    - Een jongen waarmee ze vaak opstandig is omdat ze hem niet mag.
    - Verder ideeën ?


    Die of die?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Die of die?


    Het maakt voor mij niet uit heb jij liever één van de twee ? ^^


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Het maakt voor mij niet uit heb jij liever één van de twee ? ^^


    Ik denk dat die eerste dikgedrukte wel leuk is ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    (...)

    Ik denk dat die eerste dikgedrukte wel leuk is ^^


    Ja dat is goed (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ja dat is goed (:

    Top!
    Wat is hun relatie nu dan een beetje? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe uitgebreid moet het innerlijk zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered