• Hier kan je je probleem van je haar neerzetten, wat je wil doen met je haar wat goed bij je past etc. Ook kan je make-up tips vragen :'D
    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    IK WIL VEEEL KLEURTJES IN ME HAAR MAAR MAG NIE :(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bn je weer besig jaa x'D


    Crack a bottle

    Oeeh, dat is een probleempje die ik niet kan oplossen. Let op plaatjes in tijdschriften (Hoe jij het ook wilt) en leg aan je ouders uit dat je het alleen maar minder kleurtjes doet en dat het eigenlijk joúwn haar is.
    Succes


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Bn je weer besig jaa x'D
    Jaja, ik ben weer bezig; Dat is heftiig coowl


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    k Heb trouwens wel een probleem maar ik kan moeilijk aan mezelf vragen héa!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oeeh, dat is een probleempje die ik niet kan oplossen. Let op plaatjes in tijdschriften (Hoe jij het ook wilt) en leg aan je ouders uit dat je het alleen maar minder kleurtjes doet en dat het eigenlijk joúwn haar is.
    Succes
    Heb ik al vaak gedaan maar mijn ouders willen niet inzien dat zwart een supermooie kleur is (terwijl ze zelf allebei zwart haar hebben -.-'') en ze vinden roze, blauw en groen ook lelijk >:(


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    (...)Heb ik al vaak gedaan maar mijn ouders willen niet inzien dat zwart een supermooie kleur is (terwijl ze zelf allebei zwart haar hebben -.-'') en ze vinden roze, blauw en groen ook lelijk >:(
    Ooh. Zeg dat zíj ook zwart haar hebben en dat ze hun dochter dat ook moeten gunnen. én anders probeer je feiten neer te leggen op hun zwakke punten. Waar zijn ze zwak voor?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    x,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    k Heb trouwens wel een probleem maar ik kan moeilijk aan mezelf vragen héa!


    welk probleem?


    You're a star in heaven.

    Nou, ik heb luizen [Walg, walg)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    k wil mijn haar ook verve, zwart of donkerder, mr mag nie:S

    omda u haar der kapot van gaat:S mn ma verft haar haar zelf en dan gebruikt ze grijze hare as excuus:S


    You're a star in heaven.

    Nou, ik heb luizen [Walg, walg)


    betekent dat ge proper haar hebtxD

    dan moet ge aan u mama vrage om luizeproduct te kope bij de apotheker


    You're a star in heaven.

    k wil mijn haar ook verve, zwart of donkerder, mr mag nie:S

    omda u haar der kapot van gaat:S mn ma verft haar haar zelf en dan gebruikt ze grijze hare as excuus:S
    Voor jou geld hetzelfde: Op haar zwakke punten richten. én zeg dat ze haar dochter ook moet gunnen wat zij ook doet!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Voor jou geld hetzelfde: Op haar zwakke punten richten. én zeg dat ze haar dochter ook moet gunnen wat zij ook doet!


    heb k al heel dikwijls gedaan, mr het mag nog nie ><

    pff as k 18 ben doe k het toch, dan eeft ze nx meer te zeggexD


    You're a star in heaven.

    Nee :} zeg maar dat ANOUK het ook vind dat het mag en dat ze zelf mag weten of ze het doet (Ieder geval.. Hoe oud ben jij?)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room