• Hier kan je je probleem van je haar neerzetten, wat je wil doen met je haar wat goed bij je past etc. Ook kan je make-up tips vragen :'D
    Kus


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nee :} zeg maar dat ANOUK het ook vind dat het mag en dat ze zelf mag weten of ze het doet (Ieder geval.. Hoe oud ben jij?)


    16xD


    You're a star in heaven.

    Dan vind ick dat! punt! GA HAAR NU HALEN EN VERTEL HET!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dan vind ick dat! punt! GA HAAR NU HALEN EN VERTEL HET!


    k zal straks nog wat gaan zeurexD


    You're a star in heaven.

    Dan vind ick dat! punt! GA HAAR NU HALEN EN VERTEL HET!


    ze is nu werke dus:D


    You're a star in heaven.

    ik ben zat van mn blonde haar. maar ik mag het niet verven omdat dat zonde is van mn 'mooie' blonde haar Ôo


    -

    ik ben zat van mn blonde haar. maar ik mag het niet verven omdat dat zonde is van mn 'mooie' blonde haar Ôo
    Zelf vind ik het wel heel mooi. Maar na je 15e vind ik dat je zelf mag weten. Begin bij een iets donkerder kleurtje en dan zien ze vast wel dat mooi is ;] Succes


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik ben zat van mn blonde haar. maar ik mag het niet verven omdat dat zonde is van mn 'mooie' blonde haar Ôo


    mn ma zegt dat het zonde is van mij mooie gezonde hare ><

    welke kleur wilt ge hebbe?


    You're a star in heaven.

    ik heb soms schrale plekjes op mijn huid.. en ook heel vettige huis soms.. what 2 do =O

    met nn haar kan ik wel overweg ik zet gwn de styltang erin xD


    wafelen wat ik wijd wil en mn pony en haar eronder stijl..

    ikke 2 verschillende kleure meshes,
    ofwel:
    - blonde en rode
    ofwel
    - oranje en rode
    en mn natuurlijk haar is bruin, en kheb al eens 2 kleure meshes gedaan, ma dan apart Ö


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    men haar is helemaal kapot =(

    ik heb soms schrale plekjes op mijn huid.. en ook heel vettige huis soms.. what 2 do =O

    met nn haar kan ik wel overweg ik zet gwn de styltang erin xD


    wafelen wat ik wijd wil en mn pony en haar eronder stijl..
    Leve de Maskertjes! (En ook lotion, werkt het nog niet? Vraag aan de drogist wat wel kan werken.)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    men haar is helemaal kapot =(
    Ö Hoe kan dat?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Ö Hoe kan dat?


    wel ik heb men haar dit jaar ongeveer zo'n 10x geverfd en nu is het ook nog eens allemaal uitgevallen (huil) ik had een hele dikke bos haar en nu heb ik een heel klein fijn staartje
    :(

    Nou, ik heb luizen [Walg, walg)

    Hopen dat ze weggaan :S
    Luizen worden steeds meer en meer immuun voor die producten dusjah .... :/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hopen dat ze weggaan :S
    Luizen worden steeds meer en meer immuun voor die producten dusjah .... :/
    xd dankuuu


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room