• Bill is homo.Hij heeft het altijd verborgen omdat hij dacht dat dat Tokio Hotel in gevaar zou kunnen brengen.Maar Bill wordt zoals elk ander persoon verliefd op iemand.Bill wordt verliefd op iemand van de crew.Tom heeft ondertussen wat problemen met 2 meisjes.Op het ene meisje is hij verliefd maar het andere is smoor op hem.Beide meisjes zijn beste vriendinnen.Georg heeft een vriendin die zwanger is.Ze is nog maar juist 20 en Gustav is via sites opzoek naar de ware.
    Lijkt dit jullie wat ?Het verhaal gaat in verschillende POV's worden gezien.
    Rollen:
    Naam
    Plaatje
    Leeftijd (moet een beetje bij de personage passen, dus niet dat Tom op iemand van 14 is)

    Vriendin Georg KimxGeorg
    Latere vriendin Gustav lienerd
    Meisje waar Tom op verliefd is FISHSTICK
    Meisje dat op Tom verliefd is LilPrincess
    Bf Bill Noukelplopx3
    Meisje dat Bill wil NimmaGirl
    Bf(meisje) van de jongen van de crew EitjexJochem
    Zouden jullie deze vragen ook willen beantwoorden ?
    -Orgineel
    -Titel
    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?
    -Goed idee ?
    xKiss


    The soul needs autumn.

    -Orgineel
    Ik vind van wel !! =D
    -Titel
    hmmm.. moeilijk..
    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?
    Lijkt me wel leuk als het van allemaal venveel aandacht aan wordt besteed, blijft het lekker spannend steeds XD
    -Goed idee ?
    Zeker wel!! <33

    moet ik ook een rol kiezen ? (A)
    anders lijkt 1 van deze me wel leuk =D
    - meisje dat bill wilt
    - meisje dat op tom verliefd is
    <33


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Vriendin Georg

    Naam; Kim

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Leeftijd; 20

    Orgineel

    Ja :P

    -Titel

    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?

    over Gustav

    -Goed idee ?

    Ja egt wel :D


    BF Bill

    -Orgineel; Jaaaah! (Denk ick want ik lees niet zoveel TH-series, hoewel ik deze ckr ga lezen xo)

    -Titel: Problem of Bill ;'D sorry, ben inpriloos

    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?van bill, maar kan ook van tom!

    -Goed idee ?Übergoed zul je bedoelen!! ^^




    Naam: Anouk

    Plaatje: http://www.stylists-own.nl/Projects/MetropolitanGirl/images/Metropolitan-Girl-05.jpg

    Leeftijd 17


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    -Orgineel
    Echt well ":D
    -Titel
    We all hava a problem ?
    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?
    Mwah georg off gustav maar alle 4 zou leuker zijn :D

    -Goed idee ?
    Yheaaa

    En als in een rol moet kiezen :Latere vriendin Gustav


    Vriendin Georg

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    of

    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Tsja en ik ben zwanger van Georg.Mijn muzieksmaak is rock en metal of
    natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel
    hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.
    Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens
    te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    Orgineel Ja :P

    -Titel

    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?

    over Gustav

    -Goed idee ?
    Ja egt wel :D



    Hey,ik heb wat aangepast wat ik van je moet weten ^^


    The soul needs autumn.

    Meisje waar Tom verlieft op is.

    Naam
    Sidney
    Plaatje
    http://i278.photobucket.com/albums/kk114/covergirl3022/selena_gomez_1213286566.jpg
    Leeftijd (moet een beetje bij de personage passen, dus niet dat Tom op iemand van 14 is)
    18
    -Orgineel
    JAAA!! Hij lijkt me leuk ^^
    -Titel
    sidney is kinda inspiloos :$
    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?
    Tom's probleem xD
    -Goed idee ?
    GEWELDIG IDEE!


    Crack a bottle

    -Orgineel
    Echt well ":D
    -Titel
    We all hava a problem ?
    -Moet het vooral over Tom zijn probleem,dat van Bill,dat van Georg of dat van Gustav gaan ?
    Mwah georg off gustav maar alle 4 zou leuker zijn :D

    -Goed idee ?
    Yheaaa

    En als in een rol moet kiezen :Latere vriendin Gustav



    Hye,ik heb wat aangepast wat ik van je moet weten ^^


    The soul needs autumn.

    Naam: Kendra

    Plaatje: Zoek zelf maar effejkes :D

    Leeftijd (moet een beetje bij de personage passen, dus niet dat Tom op iemand van 14 is)
    19

    Rol Latere vriendin gustav

    meisje waar tom op isw

    naam: kayley
    leeftyd 16 jaar
    style emo
    piercing tong en lip
    muziek rock metal
    moet over tom gaan

    hee myn naam is kayley ben 16 jaar en hou van me vrienden en familie hou van shoppen en al die meiden stuff
    en boys ofcourse

    nou als je veder nog iets wil weten stuur maar berichtje

    xoxo kayley en het is super orgineel


    Guns dont kill People do

    als je meer wilt wteen zegje het maar :D

    ik heb hem ff ingekort xD

    oke oke iedereen zet het erneer dus :

    Loves : chocola (Duuh xD) Lollypops , humor.

    Dislikes : Bitch's xD

    Style : Scene / Emo , Soms ok geoon anders xD:P

    Ik hb alles ingevult xD ^^


    Crack a bottle

    aanpassingen :

    Naam: Demi ^^

    Plaatje: http://i475.photobucket.com/albums/rr118/Painted-Ashhlee-Whore/l_589b96f25e3d97369e3188456c8511d1.png

    Leeftijd (moet een beetje bij de personage passen, dus niet dat Tom op iemand van 14 is): 17 jaar ? =D


    Choke on the words that were your last goodbye.

    ik heb hem ff ingekort xD


    Dandiigg ... Ik bedoel Handig :P :D