• Heey iedereen ^.^
    ik moet dus voor school een opstel schrijven van maximum 100 regels
    & minimum 1 A4 blad [daar wou ik het dus op Houde xD]
    Maar,ik heb dus echt TO-TAAL GEEN inspiratie:|
    en ik moet het tegen morgen af hebben :(
    Dus mensen die mij willen helpen & Toffe,originele ideeën hebben...schrijf het in het Topic :D
    aahjaa,het thema is 'vroeger' het moet er dus op een Toffe;originele manier mee te maken hebben >.<'
    dus; Any Idea :D ?
    Show me ^^

    alvast bedankt(H)


    everybody needs a song.

    Schrijf een soort verhaaltje, vanaf je geboorte tot nu. Over ieder jaar/periode van je leven een alinea ofso x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Schrijf de geschiedenis van Tokio Hotel xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Nou je kan jóuwn leven vertellen. Wat er allemaal is gebeurd enzovoort. Je gaat steeds verder terug in de tijd. Leuk idee?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Schrijf een soort verhaaltje, vanaf je geboorte tot nu. Over ieder jaar/periode van je leven een alinea ofso x'D
    Ooh, dat had ik ook


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    oooooffff:

    Je schrijft een verhaaltje over een persoontje in de jaren 70 xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    da vn mn Leven vind ik wel goe :D
    maar hoe beginne we daaraan :D ?

    xx


    everybody needs a song.

    da vn mn Leven vind ik wel goe :D
    maar hoe beginne we daaraan :D ?

    xx


    Ligt eraan: Wil je van je geboorte naar nu, of van nu naar je geboorte toeschrijven? Oh shit, ik moet weg! >< Anders help ik je vanaaf nog wel ff! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    da vn mn Leven vind ik wel goe :D
    maar hoe beginne we daaraan :D ?

    xx
    Nou, je kan vanaf je geboorte gaan en wat je allemaal hebt meegemaakt (Heb je bijvoorbeeld je vader verloren..)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik denk dat we het op n bepaalde manier moeten vertellen,ik kan moeilijk zoo beginnen van

    .... die dag ben ik geboren in da ziekenhus,blablablaa :D

    da vinkd ma raar klinke :D

    xx


    everybody needs a song.