• Die ondankbare fans.
    aaahgr.

    Ik steek ál mijn tijd in Tokio Hotel Holland, al mijn geld wat ik kan missen, en het boeit NIEMAND iets.
    Flyers laten afdrukken voor 25,- terwijl er misschien maar 2 mensen er ook daadwerkelijk wat mee gedaan hebben en zich hebben geregistreerd terwijl ze het daar allemaal wel beloofde!
    Die fucking Hyve is dag en nacht online, we adden zoveel mogelijk mensen, beantwoorden alles en niemand boeit het wat.
    Als wij een berichtje op de offi Hyve posten krijgen we enkel dikke negeer actief of steken onderwater terug. >.<
    Wij zorgen voor FUCKING GRATIS POSTERS en fuckin niemand reageert terwijl ze wel net zo graat 5 euro neertellen voor een LIPGLOSS :/ met kiss me kaulitz erop ofzo.

    wij doen fucking moeite om samen te werken met t street team, en het enige wat we terugkrijgen is NEGEER acties van hun kant.
    Wij zetten een berichtje neer dat we geen gehaat meer richting hen willen hebben, zij doen er NIX aan dat hun users ons altijd uitkotsen.

    aaahgr ik ben echt heel erg gefrusreerd nu, omdat gewoon níemand meewerkt.
    NIEMAND :/

    Sorry dat moest er ff uit.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 12:50 ]

    ik snapte gewoon geen reet van die actie met de posters x'D


    Your make-up is terrible

    Ik ben het helemaal met je eens |:.. Fakkers.


    Wie du mir, so ich dir.

    Assassin schreef:
    ik snapte gewoon geen reet van die actie met de posters x'D

    VRAAG HET DAN O.O
    Ofzo, aahgr -handen in de lucht houdt-

    Cherished schreef:
    (...)
    VRAAG HET DAN O.O
    Ofzo, aahgr -handen in de lucht houdt-

    Ik had het in het topic gezet


    Your make-up is terrible

    Tja, het is wel het streetteam. Daar heb je nou eenmaal van die fans die als makke schaapjes achter mevrouwtje Karin aanlopen en niets van anderen moeten weten. Al had je honderd euro uitgegeven aan die posters, they don't care. Jij kan niet met TH in contact komen, dus jij bent niet interessant. Zo gaat het in de hoofdjes van de fans.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, het is wel het streetteam. Daar heb je nou eenmaal van die fans die als makke schaapjes achter mevrouwtje Karin aanlopen en niets van anderen moeten weten. Al had je honderd euro uitgegeven aan die posters, they don't care. Jij kan niet met TH in contact komen, dus jij bent niet interessant. Zo gaat het in de hoofdjes van de fans.

    Naar mijn weten krijgt de fanclub alle m&g en niet karin. Ookal in het verleden. ._.

    en heb ik al geantwoord op je vraag?

    Ik wil wel mee doen met de actie voor die posters, alleen weet ik niks dus schiet dat weinig op. Verder bn ik wel lid van het streetteam maar alleen voor meetings. Voor de rest niks, want ik vind het nog steeds raar dat Karin zo oud is en ik vond haar arrogant op de meeting.


    -

    Neuh niet echt.
    Waar moet ik dat idee heensturen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Neuh niet echt.
    Waar moet ik dat idee heensturen?

    't liefst op het forum registreren en ik het topic posten, maar als je ons echt haat xD en niet wilt kun je me ook een pb'tje sturen, dan post ik het voor je.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 13:19 ]

    Cherished schreef:
    (...)
    't liefst op het forum registreren en ik het topic posten, maar als je ons echt haat en niet wilt kun je me ook een pb'tje sturen, dan post ik het voor je.


    Whaha ik haat jullie niet x'D maar ik ben lui en heb geen zin om me te registeren. Ik stuur wel een pb als ik iets weet.


    Your make-up is terrible

    Cherished schreef:
    (...)
    't liefst op het forum registreren en ik het topic posten, maar als je ons echt haat xD en niet wilt kun je me ook een pb'tje sturen, dan post ik het voor je.

    Ik ben wel lid van jullie btw. Ik ga een even denken over die actie, ik wil jullie graag helpen!^^


    -

    Cherished schreef:
    (...)
    Naar mijn weten krijgt de fanclub alle m&g en niet karin. Ookal in het verleden. ._.

    en heb ik al geantwoord op je vraag?
    Welke vraag?


    Life is hard and then we die

    Oh ik bedoelde de post boven jou xD
    [/sorry ._.]

    En @ jullie hier, bedankt <33
    Echt -happyface-

    Hehe ok xD


    Life is hard and then we die