• bro

    Ik kan hier niet de enige farmer in Stardew Valley zijn.

    Stardew Valley is een RPG te downloaden op Steam voor 14,99$. Zelf speel ik het nu een uur of tien en ik ben bang dat daar nog vele uren bij gaan komen. Het is erg verslavend. Ik krijg er een sterke Harvest Moon meets Animal crossing Vibe van. Je hebt een boerderij geërfd in het kleine Stardew Valley, waar je ieder seizoen allerlei groentes en andere planten kan verbouwen. Naast het werk op het land vis je in de nabijgelegen wateren, vecht je met monsters in de mijnen, verzamel je verschillende voorwerpen voor de community centre en nog veel meer. De andere bewoners vragen je regelmatig om een gunst en door ze te helpen bouw je vriendschappen op en leer je meer over ze te weten



    Ik zit zelf op het Steam account van mijn broer lol, dus ik kan helaas niet altijd wanneer het me uitkomt spelen.


    i put the fun in funeral

    it's real fun you guys


    i put the fun in funeral

    Mijn zus speelt het heel veel. Ik heb het al wel op mn pc staan maar ik moet er nog aan starten. (:


    The truth is out there.

    sounds awesome


    Heaven is a place that we all have

    Stardew Valley is aan te raden als je harvest Moon achtige games houdt en is zeker die 15 euro waard! Ik heb er al 70+ uur in zitten haha (:


    No guts no glory.

    Pia schreef:
    Stardew Valley is aan te raden als je harvest Moon achtige games houdt en is zeker die 15 euro waard! Ik heb er al 70+ uur in zitten haha (:


    bro finally
    ben je al met iemand getrouwd?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    bro finally
    ben je al met iemand getrouwd?


    Ja ik ben met Sebastian getrouwd! Had het een tijdje niet meer gespeeld omdat ik zo'n beetje alles al had gedaan, maar nu met de nieuwe update ben ik weer gaan spelen. Denk dat ik ook een nieuwe save file ga starten zodat ik die nieuwe farm layouts heb. Hoe ver ben jij met trouwen, community center enz?


    No guts no glory.