• Ik wil binnenkort ooit eens mijn eigen haar gaan knippen, want het begint alweer langer te worden dan een maand geleden bij de kapper, en ik was nogal blij met die lengte. Mijn haar groeit veel te snel. Maar wie knipt regelmatig zijn eigen haren? Of wat is überhaupt jullie ervaring met het knippen van jullie eigen haar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    De enige ervaring die ik heb is van toen ik zo'n drie jaar was en besloot dat ik kort haar wilde - en dat toen dus zonder toestemming heb gedaan. Ik kan je ben ik bang niet veel tips geven... Wel veel succes!


    obsessive rage

    Ik doe het wel eens, maar mijn haar is eigenlijk veel te dik ervoor, haha. Op internet zijn wel veel handige filmpjes te zien.


    Your make-up is terrible

    Ik deed eerder niet anders xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thunderfvck schreef:
    Ik doe het wel eens, maar mijn haar is eigenlijk veel te dik ervoor, haha. Op internet zijn wel veel handige filmpjes te zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik durf mijn eigen haar niet knippen, maar op youtube vind je vaak filmpjes.


    16 - 09 - '17

    Ik knip het vrijwel altijd zelf, omdat de kapper het een paar keer verknald heeft. Dus toen dacht ik Ik doe het zelf wel, dan kan ik mezelf de schuld geven en van mn fouten leren. Ik knip dan ook zelf een schuine pony, soort van. Meestal zijn het gewoon de puntjes en afhankelijk van hoe je het hebt (laagjes, in 1 lijn, etc.) kan je het knippen. Ik heb het graag ongelijk, dus ik hang het gewoon over mn schouders zoals ik het dagelijks draag en dan knip ik het een beetje schuin af. Als het op 1 lijn moet, zal je eventjes aan je moeder of iemand anders moeten vragen of ze het controleert en bij wil knippen ofzoiets.

    Dat zijn wel een beetje de tips die ik heb xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het is wel goedkoper als je het zelf knipt dan als je naar de kapper gaat, en als het maar iets kleins is, dan is het helemaal beter. Maar wees wel voorzichtig! (Y)


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Ik heb m'n eigen haren geregeld geknipt. Als je gewoon zorgt dat je recht knipt, er niet al te veel van af haalt, en het door iemand laat controleren is het meestal wel goed. En anders kan je altijd nog naar de kapper gaan en het daar weer recht laten knippen. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik laat mijn moeder vakl mijn pony knippen, maar zelf zou ik het verknallen denk ik. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik knip mijn eigen haren tegenwoordig altijd, ik heb alleen het voordeel dat ik krullend haar heb dus dan zie je het verschil toch bijna niet. Tip: knip iedere keer maar hele kleine stukjes van je haar af.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.