• HIEP HIEP HOERA

    Vandaag is Prim ofwel Sterre negentien jaar geworden!
    Een hele fijne dag toegewenst, met veel cadeautjes en knuffels!



    Ahavah
    Lieve Sterre

    Bij dezen zou ik je graag een heel, heel gelukkige negentiende verjaardag willen wensen. Ik weet dat we elkaar eigenlijk niet goed kennen, maar gezien je me er echt een heel, heel lief meisje uit ziet, wil ik je dit berichtje toch sturen. Geniet van je dag (en van je jaar!) en ik hoop dat het een dag wordt die je nooit meer wilt vergeten.

    Veel liefs en geniet ervan
    Leah

    Femtastic
    Hallo Sterre!

    Ik weet dat wij elkaar eigenlijk niet kennen, maar ik zie je geregeld voorbij komen op Q. Je komt me echt over als een lieve meid en ik hoop van harte dat je een fijne verjaardag hebt, leuke cadeau's krijgt en een fantastisch jaar te gemoet gaat! Ik hoop dat je je nog goed amuseert en echt geniet van deze dag, want hij is speciaal voor jou!

    Groetjes,
    Felicia

    Gibbs
    Heeeeey, happy birthday- birthdaygirl!
    We kennen elkaar dan wel eigenlijk niet, maar bij deze wil ik je toch een hele fijne verjaardag toewensen! Dat je dag maar mag bestaan uit heel veel plezier, gekkigheid, cadeautjes, groot feest (of juist klein als je dat liever hebt) en dat je er maar een mooie dag van kan maken!
    Want woohooo, it's your birthdaaaaaaaay! Enjoy it! c:

    Liefs,
    Yolanda


    SPECS:
    Sterre, betreed de kast om je bericht te ontrafelen.





    Je worstelt je door een aantal lagen dikke jassen heen en opeens voel je iets ijskouds....je draait je om en tot je verbazing zie je sneeuw. Je blik glijd omhoog en je ziet....



    In de verte zwaait iemand naar je, snel loop je naar deze persoon toe.



    Hij vertelt je dat je snel mee naar het kasteel moet komen en begint te lopen voordat je kan vragen waarom je mee moet lopen. Je hebt geen idee meer waar je bent tegen de tijd dat je opeens het portret van de dikke dame ziet. Het schilderij zwaait open voor je en als je naar binnenstapt zie je dit:



    Het feest is duidelijk als gestart, "Gefeliciteerd Sterre!" roept iedereen zodra ze je zien. Iedereen komt naar je toe en je wordt overladen met cadeautjes. Iemand heeft een boek voor je: Hogwarts a History, iemand anders heeft een mooie veer en een in leer gebonden dagboek voor je gekocht en de enorm getalenteerde Hermione heeft uitgezocht hoe je een Wi-Fi verbinding kan krijgen op Hogwarts. Speciaal voor jou! Wow!

    'Hopelijk heb je een fijne verjaardag en vind je je verassing leuk Sterre!' lacht een meisje dat plots opduikt, compleet gekleed in felroze.





    HalfBloodPrince
    Sharon heeft speciaal voor jouw een hoofdstuk gemaakt! KLIK!




    En dan natuurlijk tijd voor... taart!






    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd!!


    i wanna die with you once or twice.

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Gefeliciteerd!


    Happy Birthday my Potter!

    Gelukkige verjaardag! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciteerd!


    Can't control my second personality

    Proficiat^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd! Geniet van je dag! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nogmaals gefeliciteerd!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciregenboogtaart!(banana)


    Queer zijn is gewoon alles

    Gelukkige verjaardag! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Whooohooo! Happy birthday!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Happy Birthday! ;D


    Ik wil een tuin vol egels

    Dreadful schreef:
    Whooohooo! Happy birthday!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Van harte gefeliciteerd! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.