• Hallo allemaal!

    Hoewel ik de vorige langste dag hurling aan het spelen was in Ierland, word ik dit jaar een dag blind.

    Wacht wat?
    Het oogfonds organiseert een actie waarbij ziende mensen voor een dag blind of slechtziend kunnen worden. Daarbij kan je dus sponsoren zoeken om je te supporten. Alle opbrengsten gaan naar het oogfonds.

    Dus je bent opzoek naar mensen die je gaan supporten?
    Jupp! Klik hier voor mijn persoonlijke actiepagina en meer informatie over de actie!
    Mocht je nu echt geen geld hebben, dan zou je me ook heel erg helpen door mijn facebook bericht te delen. Veel mensen hebben mij al op facebook, maar mocht je mij niet op facebook hebben, stuur dan even een pb'tje, zodat we vrienden kunnen worden.

    Wanneer ga je dit doen?
    De langste dag, oftewel 21 juni. Ik doe mee voor 4 uur en zal een ritje gaan maken met het ov. Misschien nog even langs mijn opa en oma. Ik kijk wel even. In ieder geval ga ik mij inzetten voor het goede doel.

    Ik heb geen facebook of geld:c
    Je mag me altijd succes wensen via dit topic? Dat heb ik vast ook nodig hahaha.

    Groetjes Femke

    Als jullie nog vragen hebben, stel ze dan gerust!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    wauw, wat een goede inzet van je !!
    ik heb FB ^^
    en laat je me weten hoe het is om een dag een blinde te zijn ??
    wil alle details ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hello_Kitty schreef:
    wauw, wat een goede inzet van je !!
    ik heb FB ^^
    en laat je me weten hoe het is om een dag een blinde te zijn ??
    wil alle details ;)


    Ja dat komt goed^^ maar aangezien ik niet blind kan typen, zal het pas na de actie zijn, haha.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oeh gaaf! Misschien doe ik ook wel mee (wbw) ik heb eigenlijk stiekem altijd al een dag blind willen zijn.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik krijg altijd hoofdpijn daarvan

    VeniVidiVici schreef:
    Oeh gaaf! Misschien doe ik ook wel mee (wbw) ik heb eigenlijk stiekem altijd al een dag blind willen zijn.


    Ik ben er ook wel benieuwd naar ja! Als je ook mee doet: heel veel succes!^^

    Bink schreef:
    Ik krijg altijd hoofdpijn daarvan


    Waarvan? Blindzijn? Brillen? Facebook? Goede doelen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krijg je dan een blinddoek op?
    Gave actie! lijkt mij best leuk om eens mee te doen!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 21:05 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Snapple schreef:
    Krijg je dan een blinddoek op?
    Gave actie! lijkt mij best leuk om eens mee te doen!


    Nee ik krijg een bril toegestuurd (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wauw! Wat een goede actie!
    Mijn neef is slechtziend en wordt blind. Ik zou graag willen ervaren hoe hij het nu ervaart, dus misschien doe ik ook wel mee.
    Ik heb wel een keer een 'blind ervaring' gehad in het muZIEum, daar waren aardedonkere ruimten ingericht als huis, tuin, straat enz. Zo konden mensen die normaal zicht hebben ervaren hoe het is om blind te zijn. Erg interessant!

    Als er een actie was om een dag doof te zijn, had ik meegedaan xp. Maar super dat je dit doet! Ik ben zeer benieuwd naar je ervaringen.^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Mooie actie! Succes!


    16 - 09 - '17

    Heel gaaf, Fem (: succes! Ik zou je graag willen steunen, maar ik kom op dit moment al geld om boodschappen te doen te kort lol. Tot hoe lang kan je doneren? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zag het voorbij komen op Facebook. Ik wil je misschien wel enkele euro's sponsoren. =)
    (Maar dat moet ik vanavond thuis doen)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hannibal_Lecter schreef:
    Wauw! Wat een goede actie!
    Mijn neef is slechtziend en wordt blind. Ik zou graag willen ervaren hoe hij het nu ervaart, dus misschien doe ik ook wel mee.
    Ik heb wel een keer een 'blind ervaring' gehad in het muZIEum, daar waren aardedonkere ruimten ingericht als huis, tuin, straat enz. Zo konden mensen die normaal zicht hebben ervaren hoe het is om blind te zijn. Erg interessant!


    Als je meedoet: Heel veel succes!! En ohh, ja dat zal wel ja! Daar heb ik best veel over gelezen ooit^^ Misschien ga ik daar ook ooit nog wel heen.

    Bathsheba schreef:
    Heel gaaf, Fem (: succes! Ik zou je graag willen steunen, maar ik kom op dit moment al geld om boodschappen te doen te kort lol. Tot hoe lang kan je doneren? c:


    Haha geen zorgen! Zorg eerst maar voor jezelf! En ik heb geen idee eigenlijk. Het begint op 21 juni, dus tot dan, misschien?

    Scandal schreef:
    Ik zag het voorbij komen op Facebook. Ik wil je misschien wel enkele euro's sponsoren. =)
    (Maar dat moet ik vanavond thuis doen)


    Oh dat is echt ontzettend lief, Erica! Bedankt^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg dit is echt heel erg mooi!! Ik zit er zelfs aan te denken om mee te doen...

    Zou ik ook 3 euro kunnen doneren? (Arme student enzo)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2017 - 10:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    Omg dit is echt heel erg mooi!! Ik zit er zelfs aan te denken om mee te doen...

    Zou ik ook 3 euro kunnen doneren? (Arme student enzo)


    Oh gaaf dat je misschien ook mee wil doen! Succes als je het doet!

    En het minimum is €5 ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!