• CRÈME DE LA CRÈME


    Alle uitnodigingen zijn verstuurd, het RPG zit dus vol!
    Al twintig jaar organiseert de familie Monterigne hét evenement van het jaar en ook dit jaar zijn de uitnodigingen uitgedeeld. Ben jij een van de gelukkigen die 27 december 2016 tot en met 2 januari 2017 vrij heeft gehouden en aanwezig zal zijn tussen deze exclusieve verzameling van vrijgezellen?

    Gedurende een week zullen bekende it-girls en rijke bachelors uit de hele wereld zich verzamelen op het landgoed van de familie in de Franse Alpen. Er staat een bal gepland, maar ook ski uitjes en natuurlijk een extravagante oud-en-nieuw viering! Kortom: een week waarin het vooral draait om te zien en gezien te worden.

    DE ROLLEN
    Ladies: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de ladies.
    • Blair Genovese - Sempre - Miranda Kerr - Zakenvrouw - Pagina 2
    • Kamila Nayeli Daleshka - Canagan - Barbara Palvin - Vlogger - Pagina 4
    • José María 'Yasemin' Arguedas - Kian - Magdelena Zaleskja - Vlogger - Pagina 3
    • Riley Arizona Hilliard - Zusak - Gina Vaia - Blogger - Pagina 4
    • Cassandra Piper Lee - Miall - Katherine McNamara - Dochter van - Pagina 4


    Gentlemen: 5/5 Er zijn helaas geen uitnodigingen meer voor de gentlemen.
    • Vincent Malcolm Bray - Maslany - Ed Westwick - Zakenman - Pagina 1
    • Denvin Killian Ivers - JC_ - Nicolas Simoes - Fotograaf - Pagina 3
    • Alex Gabriel Fernández - greenlight22 - Faceclaim - Profvoetballer - Pagina 3
    • Pauly David Johnson - AdamSandler - Johnny Depp - Zakenman - Pagina 3
    • Christian Xavier Tremblay - FlREBlRD - Scott Eastwood - Zoon van - Pagina 3


    DE INVULLIJST
    Naam: De personages blijven fictief. Dus ook al faceclaim je Gigi Hadid, dan bedenk je alsnog een eigen naam en karakter. Bij het gebruiken van een faceclaim is het niet zo dat je ook automatisch het beroep van diegene claimt.
    Leeftijd: 22 +
    Uitgenodigd omdat: Heeft hij/zij een million dollar business of heeft je personage een realityshow á la Kim Kardashian? Of leeft je personage gewoon op het geld van geld van zijn ouders? Probeer een beetje rekening te houden met wat er al is gekozen.
    Familie:
    Nationaliteit: Voertaal is Engels (wij schrijven het natuurlijk gewoon in het Nederlands), dus houd rekening met accenten e.d.
    Innerlijk: Ik wil graag dat de goede en slechte eigenschappen gelijk zijn. Geef je dus 3 voorbeelden van goede eigenschappen, dan geef je ook 3 voorbeelden van slechte eigenschappen. Dit hoeft niet uitgebreid te zijn.
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    DE REGELS
    • Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
    • Mary-Sue’s en Gary-Sue’s zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
    • Probeer een beetje diversiteit te brengen qua personages. Kom op; er is meer dan avontuurlijke persoonlijkheden of arrogante business mannen. (;
    • Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
    • Een reservering blijft maximaal 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
    • Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
    • Sluit niemand buiten. Relaties mogen besproken worden in het praattopic, maar het zou fijn zijn als toekomstige liefdes niet op voorhand worden afgesproken.

    Het RPG zal beginnen bij de aankomst van onze personages. Het zal een selecte groep zijn en iedereen zal iedereen wel kennen, al is het maar uit de bladen. Sommige zullen dit zien als een weekje feesten, anderen zoeken misschien de rust op of willen bewijzen dat ze echt niet zo zijn als er altijd geschreven wordt.

    + Wanneer het speeltopic online komt zal ik een specifieker begin omschrijven. Daarnaast heb ik dan (als het goed is) ook de beschrijving van het landgoed afgerond.

    TOPICS
    Rollentopic • #1
    Praattopic • #1
    Speeltopic • #1

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 20:35 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kan ik nog een mannelijke rol spelen?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    BLAIR GENOVESE
    "Oh sweetie, I never dreamt about succes.. I worked for it."


    NAME:
    • BLAIR • From a Scottish surname which is derived from Gaelic blár meaning "plain, field, battlefield".
    • GENOVESE • Habitational name for someone from Genoa in Liguria (see Genova), from the adjectival form of the place name. In medieval times the Genovese were regarded as clever individuals, and it is possible that the surname is sometimes a nickname with this sense.

    LEEFTIJD:
          Blair is 26 jaar. Ze is geboren om 21 oktober waardoor ze een schorpioen als sterrenbeeld heeft..


    REDEN VOOR UITNODIGING:
          Blair is de eigenaresse van BG Matchmaking, een bedrijf dat erbij zweert de liefde te kunnen vinden voor iedereen. Mits je een grote som geld betaald natuurlijk. Door de vele opmerkingen over haar eigen — niet bestaande — liefdesleven heeft ze besloten de uitnodiging te accepteren, hoewel ze eigenlijk niet echt op zoek is naar iemand.


    FAMILIE:
          Een echte band met haar familie heeft Blair nooit gehad. Haar ouders — twee druk bezette advocaten — hebben eigenlijk maar bar weinig van haar opvoeding meegekregen. In plaats daarvan was Catherine, Blair's oma, haar steun en toeverlaat. Toch zou Blair nooit zeggen dat ze het thuis niet goed had, ze had namelijk een hoop vrienden en op haar zestiende kreeg ze ook haar eerste echte vriend. Blair — die een hopeloze romanticus was door alle verhalen die Catherine haar had vertelt — was een type die de dagen af telde tot hun dates en lange liefdesbrieven schreef om die te bewaren tot haar toekomstige trouwdag.
          Het bleek echter al snel dat Blair niet een liefdesleven vol rozengeur en manenschijn hoefde te verwachten. Waar haar eerste vriend besloot dat ze te saai was, betrapte ze de tweede met een ander en de derde besloot liever een toekomst met haar beste vriendin tegemoet te gaan. Waar Blair liefdesverdriet na liefdesverdriet leed lukte het haar wel om anderen samen te brengen. Sommige van zulke matches waren toevallig — zoals haar ex en haar ex-beste vriendin die inmiddels 5 jaar getrouwd zijn — en andere keren voelde ze het gewoon aan.
          Na enkele succes verhalen werd ze steeds vaker gevraagd voor matchmaking en heeft ze hier uiteindelijk met succes een bedrijf voor op kunnen zetten. En dat terwijl haar eigen liefdesleven inmiddels niet bestaand is.


    NATIONALITEIT:
          Blair is geboren in Los Angeles, California, USA. Momenteel woont en werkt ze voornamelijk in New York City en vliegt ze zo nu en dan op en neer.
    INNERLIJK:
    — Intelligent
    — Koel
    — Onpeilbaar
    — Ambitieus
    — Zelfverzekerd
    — Direct
    — Grappig
    — Trouw
    — Dominant
    — Workaholic
    — Scherp
    — Romantisch
    — Elegant
    — Kritisch
    — Ongeduldig

    TOELICHTING:
          Blair is een eigenzinnige vrouw die er van houdt om de touwtjes in handen te hebben. Ze is van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat met haar bedrijf bezig en ze is zich er van bewust dat ze haar werk maar moeilijk los kan laten. Hoewel Blair nog maar een paar cliënten heeft en de rest vaak aan haar andere medewerkers overlaat stopt ze heel veel tijd in hun toekomst. Er wordt weleens gezegt dat Blair zo toegewijdt is aan haar cliënten door haar eigen gebrek aan een romantisch privé leven. En hoewel ze dat glas hard zal proberen te ontkennen weten haar vrienden dat daar toch zeker wel een kern van waarheid in schuilt.
          In groepen heeft Blair nooit veel succes gehad. Ze houdt niet van beleefdheden en heeft er een hekel aan wanneer mensen om hun punt heen draaien. Blair waltst dan ook als het ware over mensen heen en vertelt iedereen precies waar het op staat. De vrouw is gewend om haar zin te krijgen en zal het absoluut niet waarderen als iemand tegen haar in gaat. De dame kan hard en direct zijn en heeft ook een zekere koelte om haar heen hangen waardoor ze niet snel aangesproken zal worden. Je kunt zeker wel stellen dat ze een muur heeft opgebouwd.
          Gelukkig zijn muren te doorbreken en aangezien Blair een vrij hechte vriendenkring heeft is het al bewezen dat het niet onmogelijk is. Tegenover haar vrienden is Blair heel erg loyaal en warm, ze heeft alles voor hen over. Daarom is het ook altijd lastig voor haar vrienden om te zien hoe ze die muren weer opgooit wanneer ze nieuwe mensen ontmoet. Ja, ze zal vriendelijk lachen maar een beleefdheidsgesprek zal ze direct afkappen en toegankelijk is ze dan al helemaal niet. Blair kan ook nogal scherp zijn, iets wat vele niet kunnen waarderen.
          Een karaktereigenschap die ze heeft overgehouden uit haar jeugd is het feit dat ze heel romantisch is. Hoewel ze zegt niks van mannen te moeten weten komt het vooral door haar ervaringen van vroeger dat ze ze afhoudt dan door het gebrek aan dromen. Nog steeds hoopt ze ooit de ware te vinden maar ondertussen weet ze ook dat des te langer het duur des te moeilijker het voor haar wordt om zichzelf aan een eventuele liefde open te stellen.


    UITERLIJK:
    LICHAAMSVORM: Blair werkt hard voor haar lichaam en dat is ook wel te zien. Ze heeft een erg vrouwelijk, maar toch ook slank lichaam.
    LENGTE: Met haar 1 meter 70 is Blair niet klein te noemen, hoewel ze evenmin als erg lang beschouwt wordt.
    HAAR: Haar bruine haren komen tot op haar schouderbladen. Op het werk heeft ze haar haren vaak opgetoken.
    OGEN: Blair's ogen zijn lichtblauw en komen mooi uit door het contrast met haar haren.
    HUIDSKLEUR: De brunette heeft een lichte huidskleur maar heeft het geluk dat ze makkelijk bruin wordt in de zon.
    KLEDINGSTIJL: Het liefste draagt Blair zakelijke, maar toch vrouwelijke kleding. Haar lievelingskleding is lingerie en hoewel het al jaren geleden is dat iemand haar zo heeft mogen zien besteed ze daar toch het meeste geld aan. Want hé, je weet maar nooit.
    TATOEAGES/PIERCINGS: Hoewel Blair tatoeages heel mooi vindt staan bij anderen heeft ze er zelf geen. Buiten de meerdere gaatjes in haar oren heeft ze ook geen piercings.


    RELATIES:




    EXTRA:
    SEXUALITY: Bi-curious - Someone who has an intense intrest in bisexualality, and/or suspects they may be bisexual, however does not classify themself as bisexual as of yet.
    HABITS: Blair speelt met haar haren als ze nerveus is en haar ogen knijpen een beetje samen wanneer ze geïrriteerd is. Als ze je blik ontwijkt weet je dat haar iets dwars zit. Ze begint haar ochtenden altijd met een hardloop sessie en in haar koffie gaan drie lepeltjes suiker en een scheutje melk.
    LIKES: Koken, sporten, romantische films, haar werk, strandwandelingen, honden, eerlijke mensen, de geur van bossen, picknicken, cocktails drinken.
    DISLIKES: Partyanimals, geforceerde gesprekken, beleefdheden, leugenaars, roddelaars, twijfelaars,
    CHILDHOOD DREAM: Elffjarige Blair droomde er van om te trouwen met de perfecte man — destijds Nick Carter van de Backstreet Boys. Heel haar trouwerij had ze uitgestippeld en ze was dan ook gebroken toen ze op haar dertiende hoorde van zijn relatie met Paris Hilton.
    IN DE MEDIA: Blair wordt in de media veelal neergezet als een koele, kille vrouw. Een slavendrijven wordt ze ook wel genoemd. Het feit dat ze al jaren zelf geen partner heeft gehad is ook iets wat vaak herhaalt wordt. Want hoe kan een vrouw voor anderen de liefde vinden als ze zelf niet eens een vent kan regelen?

    [ bericht aangepast op 15 okt 2016 - 21:44 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    greenlight22 schreef:
    Kan ik nog een mannelijke rol spelen?


    Natuurlijk, graag zelfs! ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Natuurlijk, graag zelfs! ;D


    Het hoeven toch niet allemaal rijke kwasten te zijn?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Oh dit klinkt leuk! Jammer genoeg te laat voor een dame, maar veel plezier! (:


    Faith is everything.

    Mag ik als fc Nicolas Simoes claimen? c: ( ik twijfel of ik hem regisseur of fotograaf laat worden haha )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik FC Katherine McNamara!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Het hoeven toch niet allemaal rijke kwasten te zijn?


    Ehm het is een vrij exclusief iets dus ze hebben allemaal best wel veel geld ja, of je moet iets bedenken waarmee je personage bekend is en dat hij daar geen geld mee verdient. (Documentaire maker is bijv vaak veel zelf investeren maar kun je wel bekend mee worden)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik FC even Barbara Palvin, mijn rol komt zo snel mogelijk. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn nog naamloze char wordt waarschijnlijk de dochter van een film regisseur die meerdere Oscars heeft ontvangen + supermodel, en zelf is ze een blogger en daar komt waarschijnlijk nog wel wat bij :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Mijn nog naamloze char wordt waarschijnlijk de dochter van een film regisseur die meerdere Oscars heeft ontvangen + supermodel, en zelf is ze een blogger en daar komt waarschijnlijk nog wel wat bij :')


    Well she did well already HAHAH
    Ik twijfel nog wat ik wil... Hm.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Well, haar ouders' prestaties zijn niet haar prestaties :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sempre schreef:
    (...)

    Ehm het is een vrij exclusief iets dus ze hebben allemaal best wel veel geld ja, of je moet iets bedenken waarmee je personage bekend is en dat hij daar geen geld mee verdient. (Documentaire maker is bijv vaak veel zelf investeren maar kun je wel bekend mee worden)


    Oh nee ik zat te denken aan hem een voetballer maken, maar ik bedoelde meer in de zin van dat ze niet perse heel arrogant hoeven te zijn.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    (...)

    Oh nee ik zat te denken aan hem een voetballer maken, maar ik bedoelde meer in de zin van dat ze niet perse heel arrogant hoeven te zijn.


    Nee nee, sommigen worden bijv. heel negatief afgeschreven door de media terwijl ze zo helemaal niet zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.