• Hy quizlettertjes.
    Ik ben laatst ik denk ongeveer een weekje geleden een nieuwe winterjas gaan halen want mijn vorige was versleten en te klein. Dus ik ben naar Leuven gegaan voor de mensen die in België wonen zullen wel weten dat je daar nog best wel veel winkels voor kleding hebt en zo. Ik ging dus naar superdry want ik wou echt echt echt super graag een jas van superdry. Ik had een echt super mooie gezien een zeg maar groene maar meer leger groen zeg maar met zo knoopjes en fluo roze vanbinnen en ik dacht dus ow der zal wel een kap in die rits zijn(want vanachter aan de kraag heb je zeg maar een rits) maar dat is dus niet zo. Er zit gewoon niks in de rits ik vind dit zoo raar...!!! Ik bedoel een winterjas moet toch minstens een freaking kap hebben? Ik snap het echt niet meer ik ga niet nog is iets in de 200 betalen voor een jas!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik wel vaker jassen zonder mutsen, en dan heb ik zoiets van wtf, die moeten een muts hebben. En dan regent het en doe ik mijn kap op, maar bij het kleinste zuchtje wind waait die af, en weet ik alweer waarom die niet functioneel zijn.
    Maar jeej, Leuven!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik wel vaker jassen zonder mutsen, en dan heb ik zoiets van wtf, die moeten een muts hebben. En dan regent het en doe ik mijn kap op, maar bij het kleinste zuchtje wind waait die af, en weet ik alweer waarom die niet functioneel zijn.
    Maar jeej, Leuven!


    Pff ja heb daar echt zo een hekel aan als die kap afvalt. :')
    Maar ja als de solden zijn ga ik is een kijkje nemen.!
    En WOW ben je van België?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Waarom controleerde je het dan niet in de winkel ;x ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik snap het niet? Zo raar is het niet dat sommige jassen geen capuchon hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gelukkig bestaan er mutsen (lol)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahaaa ja gelukkig!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful