• Ja ik had mijn muziek te hard aan, toen ik mijn koptelefoon van mn hoofd haalde. Hoorde ik opeens pieeeeeeeeeeeeeep. In mijn oren. Maar ik kan gewoon niet als ik muziek zachtjes luister. Mijn moeder zegt ookal dat het slecht is :x

    Wat vinden jullie fijner, geluid hard of zachtjes staan.


    You can run but not hide

    Ligt eraan, als ik ga slapen heb ik hem liever zacht staan. Maar als ik gewoon wakker ben dan hard.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Altijd héél hard. :'DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    zacht.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Zacht (:
    Ik word liever niet doof voor mijn twintigste x'D


    Get back motherfuckerz'

    Tussenin. Ikzelf heb mijn mp3 redelijk zacht voor de meeste mensen. Die piep houdt in dat je oren wel wat te verduren hebben gehad. Zo ben ik naar een concert geweest waar een decibelmeter hing. Toen ze begonnen bleek dat dat ding op 110 stond. Dát is pas slecht. Daarna was ik opgehouden te kijken en heb ik besloten het komende half jaar geen concert te bezoeken in een zaal.
    Maar dat


    No growth of the heart is ever a waste

    naja, als ik ga slapen, heb ik hem altijd heeeel zacht staan, zodat ik het wel hoor, maar me niet doodschrik bij het volgende liedje, als je net in slaap valt xD
    maar in het weekend, 'savonds, heb ik mn muziek het liefst zo hard mogelijk XD


    i can transform yaa.

    Als ik slaap staat mijn iPod echt het laagst mogelijk.
    En verder als ik muziek luister met iTunes, staat ie gewoon normaal, niet dat het je oren beschadigt, ik wil nog wel wat kunnen horen als ik 30 ben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Eloquent schreef:
    Als ik slaap staat mijn iPod echt het laagst mogelijk.
    En verder als ik muziek luister met iTunes, staat ie gewoon normaal, niet dat het je oren beschadigt, ik wil nog wel wat kunnen horen als ik 30 ben.


    Only losers can act the way you do

    Zolang ik de geluiden op de achtergrond nog hoor, want dan is het niet schadelijk voor mijn oren. Dat hangt dus van de plaats af.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    De radio altijd heeeeel hard. Zodra de muziek recht je oren in gaat (oordopjes, koptelefoon) wel wat zachter. :')


    Save me with your love tonight.