• Ik heb een 4,7 voor geschiedenis gehaald en me vader is nou nie al te vrolijk zeker niet toen hij erbij zag dat er een 5,7 voor biologie bij is... Dus hij is nu een tikkeltje chaggie. Maar gelukkig heb ik nog een stel 9s voor andere vakke zoals, Frans, Engels, Nederlands, drama, kunst enz. Krijg waarschijnlijk woensdag me rapport, ben behoorlijk senuwappig. Hebbuh jullie je rapport al?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik krijg hem morgen ? denk ik
    met een onvoldoende voor wiskunde xP en nog wel wa lage cijfers xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb het voor het al een tijdje geleden gekregen, en ben gebuisd voor Boekhouden: 2.5 -feesjeh XD-
    Mijn ouders waren niet gelukkig xP


    It's all for you, my butterfly.

    Ooh, ik heb een 4,5 voor geschieden xd

    ik sta een 3 op wiskunde x] voor de rest wel voldoendes denkik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb midden oktober rapport gehad. En heb binnen een weekje weer rapport. Dan heb ik examens. ><


    Sing the song of the stars for me.

    Ik heb midden oktober rapport gehad. En heb binnen een weekje weer rapport. Dan heb ik examens. ><

    Me 2 ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik krijg hem volgende week, maar goed, ik heb ook al zo een hekel aan Geschiedenis, en vóoooooooral door de leraar die we daarvoor hebben 0.0'
    x.


    ok

    jep, ik heb mn rapport al , valt best mee xD

    Maar idd, HAAT AAN GESCHIEDENID XD al die 3 jaar op de hoge school heb ik geen van mijn GS leraren gemogen :P


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ja, geen onvoldoendes :D laagste is een 6.0 voor bio.

    Ik st aeen 7.2 voor gs, een 7.2 voor engels (met dyslexie he) en een 8.6 voor wiskunde :D

    lieve sgat,
    Geschiedenis is mijn lievelings-vak! als je hulp nodig hebt XD
    stond een 8 op mijn eindraport [a] maar het ligt ook meestal aan de leraar [schuif het lekker op hun af ^^]
    xoxox <3 Ly


    when words fail, music speaks.

    Ik had een 5. nogwat voor geschiedenis.
    Ik stond verstelt van mezelf O.O [/keislecht in geschiedenis]


    Mew <3