• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Rollen
    Vol!
    User — Naam — Leeftijd — Status/rol — FC — Pagina

    Jongens
    JC_ — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Kian — Alexis Bailey Wallace — 19 — The Joker — Kian Lawley — Pagina 4
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 4
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    HeyitsGraham — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Canagan — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4


    font=ebrima]• De omgeving
          De plaats
    Montana, USA. Vlakbij Flathead National Forest. Het huis staat op de voet van een berg en er is enkel één kleine weg die ernaartoe leid. Links, voor en achter het huis is er bos en enkele meters naar rechts is er een groot meer waar men kan vissen en kanovaren (als je zelf een kano hebt). Het dichtstbijzijnde dorp is kilometers ver en het dichtstbijzijnde huis is de nu leegstaande boerderij van Joseph Anderson aan de andere kant van het meer.
    Er wordt afgeraden te diep het bos in te gaan aangezien hier grizzlyberen, lynxen en ook de grijze wolf huizen, al is dit voornamelijk dieper in Flathead National Forest.

          Het huis
    Based on this house.
    Het huis behoort toe aan de oom van Lola (zij is dan ook de host) en het is opgedeeld in twee delen: een hoofdgebouw en een gasthuis. Deze worden verbonden door een overdekte brug/gang. Vooraan heeft het hoofdgebouw een terras en een klein prieeltje. Ook het gasthuis heeft een klein terrasje.
    Het huis heeft één garage onder het hoofdgebouw. De poorten onder het gasthuis dienen als 'buitenversiering' en werken dus niet. In plaats van de garage bevind er zich daar een indoor zwembad met verlichting en een bar.
    Het huis heeft acht slaapkamers (drie master bedrooms, twee met een dubbelbed en twee met twin bedrooms). Één master bedroom bevind zich op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, een andere op de eerste verdieping van het gasthuis en een derde op de tweede verdieping van het gasthuis. Één slaapkamer met dubbelbed bevind zich op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en de twee twin bedrooms bevinden zich aan de andere kant van de tweede verdieping (waar nu exercise en office staat op het plan). Het tweede dubbelbed staat op het gelijkvloers. Naast die slaapkamer is er een cinemaroom, een kleine gameroom en een fitnessruimte/storage room.
    Daarnaast is er natuurlijk ook een grote eetkamer, een grote zitkamer, een keuken, etc. Er zijn vijf badkamers: een grote masterbadkamer op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, twee badkamers op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en elk een badkamer op de verdiepingen van het gasthuis.
    Denk voor het interieur zoals hier, enkel alles veel groter natuurlijk. Allemaal heel erg lodge-y en ouderwets, maar modern tegelijkertijd.

    — Master bedroom 1 (hoofdgebouw, eerste verdieping):
    — Master bedroom 2 (gasthuis, eerste verdieping):
    — Master bedroom 3 (gasthuis, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 2 (hoofdgebouw, gelijkvloers):
    — Twin bedroom 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping, links):
    — Twin bedroom 2 (hoofdgebouw, tweede verdieping, rechts):


    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en ik, Byers, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.

    Rollentopic

    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Byers schreef:
    Gabriel | The Brains
    Hij heeft al:
    - Een beste vriend: Connor
    - Een goede vriendin/iemand die hij al lang kent: Lola
    - Een girlfriend: Scarlett
    - Iemand die hem probeert grappen uit te leggen/een soort van 'joke teacher' + iemand die graag grappen met hem uithaalt: Bailey
    - Iemand die hem soms treitert met al zijn fobieën: Daniel

    Hij heeft nog nodig:
    - Een ex
    - Iemand waarmee hij nerdy kan zijn (en dan bedoel ik niet cool-nerdy, maar math/science-nerdy)
    - Goede vrienden/gewone vrienden
    - Andere voorstellen?

    Hij heeft nog geen relaties met:
    - Brontes
    - Elijah
    - Abigail
    - Layla
    - Robin
    - Jazmín


    Tussen Layla en Gabriels een normale vriendschap?


    Do I look like Mother Teresa?

    @Byers Misschien goede vrienden met Elijah? En dat hij hem op de middelbare school bijles gaf in scheikunde en dat soort vakken, want daarmee is hij een ramp c;


    El Diablo.

    Cahira schreef:
    (...)

    Nope, nog niet. (: Zoek je nog iets specifieks?

    @Byers, ik weet niet waar je denkt dat Jaz bij Gabriel het beste past?


    Hmm, misschien dat zij hem wat minder serieus probeert te maken of zo? Beetje rebelser? Eerlijk gezegd heb ik geen idee (':

    HeyitsGraham schreef:
    (...)

    Tussen Layla en Gabriels een normale vriendschap?


    Is goed (:

    Cotrona schreef:
    @Byers Misschien goede vrienden met Elijah? En dat hij hem op de middelbare school bijles gaf in scheikunde en dat soort vakken, want daarmee is hij een ramp c;


    Alrighty ^^


    kindness is never a burden.

    ik heb brontes' personage een beetje minder eentonig gemaakt, dus nu is hij niet alleen maar vrolijk en gezellig maar ook stiekem minder vrolijk. dus eventueel zoek ik nog een vertrouwenspersoon, die weet hoe hij zich soms eigenlijk voelt?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Maslany schreef:
    ik heb brontes' personage een beetje minder eentonig gemaakt, dus nu is hij niet alleen maar vrolijk en gezellig maar ook stiekem minder vrolijk. dus eventueel zoek ik nog een vertrouwenspersoon, die weet hoe hij zich soms eigenlijk voelt?


    Eli? (:


    El Diablo.

    Maslany schreef:
    ik heb brontes' personage een beetje minder eentonig gemaakt, dus nu is hij niet alleen maar vrolijk en gezellig maar ook stiekem minder vrolijk. dus eventueel zoek ik nog een vertrouwenspersoon, die weet hoe hij zich soms eigenlijk voelt?


    Ik heb eventueel ook Lola daarvoor, gezien ze toch best friends zijn c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb redelijk wat mensen kunnen strikken voor een relatie met Scarlett, maar nog niet iedereen geloof ik. Ik sta nog open voor een hoop dus laat maar weten.

    Scarlett / Princess
    • Best girl/guy friend
    Layla
    • A girl she experimented with
    Ex / Relationship
    Bailey / Gabriel
    • Frenemie
    Daniel
    Someone who looks after her
    Abigail
    Someone she goes shopping with (often)
    Bailey
    • Sisterly / Brotherly bond
    Elijah
    • Someone she has known since forever
    Someone she's backpacked with
    Charlotte
    Someone she plays cards with/drinks with/games with
    Connor
    • Other ideas. . .?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2016 - 22:06 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    @Byers, daar is Jaz anders best wel voor in, dat ze hem wat uit zijn serieuze zone weet te sleuren als ze eens opstandig is - of op kattenkwaad uit gaat. Ik weet niet of hij het type is dat met haar mee gaat wanneer ze echt rebels gaat zijn, dus met volle kracht tegen de regels in, oid?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb echt nog bijna niks voor Robin. D: Ik ben nu op weg naar huis van werk en eerst ga ik droge (= pyjama) kleding aantrekken. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ————————————————————————————————————————————————

    Jazmín Valeria Fuensanta — The Bitchy Rebel.

    Relationship list.

    ————————————————————————————————————————————————



    — Alexis 'Bailey' Wallace
    Deze jongeman is Jaz haar beste vriend, inzoverre zelfs dat ze twee handen op één buik lijken te zijn. Jaz vind het heerlijk om de jongen in haar buurt te hebben en kan haar rebellie goed met hem delen; waar hun grenzen ver in lijken te gaan. Bailey is haar maatje door dik en dun en de twee delen dan ook lief en leed met elkaar.
    Jazmín is echter nooit op de hoogte geweest van de kortstondige relatie tussen Bailey en Connor, en weet daar tot op heden ook nog steeds niks van.

    — Connor Levi Wyatt
    Sinds een kleine maand vormt Jazmín met Connor een koppel; een relatie die meer is gaan groeien doordat Jaz hem steunde in de moeilijke periode die hij leek te hebben na zijn break met Charlotte. Na de enkele dates die het tweetal heeft gehad duurde het dan ook niet lang vooraleer ze het bekend maakten samen te zijn.
    Jazmín geeft oprecht veel om de jongen en hij weet haar verlangen naar dominantie tot op zekere hoogte goed te vervullen, daar ze dit nodig heeft in een relatie omdat ze anders over hem heen kan lopen. Ze schroomt zich niet om haar affectie naar hem te tonen en heeft er absoluut ook geen problemen mee dat dit andersom ook zo is; ze kan dan ook enorm genieten van de aandacht die hij haar geeft.

    — Daniel Cayden Lawley
    Jazmín heeft deze jongen jaren geleden eens leren kennen, toen Dan ruzie had met een vriend van haar en in plaats van de jongeman een knal te verkopen, haar een tik verkocht. Vervuld met schuldgevoel lapte hij haar echter daarna weer op en raakte de twee steeds meer aan de praat. Door de jaren heen is dit zich uiteindelijk gaan resulteren in dat het tweetal tussen de lakens belandde en kunnen ze het inmiddels meer dan goed met elkaar vinden - de brunette heeft dan ook altijd gevoelens voor hem gehad, maar dit heeft zich nooit verder weten te ontplooien.
    Hun verhitte sexleven samen is echter momenteel op een hold gezet daar Jaz in een relatie is met zijn goede vriend, Connor. Echter, zal het niet voor het eerst zijn als de twee na een break terug bij elkaar lijken te komen gezien een simpele kus de chemie al direct weet op te rakelen.
    Daniel is overigens een van de weinige waar Jaz mee naar bed gaat/is geweest, daar ze niet het type is dat met iedereen naar bed gaat.

    — Layla Victoria Wilson
    Beide dames zijn tot op een bepaald punt gewone vriendinnen geweest. Echter, tijdens een avondje stappen vonden Jaz en Layla in elkaar flirt-partners in crime en maakte ze er nog net geen sport van om er weelderig op los te flirten met enkele vrijgezellen jongens terwijl ze genoten van een avond stappen.
    Inmiddels zijn de twee daardoor goede vriendinnen geworden en genieten ze nog steeds van het uitgaansleven. Het flirten is echter geen onderdeel meer voor Jazmín, maar ze stuurt Layla er vlot nog op aan als er iets leuks rondloopt in de kroeg of bar waar ze zijn.


    Ze staat nog open voor wie wil.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 10:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ Ik heb Lola nog?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik bedenk me net dat mijn lijstje nog niet in me rol heb staan. Ik zal proberen dat morgen ochtend aan te vullen met afspraken die ik erna nog gemaakt heb, en gelijk in de rol verwerken. Maar gezien ik weer van 12 tot 21 moet werken morgen, is t dan heel erg als t pas aangepast is in me rol als t speeltopic al begonnen is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zusak schreef:
    ^ Ik heb Lola nog?


    Yesh, heb je nog iets specifieks voor haar nodig?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'


    DANIELS RELATIONSHIP LIST
    THE HOTHEAD




    Gabriel Nye Arendse — 21 — The Brains : Gabriel en Dan liggen niet altijd op dezelfde lijn. Daniel ergert zich dood aan het feit dat Gabriel zich de slimste voelt en daardoor zich al een dramaqueen gedraagt. Vandaar dar Dan hem dan ook vaak genoeg treitert of woorden naar hem sneert zoals. "Jij bent hier toch het genie, dus jij mag alleen dit probleem gaan oplossen" en dit soort dingen.

    Alexis 'Bailey' Wallace — 19 — The Joker: Bailey en Dan zijn op en nogal vage manier vrienden geworden, maar in één klap kan hun relatie van goede vrienden veranderen naar de gemoedstand 'I'm going to slap you'. Bailey weet maar al te goed waar Daniel niet tegen kan en gebruikt dit meer dan eens in zijn pranks. Dan gaat dan ook Bailey refereren als zijn beste vriendin waardoor hij ook wel een tik van de jongen kan verwachten.

    Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal : Daniel en Connor zijn goede vrienden en tevens ook feestbuddies. Als er dan ook een feest is waar Dan nog niet op de zwarte lijst staat, dan gaat hij graag mee want met Connor is het feesten altijd wel onvergetelijk -tenzij hij te veel alcohol op heeft -. Alcohol giet gladjes binnen bij de heren en zo af en toe spelen ze ook elkaars wingman als ze een interessante vrouw -of man in een erg dronken bui- tegenkomen. Dan laat zich altijd wel wat gaan met feestjes en met genoeg alcohol op durft hij nog wel eens experimenteel te zijn met de jongen (if you agree ofcourse )

    Brontes King Sawyer — 21 — The Parent :

    Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader : Daniel en Elijah zijn sinds kinds af aan al beste vrienden, ookal was Elijah twee jaartjes ouder dan hem, dit weerhield hen er niet van om met elkaar om te gaan en avonturen te beleven. Het was dan ook vanaf dan dat Daniel trouw aan zijn zijnde stond en erg opkeek naar de jongen. Ze zijn qua uiterlijk en karakter wat gelijk aan elkaar waardoor mensen zich beginnen afvragen of de twee familie van elkaar zijn of niet, maar ookal hebben ze geen bloedband voor Daniel is Elijah wel de grote broer die hij nooit gehad heeft. Zo nu en dan hebben de twee wel meningsverschillen en beiden zijn ze te koppig om dit toe te geven, maar aan het eind van de dag zitten ze alweer met elkaar lol te trappen en meiden uit te checken.


    Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart : Lola en Dan zijn nogal een vreemde match, wie hen nu ook ziet zou niet denken dat de twee beste vrienden zijn. Hun relatie begon al sinds ze kleine kinderen waren. Lola was een dropje en Daniel nog geen enorme heethoofd waardoor ze goed met elkaar overeen kwamen. Het kleine jochie had dan ook een enorme crush op het meisje al heeft hij dit pas bekend toen hij 13 jaar was. Lola had ja gezegd en toen waren ze een koppeltje wat nog zo onschuldig leek. Echter was het hele koppeltjes gedoe toch niet echt voor Daniel en begonnen zijn agressieproblemen meer op te komen. Kalverliefde was mooi, maar duurt helaas niet lang. Een jaar later zag je wel dat Dan zich anders begon te gedragen wat er dan ook voor zorgde dat de twee uit elkaar groeiden. Nu ze ouder zijn heeft Daniel wat afstand van Charlotte genomen gezien hij enorm veel irritaties aan haar heeft. Ze wilt overal het lieve en onschuldige in zien en is dan ook iemand die hem uit de problemen wilt halen waardoor ze vaak een klap riskeert te krijgen met een boel gesnauw erboven op. Dan wilt haar echter niet kwetsen en houd daarom enorm veel afstand van haar. Hoewel hij nog steeds haar als zijn beste vriendin zal beschouwen.

    Scarlett Elle Berkeley — 21 — The Princess : Scarlet en Daniel zijn frenemies zolang hij het zich al kan herinneren, op zich mag hij haar wel, maar heeft zo'n rothekel aan het feit dat ze zich overal de beste in lijkt te voelen. Hij heeft haar dus af en toe wat steken en zal haar wel helpen als het echt moet, maar wilt er dan wel wat voor terug in de plaats.

    Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One : Op zich vind Dan haar wel een lief meisje, maar hij kan zich doodergeren aan het feit dat ze zich met zijn zaken moeit. Abi is dan ook diegene die Dan probeert te stoppen vooraleer er erge ruzie uit breekt.

    Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut : Ex, een jaar geleden, hadden Layla en Daniel voor kort een relatie. De meeste mensen weten hier ook niet echt iets van gezien deze relatie amper een maandje stand viel voordat deze alweer met een hoop geruzie uit elkaar viel. Layla weet maar al te goed dat Daniel erg jaloers kan zijn en gebruikte dit om zijn aandacht te krijgen , echter werkte dit in de negatieve manier waardoor hij haar begon uit te schelden en op haar stond te roepen. Hun relatie liep al op een zijden draadje maar het feit dat hij haar zag flirten met een andere man was het toppunt. De twee zijn dus in een hevige ruzie -waarbij hij zijn vuisten gelukkig niet op haar heeft geramd maar op de man- uit elkaar gegaan. Nu enkele maanden later negeer Dan het feit dat ze ooit wat hebben gehad.


    Robin Bree Moore — 20 — The Bitch :

    Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel :Jazmin en Daniel hebben nogal een geschiedenis met elkaar wat allemaal een jaar of 5 geleden gebeurde. Dan had -weer- eens ruzie op een feestje met iemand die blijkbaar een 'vriend' van Jazmin was, de jongedame wilde tussen hen in komen, maar hij een stage vijf probleem houd je hem beter niet tegen. Het kwam er dus op neer dat Jaz hen uit elkaar probeerde te trekken en een geode tik terug kreeg van Daniel, iets wat hij zich later wel beklaagde want hij werd dubbel en dik terug gemept (helaas wint hij niet alle vechtpartijtjes) Met een dikke lip en een bonzend hoofd had hij zich toch geëxcuseerd aan Jaz die achtergelaten werd door haar 'vrienden' en hielp haar wat met oplappen. Sindsdien zijn ze ook echt aan de praat geraakt en hebben ze hun band erg versterkt. Zo sterk dat ze na enige tijd tussen de lakens belandden en elkaar als FWB benoemden. Dan moet dan ook toegeven dat ze één van de beste bedpartners is die hij ooit heeft gehad, maar moet dit cadeautje om te zoveel keer wel op pauze zetten gezien één van de twee dan een relatie heeft met iemand. -Hoewel ze dan nog wel durven sex te hebben- Daniel heeft zichzelf nu dan ook verboden om seksueel met Jaz om te gaan, gezien ze nu een relatie heeft met Connor want het laatste wat hij wilt is zijn goede vriend verliezen door zijn uit de hand gelopen behoeftes. Sinds kort gaat Jaz ook op kickboksen waar hij haar dan lessen heeft en met haar traint.







    Ik ben niet actief opzoek naar deze relaties maar ik plaats het toch alvast zodat er genoeg keuze is en blijft voor de rollen/ en mensen die nog geen relaties hebben c:

    x Een Beste vriendin
    x Iemand die hem kalm probeer te krijgen - en hierdoor riskeert een klap te ontvangen-
    x Een frenemie - Een vriend waar hij dus erg vaak ruzie of discussies mee heeft-
    x Een Ex
    x Iemand waarmee hij ooit in een band heeft gezeten
    x Goede vrienden
    x Eventueel een buurjongen/meisje
    x Iemand waar hij vaak voor opkomt/ helpt als hij/zij problemen heeft met iemand
    x Iemand waarmee hij traint in Kickboksen
    x Iemand die hem vroeger op school bijles haf
    x eventueel een (ex) FWB
    x Een rookbuddie/ iemand die hem heeft leren roken
    x Iemand die hem wilt helpen te minderen met roken
    x Iemand die hij per ongeluk een mep had verkocht, maar hierdoor wel een vriendschap startte
    x Iemand waar hij naartoe kan om zijn hart te luchten
    x Iemand waar hij enorm veel irritaties aan heeft
    x Iemand die hem constant uitdaagt.



    Ik heb enkel nog een relatie nodig met Brontes en Robin c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sigil schreef:
    Relaties van Connor Levi Wyatt

    Charlotte Dakota Niven - ex
    Lola en Connor hebben twee en een half jaar een relatie gehad. Connor hield veel van haar, nog steeds. Maar vlak na het incident met Jack begon Connor zich steeds minder en minder als zichzelf te voelen. Hij had immers al zijn ouders verloren en nu ook nog eens een goede vriend? Het werd hem teveel. Hij merkte ook dat hij anders voor Lola begon te voelen. Naast het feit dat hij verschrikkelijk Jaloers is, en dit dus ook voor Lola naar was, begon hij haar steeds minder als een partner te zien, maar meer als een hele goede vriend. Na lang gepraat te hebben, hebben ze besloten er een punt achter te zetten. Het deed hem zeer dat hij Lola zeer moest doen, maar het was gewoon beter zo. Hij ziet haar nog steeds als een goede vriend. En praat nog graag met haar als hij ergens mee zit.
    Alexis 'Bailey' Wallace - korte fling
    Nadat het uit was gegaan met Lola is Connor meer gaan feesten dan dat hij al deed, vooral om zijn eigen pijn te ontvluchten. Even raakte hij closer met Bailey. Verward over zijn gevoelens na een intense kus hebben Connor en Bailey een korte relatie gehad, ze eigenlijk maar geheim hielden, om te ontdekken wat het was. Na een poosje begon Connor zich te irriteren aan Bailey zijn personaliteit. Hij was leuk, maar zijn 'joker' act was niks voor Connor, dus besloot hij het af te breken. Sindsdien liggen Connor en Bailey elkaar niet meer. Des te meer omdat Bailey hem alleen nog maar meer irriteert en snibbige opmerkingen maakt.
    Jazmín Valeria Fuensanta - current girlfriend
    Jazmín is Connor zijn huidige vriendin. Dit is slechts pas kort aan de gang, sinds een maand of zo zijn de officieel samen. Na de break up met lola, en de fling met Bailey is Jazmín degene die hem troost en comfort bracht. Nog steeds verward door alles wat er gebeurt is begon hij wel meer voor haar te voelen. Na enkele dates besloten ze het officieel te maken. Na het conflict met Bailey wilde Connor het alles behalve geheim houden. Dus hebben ze het vrijwel gelijk openbaar gemaakt. Hij toont ook makkelijk zijn affectie voor haar in het openbaar door te kussen of met simpele hand op de been leggen en dergelijke.
    Gabriel Nye Arendse - best friend
    Connor beschouwt Gabriel als zijn beste vriend. Hij benijd Gabriel om zijn hersencapaciteit en zijn slimheid maar kan ook veel met hem lachen. Connor is ondanks zijn personaliteit en party voorliefde iemand die Gabriel kan begrijpen. Hij begrijpt dat hij anders is en dat hij humor anders opvat. Daarom neemt hij ook de tijd om veel met Gabriel door te brengen, hem dingen zoals humor uit te leggen zodat hij de grap ook snapt. Ook is hij iemand die graag met Gabriel praat over andere dingen, tevens vind hij het leuk om te sparren over dingen waar ze beide verstand van hebben, gewoon voor de lol.
    Elijah Jamal Lockwood - good friend
    Elijah en Connor volgen dezelfde opleiding. Beiden studeren ze rechten. Hierdoor spenderen ze veel tijd samen, op school en in de lessen, in de gangen en dergelijke. Ze waren al bevriend maar hierdoor is hun vriendschap sterker geworden. Elijah is altijd een beetje de leider van de groep geweest, hierdoor vertrouwt Connor hem dan ook heel erg. Hij is tegelijkertijd iemand waar Connor naartoe gaat als hij in de problemen ziet. Iemand waar hij gewoon rustig ergens over kan praten en kalm tot een oplossing kan komen.
    Daniel Cayden Lawley - party mate
    The party won't start 'till we come in. Dat is zo'n beetje het lijf motto van de twee heren. Als er ergens een leuk feestje is is Daniel de eerste die Connor opbelt. Als ze samen met de vrienden groep zijn, zijn zij degene die de alcohol mee brengen en het open maken. Hij beleeft veel plezier aan het feesten met Daniel. Ze maken er altijd samen een onvergetelijke tijd van. Tevens ziet Connor Daniel ook als goede vriend. Iemand met wie hij, eigenlijk altijd heel veel en heel hard kan lachen, maar serieus kan zijn op de momenten dat het nodig is. Maar hij gaat meestal naar Daniel toe als hij behoefte heeft aan lachen en aan feesten.
    Scarlett Elle Berkeley - Game Buddy
    Scarlett is de persoon waar Connor altijd spelletjes mee speelt, of het nou drinking games zijn, bordspelletjes of digitaal op de ps4 of xbox. Gegarandeerd a good time, iets waar ze alletwee voor zijn. Zij is er voor de 'rustige' avondjes thuis. Al zijn hun drinking games alles behalve rustig, is hij toch degene die naar haar toe gaat als hij geen zin heeft om te stappen.
    Abigail Ruby Johnson
    suggesties?
    Layla Victoria Wilson
    Suggesties?
    Robin Bree Moore
    Suggesties?
    Brontes King Sawyer
    Suggesties?




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]