• Ja, zoals de titel het zegt: HOLY SHIT.
    Wat? Waarom zeg je dat? Wat heb je gedaan?

    Nou, zal ik dat eens even gaan vertellen? Vorig jaar heeft pap een eenmalige zweefvliegtuig vlucht voor zijn verjaardag gekregen. Toen we daar vandaag kwamen, gingen mijn handen jeuken en helemaal toen ik motorvliegtuigen zag. Zonder er bij na te denken vroeg ik of ik misschien ook in een vliegtuig mocht. En wat denk je?
    JA. Tja, dan ga je de lucht in en wauw... wauw, wauw, wauw! Omg... ik ben zo enthousiast!
    Ik had nog nooit gevlogen en dit was geweldig! <3
    Foto spam!







    Meer volgt. Zelfs filmpjes!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 17:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [youtube]https://youtu.be/DGzfFcBsSkk[/youtube]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 17:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom doet hij het niet :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat gaaf zeg (:


    26 - 02 - '16

    Yoosung schreef:
    Wat gaaf zeg (:


    Dat zeker!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoog-te-vrees o.o /scared for life. Probs for you!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Hoog-te-vrees o.o /scared for life. Probs for you!


    Moet je horen. Ik heb fucking hoogtevrees en ik dacht echt dat ik in mijn broek zou schijten. Toen ik naar boven ging keek ik naar buiten en wat denk je, ik genooooot :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het vliegtuig


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, wat een leuke ervaring!

    Wil je trouwens dat ik het verplaats richting de actieve fora? Of heb je het expres hier gezet?(:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 20:00 ]


    Queer zijn is gewoon alles



    Zo doet 'ie het wel ^^ Gaaf, trouwens!

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 20:01 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Debbaut schreef:
    Wauw, wat een leuke ervaring!

    Wil je trouwens dat ik het verplaats richting de actieve fora? Of heb je het expres hier gezet?(:


    Ik wist niet waar het moest. Dus mag ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, nice! Dat moet een leuke ervaring zijn geweest.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Wauw, nice! Dat moet een leuke ervaring zijn geweest.

    Zeker weten ^^
    Hij liet mij ook even wat g-kracht voelen door heel schuin te gaan vliegen en toen de neus omhoog te trekken. Dat wordt je wel even duizelig van.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omgomg ikzelf zou zo bang zijn geweest :o.
    I've flown like a zillion times ehehe >.>
    Maar wat tof dat je mee mocht!


    No growth of the heart is ever a waste