• U N T I L      D A W N

    •••

    "A tiny butterfly flapping its wings today may lead to
    a devastating hurricane weeks from now."



    5 oktober 2015. Het leek een normale avond te worden voor de vriendengroep. Zoals ze elk jaar een aantal keer deden, gingen ze naar een vakantiehuis van iemand uit de groep. Buiten het ouderlijk zicht deden ze hier van alles, natuurlijk met de nodige hoeveelheid alcohol erbij. Uiteindelijk kwam iemand op het idee om voor hun nieuwste lid, Jack, een dare te verzinnen. Dares zijn gebruikelijk in de groep, van onschuldige voorstellen als “probeer de nieuwe chips smaak” tot “ren naakt een rondje rond het huis”. Jack kreeg de uitdaging om in te breken bij de boerderij van Joseph Anderson, een man die erom bekend stond om gewelddadig te reageren wanneer iemand zonder toestemming zijn land betrad. En niet alleen dat, Jack moest het ook verkleed als een clown doen. Zo gezegd, zo gedaan. De groep maakte zich klaar en ging op weg naar de boerderij, die grensde aan de rand van het bos. Eenmaal bij het bos wachtten de vrienden op een afstandje, terwijl Jack het terrein betrad. Al snel klonk er geschreeuw uit het huis, waardoor de vriendengroep dacht dat Jack's dare gelukt was. Die gedachte sloeg snel om in twijfel toen het geschreeuw bleef aanhouden. Uiteindelijk gingen ze zelf ook richting de boerderij. Ze raakten nog ongeruster toen daar niemand was. Jack niet. De eigenaar niet. De hele plaats bleek verlaten te zijn. De vrienden zochten twee dagen lang naar hem, en schakelden uiteindelijk ook de politie in, maar tot vandaag de dag is er nog steeds geen spoor van beide mannen gevonden.

    Één jaar later: 31 oktober 2016. Halloween. De vriendengroep maakt zich opnieuw klaar om naar het vakantiehuis te gaan, waar ze niet meer geweest zijn sinds Jack’s verdwijning. Al snel blijkt dat ze niet zo alleen zijn als ze denken. Een killer in een clownsmasker sluipt in de bossen rond het huis en dat is pas het begin van de ellende...


    “We were just playing a joke. It was supposed to be funny.”


    • Rollen
    Vol!
    User — Naam — Leeftijd — Status/rol — FC — Pagina

    Jongens
    JC_ — Daniel Cayden Lawley — 20 — The Hothead — Diego Barrueco — Pagina 3
    Kian — Alexis Bailey Wallace — 19 — The Joker — Kian Lawley — Pagina 4
    Sigil — Connor Levi Wyatt — 22 — The Party Animal — Jack Falahee — Pagina 4
    Maslany — Brontes King Sawyer — 21 — The Parent — Tyler Posey — Pagina 4
    Cotrona — Elijah Jamal Lockwood — 23 — The Leader — Toni Mahfud — Pagina 3

    Meisjes
    Zusak — Charlotte Dakota Niven — 20 — The Sweetheart — Carmella Rose — Pagina 2
    Douceur — Abigail Ruby Johnson — 20 — The Responsible One — Bridget Satterlee — Pagina 3
    HeyitsGraham — Layla Victoria Wilson — 19 — The Slut — Claire Julien — Pagina 3
    Miall — Robin Bree Moore — 20 — The Bitch — Sophie Turner — Pagina 4
    Canagan — Jazmín Valeria Fuensanta — 22 — The Rebel — Diana Melison — Pagina 4


    font=ebrima]• De omgeving
          De plaats
    Montana, USA. Vlakbij Flathead National Forest. Het huis staat op de voet van een berg en er is enkel één kleine weg die ernaartoe leid. Links, voor en achter het huis is er bos en enkele meters naar rechts is er een groot meer waar men kan vissen en kanovaren (als je zelf een kano hebt). Het dichtstbijzijnde dorp is kilometers ver en het dichtstbijzijnde huis is de nu leegstaande boerderij van Joseph Anderson aan de andere kant van het meer.
    Er wordt afgeraden te diep het bos in te gaan aangezien hier grizzlyberen, lynxen en ook de grijze wolf huizen, al is dit voornamelijk dieper in Flathead National Forest.

          Het huis
    Based on this house.
    Het huis behoort toe aan de oom van Lola (zij is dan ook de host) en het is opgedeeld in twee delen: een hoofdgebouw en een gasthuis. Deze worden verbonden door een overdekte brug/gang. Vooraan heeft het hoofdgebouw een terras en een klein prieeltje. Ook het gasthuis heeft een klein terrasje.
    Het huis heeft één garage onder het hoofdgebouw. De poorten onder het gasthuis dienen als 'buitenversiering' en werken dus niet. In plaats van de garage bevind er zich daar een indoor zwembad met verlichting en een bar.
    Het huis heeft acht slaapkamers (drie master bedrooms, twee met een dubbelbed en twee met twin bedrooms). Één master bedroom bevind zich op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, een andere op de eerste verdieping van het gasthuis en een derde op de tweede verdieping van het gasthuis. Één slaapkamer met dubbelbed bevind zich op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en de twee twin bedrooms bevinden zich aan de andere kant van de tweede verdieping (waar nu exercise en office staat op het plan). Het tweede dubbelbed staat op het gelijkvloers. Naast die slaapkamer is er een cinemaroom, een kleine gameroom en een fitnessruimte/storage room.
    Daarnaast is er natuurlijk ook een grote eetkamer, een grote zitkamer, een keuken, etc. Er zijn vijf badkamers: een grote masterbadkamer op de eerste verdieping van het hoofdgebouw, twee badkamers op de tweede verdieping van het hoofdgebouw en elk een badkamer op de verdiepingen van het gasthuis.
    Denk voor het interieur zoals hier, enkel alles veel groter natuurlijk. Allemaal heel erg lodge-y en ouderwets, maar modern tegelijkertijd.

    — Master bedroom 1 (hoofdgebouw, eerste verdieping):
    — Master bedroom 2 (gasthuis, eerste verdieping):
    — Master bedroom 3 (gasthuis, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping):
    — Slaapkamer met dubbelbed 2 (hoofdgebouw, gelijkvloers):
    — Twin bedroom 1 (hoofdgebouw, tweede verdieping, links):
    — Twin bedroom 2 (hoofdgebouw, tweede verdieping, rechts):


    • Regels
    — De huisregels gelden altijd.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Perfecte personages bestaan niet. Iedereen heeft flaws. Lees de andere rollen ook eerst, zodat we geen drie stoere, dominante jongens hebben en één nerdje, om even een voorbeeld te geven.
    — Enkel Cheryl, Zusak, en ik, Byers, maken nieuwe topics aan. Vragen kunnen ook aan ons gesteld worden.
    — Deze RPG is horror-themed, dus als je daar gevoelig aan bent is deze RPG misschien niks voor jou. Als bijgevolg is de RPG dan ook 16+.
    — Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven, alsjeblieft.
    — Er staat geen deadline op het afwerken van rollen, maar het spreekt voor zich dat je geen maand moet wachten tot je rol af is. We hopen dat alle rollen klaar zijn op het moment dat we het speeltopic openen.
    — De killer wordt enkel bestuurd wanneer wij dat willen en andere griezelige dingen gebeuren ook met onze toestemming zodat er niet te veel tezelfdertijd gebeurt. Voorstellen mogen altijd gedaan worden.

    Rollentopic

    Based on Until Dawn doh.
    ©Supermassive Games, Sony Computer Entertainment, Zusak & Byers.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 16:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Relaties van Connor Levi Wyatt

    Charlotte Dakota Niven - ex
    Lola en Connor hebben twee en een half jaar een relatie gehad. Connor hield veel van haar, nog steeds. Maar vlak na het incident met Jack begon Connor zich steeds minder en minder als zichzelf te voelen. Hij had immers al zijn ouders verloren en nu ook nog eens een goede vriend? Het werd hem teveel. Hij merkte ook dat hij anders voor Lola begon te voelen. Naast het feit dat hij verschrikkelijk Jaloers is, en dit dus ook voor Lola naar was, begon hij haar steeds minder als een partner te zien, maar meer als een hele goede vriend. Na lang gepraat te hebben, hebben ze besloten er een punt achter te zetten. Het deed hem zeer dat hij Lola zeer moest doen, maar het was gewoon beter zo. Hij ziet haar nog steeds als een goede vriend. En praat nog graag met haar als hij ergens mee zit.
    Alexis 'Bailey' Wallace - korte fling
    Nadat het uit was gegaan met Lola is Connor meer gaan feesten dan dat hij al deed, vooral om zijn eigen pijn te ontvluchten. Even raakte hij closer met Bailey. Verward over zijn gevoelens na een intense kus hebben Connor en Bailey een korte relatie gehad, ze eigenlijk maar geheim hielden, om te ontdekken wat het was. Na een poosje begon Connor zich te irriteren aan Bailey zijn personaliteit. Hij was leuk, maar zijn 'joker' act was niks voor Connor, dus besloot hij het af te breken. Sindsdien liggen Connor en Bailey elkaar niet meer. Des te meer omdat Bailey hem alleen nog maar meer irriteert en snibbige opmerkingen maakt.
    Jazmín Valeria Fuensanta - current girlfriend
    Jazmín is Connor zijn huidige vriendin. Dit is slechts pas kort aan de gang, sinds een maand of zo zijn de officieel samen. Na de break up met lola, en de fling met Bailey is Jazmín degene die hem troost en comfort bracht. Nog steeds verward door alles wat er gebeurt is begon hij wel meer voor haar te voelen. Na enkele dates besloten ze het officieel te maken. Na het conflict met Bailey wilde Connor het alles behalve geheim houden. Dus hebben ze het vrijwel gelijk openbaar gemaakt. Hij toont ook makkelijk zijn affectie voor haar in het openbaar door te kussen of met simpele hand op de been leggen en dergelijke.
    Gabriel Nye Arendse - best friend
    Connor beschouwt Gabriel als zijn beste vriend. Hij benijd Gabriel om zijn hersencapaciteit en zijn slimheid maar kan ook veel met hem lachen. Connor is ondanks zijn personaliteit en party voorliefde iemand die Gabriel kan begrijpen. Hij begrijpt dat hij anders is en dat hij humor anders opvat. Daarom neemt hij ook de tijd om veel met Gabriel door te brengen, hem dingen zoals humor uit te leggen zodat hij de grap ook snapt. Ook is hij iemand die graag met Gabriel praat over andere dingen, tevens vind hij het leuk om te sparren over dingen waar ze beide verstand van hebben, gewoon voor de lol.
    Elijah Jamal Lockwood - good friend
    Elijah en Connor volgen dezelfde opleiding. Beiden studeren ze rechten. Hierdoor spenderen ze veel tijd samen, op school en in de lessen, in de gangen en dergelijke. Ze waren al bevriend maar hierdoor is hun vriendschap sterker geworden. Elijah is altijd een beetje de leider van de groep geweest, hierdoor vertrouwt Connor hem dan ook heel erg. Hij is tegelijkertijd iemand waar Connor naartoe gaat als hij in de problemen ziet. Iemand waar hij gewoon rustig ergens over kan praten en kalm tot een oplossing kan komen.
    Daniel Cayden Lawley - party mate
    The party won't start 'till we come in. Dat is zo'n beetje het lijf motto van de twee heren. Als er ergens een leuk feestje is is Daniel de eerste die Connor opbelt. Als ze samen met de vrienden groep zijn, zijn zij degene die de alcohol mee brengen en het open maken. Hij beleeft veel plezier aan het feesten met Daniel. Ze maken er altijd samen een onvergetelijke tijd van. Tevens ziet Connor Daniel ook als goede vriend. Iemand met wie hij, eigenlijk altijd heel veel en heel hard kan lachen, maar serieus kan zijn op de momenten dat het nodig is. Maar hij gaat meestal naar Daniel toe als hij behoefte heeft aan lachen en aan feesten.
    Scarlett Elle Berkeley - Game Buddy
    Scarlett is de persoon waar Connor altijd spelletjes mee speelt, of het nou drinking games zijn, bordspelletjes of digitaal op de ps4 of xbox. Gegarandeerd a good time, iets waar ze alletwee voor zijn. Zij is er voor de 'rustige' avondjes thuis. Al zijn hun drinking games alles behalve rustig, is hij toch degene die naar haar toe gaat als hij geen zin heeft om te stappen.
    Abigail Ruby Johnson
    suggesties?
    Layla Victoria Wilson
    Suggesties?
    Robin Bree Moore
    Suggesties?
    Brontes King Sawyer
    Suggesties?



    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 10:24 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brontes is zo goed als af, ik wil alleen zijn extra's en zijn innerlijk wat uitbreiden. (: Hij is de Parent van de groep, dus dat zegt denk ik wel genoeg over hem. Ik heb nog niet echt een lijstje met relatie-ideeen, maar die kan ik evt maken. Verder sta ik open voor vanalles (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Relaties || Abigail Ruby Johnson

    Scarlett Elle Berkeley --- Abby houdt een beetje een oogje in het zeil bij Scarlett, ze vindt het fijn als ze een Scarlett kan helpen en voor haar uitkijken.

    Jazmín Valeria Fuensanta --- Abigail kent Jazmín al een hele lange tijd en vindt het ergens ook erg fijn dat Jazmín nog steeds tot haar vriendengroep behoort, ondanks dat ze twee heel verschillende persoonlijkheden hebben. Dankzij Jazmín laat Abby zich weleens over halen dingen te doen waar ze niet helemaal achter staat.

    Layla Victoria Wilson --- Layla is de persoon die Abigail weleens probeert over te halen dingen te doen die niet bij Abby passen. En een heel enkele keer wil dit ook nog weleens lukken.

    Elijah Jamal Lockwood --- Elijah is Abby's beste vriend, hij voelt vertrouwd en veilig, en dat is precies wat ze nodig heeft als ze weer eens loopt te stressen om niks. Het trouwe kan ze erg in hem waarderen en dat hij haar gerust kan stellen met zijn humor als ze weer eens van een mug een olifant aan het maken is, vindt ze ook heel fijn.

    Charlotte "Lola" Dakota Niven --- Abigail is ontzettend gek op Lola en ziet haar ook als beste vriendin. Hun karakters komen op veel punten overeen, en waar ze dat niet doen vullen ze elkaar prima aan. Abby vertrouwt Lola volledig en is blij dat ze met alles bij haar terecht kan en andersom.

    Daniel Cayden Lawley --- Abigail en Dan zijn niet de allerbeste vrienden. Zijn aggresieve en opstandige kant kan ze niet zo goed hebben, en ze zal dan ook altijd proberen een ruzie te stoppen voor het uit de hand dreigt te lopen.

    Alexis 'Bailey' Wallace --- Bailey en Abigail kunnen het vaak niet zo goed vinden. Vaak probeert Abby hem tegen te houden in zijn, in haar ogen vaak, absurde ideeën. Tot grote ergernis van Bailey zelf. Het loopt weleens op ruzie uit.

    Gabriel Nye Arendse ---

    Connor Levi Wyatt ---

    Brontes King Sawyer ---

    Robin Bree Moore ---


    chaos makes the muse

    Vraagje, hadden jullie al een datum wanneer speeltopic geopend ging worden? C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Vraagje, hadden jullie al een datum wanneer speeltopic geopend ging worden? C:


    Morgen (:


    kindness is never a burden.

    Ik zoek voor Brontes:
          Een beste vriend(in) Lola
          Een zorgekindje Bailey
          Iemand met wie hij wel eens geflikflooid heeft/met wie hij nog steeds flikflooit
          Iemand met wie hij minder goed over weg kan
          Een jeugdvriend(in)
          Een ex-crush

    Voor alle andere relaties sta ik ook open, maar dit is het enige dat ik nu kan verzinnen lol


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ^ Ik heb Abigail en ik denk dat ze het wel redelijk kunnen vinden, maar ik weet niet zo goed wat voor relatie ze kunnen hebben. Jij misschien?


    chaos makes the muse

    Maslany schreef:
    Ik zoek voor Brontes:
          Een beste vriend(in) Lola
          Een zorgekindje Bailey
          Iemand met wie hij wel eens geflikflooid heeft/met wie hij nog steeds flikflooit
          Iemand met wie hij minder goed over weg kan
          Een jeugdvriend(in)
          Een ex-crush

    Voor alle andere relaties sta ik ook open, maar dit is het enige dat ik nu kan verzinnen lol


    Ik heb connor wel voor jeugdvriend?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Maslany schreef:
    Ik zoek voor Brontes:
          Een beste vriend(in) Lola
          Een zorgekindje Bailey
          Iemand met wie hij wel eens geflikflooid heeft/met wie hij nog steeds flikflooit
          Iemand met wie hij minder goed over weg kan
          Een jeugdvriend(in)
          Een ex-crush

    Voor alle andere relaties sta ik ook open, maar dit is het enige dat ik nu kan verzinnen lol


    Elijah? (:


    El Diablo.

    Maslany schreef:
    Ik zoek voor Brontes:
          Een beste vriend(in) Lola
          Een zorgekindje Bailey
          Iemand met wie hij wel eens geflikflooid heeft/met wie hij nog steeds flikflooit
          Iemand met wie hij minder goed over weg kan
          Een jeugdvriend(in)
          Een ex-crush

    Voor alle andere relaties sta ik ook open, maar dit is het enige dat ik nu kan verzinnen lol


    Of iets anders voor Daniel? c: ik dnek dat ze nogal kunnen botsen als Brontes klaagt dat Dan minder mensen moet slaan ofso haha, maar dat Dan na lang toch toegeeft dat Brontes gelijk heeft :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Jaz ook nog, voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ^ hadden we al iets voor Lola en Jaz?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volgens mij had ik al alle relaties voor Bailey maar als ik iemand vergeten ben; schroom niet c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gabriel | The Brains
    Hij heeft al:
    - Een beste vriend: Connor
    - Een goede vriendin/iemand die hij al lang kent: Lola
    - Een girlfriend: Scarlett
    - Iemand die hem probeert grappen uit te leggen/een soort van 'joke teacher' + iemand die graag grappen met hem uithaalt: Bailey
    - Iemand die hem soms treitert met al zijn fobieën: Daniel
    - Iemand die hem wat rebelser maakt: Jazmín
    - Gewone vriendin: Layla
    - Goede vrienden: Elijah
    - Goede vrienden: Brontes

    Hij heeft nog nodig:
    - Een ex
    - Iemand waarmee hij nerdy kan zijn (en dan bedoel ik niet cool-nerdy, maar math/science-nerdy)
    - Goede vrienden/gewone vrienden
    - Andere voorstellen?

    Hij heeft nog geen relaties met:
    - Abigail
    - Robin

    [ bericht aangepast op 20 okt 2016 - 21:24 ]


    kindness is never a burden.

    Zusak schreef:
    ^ hadden we al iets voor Lola en Jaz?


    Nope, nog niet. (: Zoek je nog iets specifieks?

    @Byers, ik weet niet waar je denkt dat Jaz bij Gabriel het beste past?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'