• Het geweldige nieuws dat Tom Odell nu ook een concert geeft in Tilburg. Normaal gesproken zou dit mijn dag maken, maar op dit moment haat ik mezelf. Waarom kan ik in hemelsnaam niks alleen doen. Ik ben zo een stresskip/angsthaas/weirdo maar ik durf niet alleen ergens naar toe. Nu gaat het om een concert maar eigenlijk is het heel mijn leven al. Ik durf niet eens alleen de collegezaal in, mijn vriendinnen staan altijd bij de deur te wachten. Super kut want het houdt me tegen in het leven. Ik wil hier zo graag naar toe en zit sinds tien uur al geobsedeerd naar de ticketsite kijken. Ik weet helaas dat ik nooit de moed gaan verzamelen om te gaan en grr ik baal zo erg van mezelf. Zou zo graag meer willen durven.

    Oke sorry dit moest ik even kwijt
    Ooit zal ik Tom Odell live zien


    Can't control my second personality

    Heb je al aan mensen gevraagd of ze mee willen gaan? Als het niet heel erg duur is, zijn er vast mensen die willen gaan.


    wat was dit ookalweer

    HoImes schreef:
    Heb je al aan mensen gevraagd of ze mee willen gaan? Als het niet heel erg duur is, zijn er vast mensen die willen gaan.

    Haha ja dat wel. Een vriendin wilde wel maar kon helaas op de datum niet. Eigenlijk hebben de rest van mijn vrienden een totaal andere muzieksmaak dus daar wilde helaas ook niemand van mee.

    Ik twijfel zo of in niet toch gewoon een ticket zal kopen. Ben alleen zo bang dat als t concert dan is ik toch weer niet durf en dan niet ga


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)
    Haha ja dat wel. Een vriendin wilde wel maar kon helaas op de datum niet. Eigenlijk hebben de rest van mijn vrienden een totaal andere muzieksmaak dus daar wilde helaas ook niemand van mee.

    Ik twijfel zo of in niet toch gewoon een ticket zal kopen. Ben alleen zo bang dat als t concert dan is ik toch weer niet durf en dan niet ga


    Je hebt vaak op facebook oproepjes bij de evenementen van mensen die ook alleen gaan. Daar kun je dan een tijdje mee chatten en wellicht samen mee gaan? Ik weet niet of dat dan misschien een optie is? Of zelf een oproepje plaatsen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Neem kleine stapjes. In je eentje naar een concert gaan is meteen best een grote stap. Eerst alleen naar de winkel, dan alleen naar de stad, dan in je eentje een klaslokaal inlopen... Dan wordt alleen naar een concert gaan ook een kleinere stap.
    Ik heb Tom Odell een aantal jaar geleden in Keulen gezien. Was hartstikke leuk! Hopelijk durf je te gaan dus!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Sempre schreef:
    (...)

    Je hebt vaak op facebook oproepjes bij de evenementen van mensen die ook alleen gaan. Daar kun je dan een tijdje mee chatten en wellicht samen mee gaan? Ik weet niet of dat dan misschien een optie is? Of zelf een oproepje plaatsen?


    Oh ja daar had ik nog niet aan gedacht miss dat daar meer mensen zoals ik zijn die alleen gaan moeilijk vinden, thanks!


    Can't control my second personality

    Ik weet niet of het je zal helpen, maar ik vond het in eerste instantie ook best moeilijk om alleen naar bijvoorbeeld concerten te gaan. Laatst ben ik wel eens alleen gegaan, omdat niemand meewilde & ik toch heel lang heb gewacht op dat concert. Ik wist dat ik anders spijt zou krijgen. Maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen: Er waren meerdere groepen, die me aanspraken en vroegen de dag met hen door te brengen in bijvoorbeeld de rij. Ik heb best snel nieuwe vrienden gemaakt, omdat je als 'eenling' toch snel aangesproken kan worden. Sneller dan met een groepje.

    Ik vind het persoonlijk aan de ene kant wel jammer dat ik Tom niet ga zien dit jaar. Ik heb net mijn kaartje moeten verkopen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 18:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil ook heel graag, maar het is me echt te onhandig vanuit Zeeland.

    Ik ga komende week wel 2x naar ren concert in Amsterdam in mijn eentje omdat ik doe band wel heel graag wou zien. Gewoon ervoor gaan!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou dat gewoon doen, om eerlijk te zijn. Toch hun bekrompen probleem als ze je een weirdo vinden? Wil je daar echt energie aan hangen, aan die lui? Trouwens die mensen kennen je toch niet en iedereen is zodanig druk met zichzelf/zijn eigen vriendengroep bezig op zo'n avonden dat ze het al niet eens zullen zien waarschijnlijk en als ze het zullen zien, er niet zo mee zullen bezig zijn, zoals jij er op dit moment mee bezig bent. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 19:26 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heyhey, is dat in het poppodium? Ik was daar laatst ook en het is een relatief kleine zaal, heel gezellig eigenlijk. Ben ook alleen gegaan en je hebt inderdaad in je eentje zoals hierboven werd geschreven veel meer aanspraak dan als je met meer mensen samen gaat. Soms dus juist een manier om nieuwe vrienden te maken.
    Is het een duur kaartje? Want als het relatief gezien meevalt kan je het als een oefening proberen te zien om een keer iets alleen iets te proberen te ondernemen. M'n eigen ervaring is dat concerten alleen soms juist leuker zijn dan samen hihi, dus wie weet...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wanneer is dit en hoe laat? En hoeveel ofcourse, hahha

    [ bericht aangepast op 21 okt 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Wanneer is dit en hoe laat? En hoeveel ofcourse, hahha


    Dit is 2 december om zeven uur. Dit is maar 27,50 ofzo.
    Ik baal nu helemaal wat ik kwam op zo een facebookpagina een vaag bekende tegen en die wilde ook, maar die kon helaas niet op deze datum.
    Maar ik denk dat ik idd toch maar een kaartje koop en het als een soort van oefening ga zien. Ooit moet ik dingen alleen kunnen


    Can't control my second personality

    Involved schreef:
    (...)

    Dit is 2 december om zeven uur. Dit is maar 27,50 ofzo.
    Ik baal nu helemaal wat ik kwam op zo een facebookpagina een vaag bekende tegen en die wilde ook, maar die kon helaas niet op deze datum.
    Maar ik denk dat ik idd toch maar een kaartje koop en het als een soort van oefening ga zien. Ooit moet ik dingen alleen kunnen


    Damn. Dan heb ik stage :c
    Anders had ik met je mee gegaan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.