• Story of the Year Badges topic!


    Voor het nieuwe jaar hebben we nieuwe badges nodig! Welke creatieve Quizletters willen zich hiervoor uitsloven?


    Voor die winnaar zijn er 15 credits, wie tweede wordt krijgt 10 credits, en wie derde wordt krijgt er 5!

    Als je nog niet van Story of the Year hebt gehoord, lees dan dit even door.

    Voor degenen die het kennen: We zoeken badges.
    Badges zijn bedoeld om SOTY deelnemers te motiveren. Ze krijgen een badge als ze meedoen, bij 20k woorden, bij 40k woorden en als ze hun verhaal hebben afgerond. De badges dienen origineel en door jou gemaakt te zijn. Er moet duidelijk op te lezen zijn wat de deelnemers behaald hebben.

    Voor de mensen die mee willen doen: wij zoeken vier nieuwe badges voor SOTY 2017. Een badge wanneer je meedoet, eentje als je de 20k hebt gehaald, eentje als je de 40k hebt gehaald en een badge als je je story hebt afgerond. De tekst mag natuurlijk afwijken van wat we dit jaar gebruikten, maar het moet duidelijk zijn dat het op hetzelfde neerkomt. Alle badges worden in een moderatorpoll gezet. Mochten er te veel inzendingen zijn om in één poll te passen, dan komen er meerdere polls. Je mag dan nog steeds maar één keer stemmen! Dit wordt gecontroleerd. De inzendingen worden anoniem in de poll en in het topic gezet. De maker mag dan ook niet zeggen welke van hem/haar is. Dit is om vriendjespolitiek te voorkomen. Het wel zeggen zal tot diskwalificatie leiden. Achteraf zal natuurlijk wel bekend worden wie welke badges heeft gemaakt en krijgen jullie de volle eer. Als er een gedeelde 1e, 2e of 3e plaats is komt er nog een poll. Je mag maximaal twee verschillende typen badges inzenden, maar je kan maar één keer credits winnen. Je hoogste eindplaats telt voor de creditprijs.

    De regels bij deelname:
    Als je je badges af hebt kan je ze sturen naar Square, Recherche, Devinsport, Sempre, Hedone, Beetlejuice of Virtues. Gelieve maar naar één van de SOTY crewleden te sturen. Je moet alle vier de badges tegelijkertijd in één bericht sturen. Als je jouw inzending in een poll ziet staan, mag je dus écht niet zeggen dat het van jou is. Je hebt tot 7 november 23:59 om je badges in te leveren. De eerste stemronde is van 12 november tot 20 november 23:59. Je hebt dus nog twee weken om de badges te maken.

    Gebruik je fantasie!

    Dit jaar waren dit de badges:


    Deelnemende story:



    20K:



    40K:



    Story afgerond:



    We hopen dat veel Quizletters dit wel zien zitten! Veel succes allemaal!

    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2016 - 11:04 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik hoop op een heleboel mooie inzendingen! Laat jullie creativiteit de vrije loop. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgend jaar ga ik echt weer meedoen. Ik mis het schrijven. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oeh, ik wil wel iets proberen (:


    Credendo Vides

    Whaaa wat leuk! Ik kijk al uit naar jullie inzendingen (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga meedoen, heb er al 1 af :D


    What's meant to be will find it's way

    Ik ga er morgen even mee aan de slag


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb mijn badges ingezonden! Hopelijk is dat wat ik heb gemaakt de bedoeling (:
    Veel succes andere users die ook nog mee gaan doen


    What's meant to be will find it's way

    Ik heb die van mij ook ingezonden. ;3 Is het goed als ze ook hier gepost worden zodat je kan zien wat users gemaakt hebben?


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik heb die van mij ook ingezonden. ;3 Is het goed als ze ook hier gepost worden zodat je kan zien wat users gemaakt hebben?


    nee, de maker dient geheim te blijven!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Thunderfvck schreef:
    Ik heb die van mij ook ingezonden. ;3 Is het goed als ze ook hier gepost worden zodat je kan zien wat users gemaakt hebben?


    In de beginpost staat dat het niet mag, om vriendjespolitiek tegen te gaan. (;


    Credendo Vides

    Tallata schreef:
    (...)

    nee, de maker dient geheim te blijven!!


    Oh, natuurlijk, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Ik heb die van mij ook ingezonden. ;3 Is het goed als ze ook hier gepost worden zodat je kan zien wat users gemaakt hebben?


    Inzendingen worden anoniem door ons in het topic en in de poll geplaatst, ze zullen dus wel geplaatst worden, zodat jullie al kunnen zien wat er gemaakt is en van alle pracht en praal kunnen genieten, maar het is niet de bedoeling dat er gezegd wordt wie welke badges gemaakt heeft. Een ietwat nieuw concept, maar we hopen op deze manier het door users aangegeven probleem van vriendjespolitiek wat beter te tackelen dan voorheen misschien het geval was c:


    Dus nogmaals voor iedereen: Je inzendingen naar een SOTY crewlid sturen. Zij zullen deze dan in het topic en uiteindelijk ook in de poll plaatsen. Het is niet toegestaan te vertellen welke badge je gemaakt hebt!


    Happy Birthday my Potter!

    Worden de inzendingen dan pas bekend gemaakt na 7 november?
    Ik vind het namelijk altijd wel fijn om te zien wat de andere inzenden, al kun je daar ook voordeel uit halen..


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Worden de inzendingen dan pas bekend gemaakt na 7 november?
    Ik vind het namelijk altijd wel fijn om te zien wat de andere inzenden, al kun je daar ook voordeel uit halen..


    Het plan was om ze voor die tijd al in het topic te plaatsen om het zo levendig mogelijk te houden en mogelijk ook te motiveren om mee te doen. Echter moeten we wel even uitkijken dat het dan niet te duidelijk wordt wie wat heeft ingezonden, omdat iemand bijvoorbeeld net gezegd heeft zijn badges te hebben ingezonden, maar dat moet denk ik wel goed komen als we ze in groepjes plaatsen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Misschien steeds per drie/vier of zo? Ook al heeft iemand net gezegd dat die het ingeleverd heeft is het alsnog een kans van 25%.


    Credendo Vides