• Intro:

    ... is 18 jaar en is net bevallen van een prachtige zoon met de naam Jake!, 5 maanden voor de geboorte heeft Bill Kaulitz haar Gedumpt en weet hij niets af van het bestaan van zijn zoontje. Tom en haar Tweelingzusje Linda weten als enige dat Bill de Biologische papa is en hebben haar Flink gesteund al die 9 maanden. Onlangs dat het uit is met Bill zijn ze goeie vrienden en is Bill gek op Jake, het Probleem is echter Jake lijkt heel erg op Bill, gaat ze het Bill uiteindelijk vertellen of niet?


    de rollen:
    Hoofdrol in het verhaal:Genocide
    Vriendin Gustav:Nickaaii
    Vriendin Georg:KimxGeorg

    Naam:
    Leeftijd:
    Plaatje:
    Tekstje:
    Titel:
    is het Orgineel?:


    xx



    Ice-cream Rockt more than you x3

    Hoofdrol!!!!
    Naam;
    Chantou
    Leeftijd;
    18
    Plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Tekstje;
    Hoii,Hoii Ik ben Chantou. En ben 18 jaar.
    Ondanks dat ik nog zo Jong ben. Ben ik nog niet zo heel lang geleden, van het prachtigste Kind op aarde Befallen. Het is een jongetje genaamt Jake. Het is een pragt Kind! En nee, dat zeg ik niet omdat hij van mij is. Michien is hij wel zo WonderSchoon Door zijn Vader. Die was, ook niet wat je kon zeggen lelijk. Bijna ieder Meisje Wou met Bill, en aanbidden hem. En dan Zou ik wel van geluk kunnen sprkeen, dat ik mijn Pragtige Jake aan hem heb te danken. Maar dat doe ik Alles Behalfen dat! 5Maanden voor mijn Befalling heeft hij me gedumpt. Laaten zitten, Zonder dat hij het wist was ik zwanger van hem. Hij is Gek op Jake. Maar hij heeft geen Flouw Benul. Dat het zijn Zoontje is.
    Maar wat over mij he. Ik ben Dol op Schopen, en naar het strand gaan. Ondanks dat ik Jake heb, kan ik zulke dingen nog gewoon doen. Zoals Iets leuks doen met mijn vrienden. Hij gaat dan ook wel altijd mee, Waar ik ben, is hij.
    o k*t Jake Huilt, dus ik moet er van door!!
    Xx Chan<33
    Title;
    Nee sorry, Zodra wel, Meld ik het;)
    Origneel;
    Ja Zekker! En je moet het ook voral doen;)


    Dunno ><

    jongesrolle nodig?:P


    Wie dit leest,zit achter z'n PC.

    Hoofdrol hunn<3 Info komt^^


    Naam: Mickey

    Leeftijd: 18

    Plaatje: Mag scene/emo?

    Tekstje: KOMT

    Titel: Ik denk voor je<3

    is het Orgineel?: SUPER8!!

    JAKE!!! :D Da's gewoon zo een coole naam he? xD Maar past bij het idee! :P Ik wil wel een rol, maar ik moet over een paar minuten weg dus ik ga kijken of het nog snel lukt alles in te vullen! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hoofdrol ^^
    Naam: Elise
    Leeftijd: 18jaar
    Plaatje:
    http://images.desihits.com/assets/images/christina-aguilera-baby-408.jpg
    OF
    http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/sma07/fan/christina_aguilera.jpg
    OF
    http://khairilhusni.blogmas.com/files/2008/06/gwen-stefani.jpg
    Tekstje:
    Hoii Allemaal,,
    Ik ben dus Elise en ben 18 jaar oud. Ik heb (..) ogen en (..) haar. Mijn vrienden en vriendinnen beschrijven me als lief, betrouwbaar, zachtaardig en toch wel wat eigenwijs ^^ Sinds een paar maanden ben ik alleen gaan wonen en ben ik ook mama geworden. Mama van een pracht van een zoon, genaamd Jake. De vader is het afgetrapt, maar wist eigenlijk niet dat ik zwanger was. De vader is dus de befaamde Bill Kaulitz. Hij komt goed overeen met onze zoon, maar weet niet dat hij de vader is. Zijn broer Tom & mijn liefste zusje helpen me super goed, en daar ben ik hen ook dankbaar voor. Anders ging ik het misschien niet meer zien zitten. Ik hou van lezen, schrijven, met mijn zoon spelen en gummy bears ^^ Ja, ik hou echt van die snoepjes >.< Ook hou ik ervan van met Jake naar de speeltuin te gaan. Ik zit dan op een bankje in de zon en hij ligt in zijn wiegje liefelijk te slapen. Ik hou er zo van, als hij rustig in zijn wiegje ligt. Ik haat insecten en schrik me dan ook rot als er een spin of een mug ofzo in huis zit. Ik ben heel beschermend en bezorgd naar Jake toe, dus moeten alle beestjes uit mijn huis verwijderd worden. Mijn vriendin, mijn liefste tweeling en Tom betekenen echt veel voor me, dus laat ze alstublieft met rus anders krijg je met mij te doen. En soms is dat echt geen lachertje. Als je me boos maakt, dan kan ik echt scherp uit de hoek komen ^^ Maar nu moet ik echt gaan, Jake moet zijn bedje in.. Bye Mensjes <33.
    Titel: [/pijnigt der hersens]
    is het Orgineel?: Jaa! Hij's super!^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vriendin Georg

    Naam: Kim

    Leeftijd: 20

    Plaatje:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje:
    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    Titel: Bill is my real dad but he doesn't know

    is het Orgineel?: ja

    jongesrolle nodig?:P


    Uhms, Not realy x], mischien een bro ofso van Hoofdpersoon x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Schatterd, mag scene/emo picca?

    Naam:
    Say

    Leeftijd:
    18

    Plaatje:
    Sorry honey, maar ik heb een virus en de linken doen het bij niet! >< Wil je misschien zelf eentje zoeken?

    Tekstje:

    Hai!
    Ik ben Say, net 18! ^^ Ik heb een zoontje, Jake. Alleen weet zijn vader niks van zijn bestaan af.. Ik ben eigenwijs, nieuwsgierig, koppig en brutaal. Maar als jij lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou!


    Titel:

    Bad Luck..
    Mijn zoon, maar ook de zijne..


    is het Orgineel?:
    Niet super, maar dat maakt het idee niet minder leuk! Want dat is gewoon geweldig! :D

    Mag ik maybe de hoofdrol?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Schatterd, mag scene/emo picca?


    jaa natuurlijk x]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Sorry, sorry, sorry! Ik heb geen tijd meer om mn tekstje af te maken! >< Mag het ook nog morgen? Of niet? Het spijt me egt heel erg..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Alles van mij staat er nu op ;)


    Dunno ><

    Sorry, sorry, sorry! Ik heb geen tijd meer om mn tekstje af te maken! >< Mag het ook nog morgen? Of niet? Het spijt me egt heel erg..


    Ik denk dat ik morgen pas ga kiezen, dus dat moet geen probleem zijn!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik heb ook geen tyd meer sorry >,< Morgen kiezeN?

    Ik heb ook geen tyd meer sorry >,< Morgen kiezeN?


    Yepz


    Ice-cream Rockt more than you x3