• Beste users,

    De laatste tijd hebben we gemerkt dat het aantal wedstrijden omlaag is gegaan in vergelijking met de voorgaande jaren. Om jullie meer ruimte te geven in het organiseren en het plannen van een wedstrijd, zijn we tot de beslissing gekomen dat we een versoepeling in de regels omtrent wedstrijden zullen aanbrengen. Het is geen grote verandering, maar geeft wel wat meer tijd en we hopen dat jullie dit kunnen waarderen.

    Vanaf vandaag krijgt elke wedstrijd in plaats van vier maanden, vijf maanden de tijd. Voor korte wedstrijden als WvW's is het misschien niet heel hard nodig, maar op deze manier geven we bijvoorbeeld schrijfwedstrijden de kans om meer deelnemers aan te nemen. Daarnaast is er nu dus de mogelijkheid om grotere en langere wedstrijden te organiseren dan voorheen, waardoor jullie minder beperkt worden in jullie creativiteit. De huidige lopende wedstrijden krijgen een extra maand om af te ronden (zie: Wedstrijden - wachtlijst).

    Hier zijn alle huisregels te vinden.

    Hopelijk moedigt dit jullie aan om nog meer wedstrijden te organiseren!

    Groetjes,
    De Moderators


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Dit is geweldig, ik word hier bijna door geëmotioneerd, haha :') Ik organiseer zelf voor de tweede keer een wedstrijd en ik merk ook dat het heel erg krap is, dus als er al onvoorziene omstandigheden zijn, kun je die er bijna niet meer bijnemen door dat tijdsgebrek. Ik ben dus echt zo blij met deze nieuwe regel, niet normaal blij zelfs c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chill!

    Super! Ik was binnenkort van plan een wedstrijd te organiseren! Die extra tijd is geweldig!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 23:44 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Supeeeeer! Dankjulliewel!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik word helemaal vrolijk van het feit dat eigenlijk zoiets heel simpels als een maandje extra voor de wedstrijden jullie zo blij maakt (bloos)

    Ik hoop op heel veel leuke ongeremd creatieve wedstrijden!


    Happy Birthday my Potter!

    Ah, dat is echt super! Ik weet zeker dat mensen die actief wedstrijden organiseren hier echt iets aan hebben! Ook dat jullie hiernaar kijken omdat er gewoon minder wedstrijden zijn om het leuker voor iedereen te maken. ;3


    Your make-up is terrible

    Super fijn!


    16 - 09 - '17

    Oh dit is fijn! Nu ben ik ook meer gemotiveerd zelf een wedstrijd te starten, haha


    obsessive rage

    Goed om te weten c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een leuk nieuws! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury