• Het nieuwe monopolie spel, met een geniale Harry Potter update!

    Ik zag deze passeren op het internet en moest hem gewoon hier delen, aangezien ik weet dat er hier veel Harry Potter fans zijn. Zelf ben ik geen echte die-hard fan (al vind ik dit monopolie bord echt te fantastisch!) en jammer genoeg ken ik niemand in m'n vriendenkring die zoiets nog graag zou willen hebben, anders had ik er zeker ene gemaakt om als kerstcadeau weg te geven, maar misschien zijn er hier mensen die het te fantastisch vinden en er ene willen maken!

    Hier is de volledige uitleg om zo'n fantastisch bord te maken!
    PottoPoly

    En zo niet, het is gewoon leuk om te laten zien!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jaaaaaaaaaaaaaaa! Heb het ook al gezien! Staat zo zwaar op mijn verlanglijstje!:o


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is echt súper tof, maar ik vind de naam dus echt helemaal niks. PottoPoly klinkt voor geen meter :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toen ik de naam las moest ik denken aan die wc's voor kleine kinderen hahaha
    Maar dit is uiteraard leuk :Y)

    De naam is ook niet direct mijn keuze, nee, maar dat zou je nog altijd kunnen veranderen, I guess :W


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ziet er leuk uit!


    16 - 09 - '17

    JDM schreef:
    Het is echt súper tof, maar ik vind de naam dus echt helemaal niks. PottoPoly klinkt voor geen meter :"D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je zo graag dit als kerstcadeau wilt maken voor iemand....meld ik me vrijwillig aan!*-*


    You were born original, don't die as a copy.

    Gaaf haha! Al is monopoly echt mijn spel niet.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb dat spel ook eens voorbij zien komen! Ik ben zelf niet zo van de fanmerche, hoe erg ik ook gek ben op iets, maar dat lijkt me echt zo gaaf om te hebben! Dat is ook echt een van de weinige spellen dat ik leuk vind :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.