• Hey ik heb net echt net de laatste episode gekeken en ik wil nu weten hoe ik bij het volgende seizoen kan komen en hoe deze heet en of het een andere titel heeft?


    Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen ^^ Ik wil zo graag verder kijken!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Euhm. Was dat niets iets als "diabolic lovers: more blood"?

    Ja, maar het vervolg daarop. In de laatste episode ziet het eruit alsof er nog een vervolg is


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Die is nog niet uit. Is ook niet zeker of die wel komt. Helaas. Ik wacht er ook al een half jaar of zo op.

    Echt!! Ik hoop zo dat die wel komt!!! Weet jij toevallig ook wat het eerste seizoen was? Ik ben die namelijk vergeten, maar kan me wel herinneren dat ik die ken.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Hierop staat wel wat info over prequels en sequels ^^ Gewoon even je anime zoeken ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Super bedankt!! Ik ga vanmiddag gelijk even kijken ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Er is een deel 2, maar geen deel 3 jammer genoeg....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    In 2015 kwam More blood uit van Diabolik Lovers, dus misschien dat of dit jaar nog de nieuwe komt of in 2017 want de eerste was in 2013 dus er zit bijna 2 jaar tijd tussen, maar er kwam wel een 2e die van 2015 dus er is waarschijnlijk nog hoop!! ^^

    En hebben jullie trouwens het gevoel wanneer je deze serie keek dat je wel eens dacht ''als mensen eens wisten wat ik keek'' Want het is echt een super serie maar op sommige momenten (De meeste) Dan ziet het er wat apart uit. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.

    Anyway ik blijf het kijken ^^ En bedankt voor de hulp!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik kwam om eerlijk te zijn niet eens door de eerste episode (eigenlijk niet eens door de eerste tien minuten), haha :') Maar volgens mij is het ook een specifiek genre en is het helemaal geweldig als je ervan houdt, en helemaal slecht als je er niet van houdt (:

    Ik ken dus niet veel van de anime, maar als het een open einde had, zal er waarschijnlijk wel ooit een vervolg komen, want ik heb het gevoel dat het best een populaire anime is. En anders eens gaan kijken hoe het met de manga zit, want daar is een anime meestal op gebaseerd :')

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 19:19 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hahahahahha ja! Diabolik is nogal... Yea... XD dus die gedachte schoot echt wel een keer doormijn hoofd. Ik denk dat die serie echt een guilty pleasure is hahaha en ik hoop toch stiekem op meer!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ja!! xD Ik wil inderdaad ook meer haha

    En die gasten zijn echt zo hot Wie is jou favoriet? (cool)(A)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Als je dit leuk vindt denk ik dat jullie Vampire Knight ook leuk gaan vinden ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Haha die ken ik al en ja die is ook super!!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella