• Ik heb, zag ik net, mijn zinnen in de tegenwoordige tijd geschreven ipv verleden. Nu wilde ik het veranderen, maar ik ben het even kwijt. Klopt het zo?

    “Luister je wel, Anna?”
    Verstrooid keek ik van mijn bord op. “Sorry?”
    Bo en Fleur begonnen hard te lachen. We waren sinds de eerste dag dat ik hier was steeds meer met elkaar gaan optrekken en hadden elkaar veel beter leren kennen. Zo is Fleur uitbundig, terwijl Bo vaak de kat uit de boom kijkt.

    Ik denk dat de dingen die nu dik gedrukt zijn ook fout zijn, toch?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    MT. Dat vraag ik mij ook wel vaker af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    MT. Dat vraag ik mij ook wel vaker af.


    En vaak denk ik er niet eens over na en schrijf ik gewoon, maar omdat ik plots een heel hoofdstuk in de tegenwoordige tijd had moest ik alles omschakelen en dan besef je pas wat je doet!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Volgens mij moet het inderdaad in verleden tijd, maar ik heb er ook een minuut over zitten twijfelen hoor. Dit is een moeilijke.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Volgens mij moet het inderdaad in verleden tijd, maar ik heb er ook een minuut over zitten twijfelen hoor. Dit is een moeilijke.


    Ja, jeetje. Ik weet het gewoon niet meer. Ik heb het al 10 keer aangepast, haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    nvm

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 20:20 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Zo was Fleur uitbundig, terwijl Bo vaak de kat uit de boom keek.

    Zo hoort het te zijn. Als de rest van je verhaal verleden tijd is, moet dit ook ^^

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 20:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jep, ik zou ook verleden tijd zeggen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, dat moet ook in de verleden tijd. Je schrijft immers de hele tekst in de verleden tijd.


    Take risks and conquer your fears.

    Thanks guys!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Slotje op aanvraag


    in love with the fictional characters, I'm sorry