• Aangezien een aantal leden zich de afgelopen tijd schandelijk hebben gedragen (tot persoonlijke bedreigingen aan toe) heb ik de moderators de mogelijkheid gegeven om personen voor bepaalde tijd van de site te bannen.

    Bannen wordt pas in het uiterste geval gedaan, dus als je je gewoon netjes gedraagt hoef je je nergens zorgen over te maken.

    Personen die zich afgelopen tijd hebben misdragen zullen binnen nu en een paar uur hun langverwachte straf ontvangen.

    Ik hoop van harte dat de ban-functie weinig gebruikt zal hoeven worden (Y)


    Dit is mijn signature...

    VVVVVRRRRRRRREEEEEDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......( oke mensen...) sorry moest der uit...
    hehe eindelijk rust..:P


    Some angels have no wings.

    Okey, dat dreigen vind ik niet kunnen maar bannen van de site?! Het word hier ook steeds erger.. Op een gegeven moment mag je niks meer doen, moet je stil zitten en je bek houden.. Ik vind dit dus echt te ver gaan, het lijkt wel een gevangenis.. --'

    _O_


    -

    Okey, dat dreigen vind ik niet kunnen maar bannen van de site?! Het word hier ook steeds erger.. Op een gegeven moment mag je niks meer doen, moet je stil zitten en je bek houden.. Ik vind dit dus echt te ver gaan, het lijkt wel een gevangenis.. --'


    x] Heb jij meegemaakt wat er gebeurt is? Weet jij hoe lang alles duurt? Heb je zelf een ban?
    NEE
    Dus hou je daarbuiten
    thankyouverymuch

    (...)

    x] Heb jij meegemaakt wat er gebeurt is? Weet jij hoe lang alles duurt? Heb je zelf een ban?
    NEE
    Dus hou je daarbuiten
    thankyouverymuch

    Volgens mij ben je gefrustreed but ik kan dat wel begrijpen dat als users het bloed van onder je nagels halen dat je dan wel zou kunnen gaan feetsen als die effkes gebannen zijn.

    is dit niet er een klein beetje over ? s:


    ' Yes, music is the new religion_

    is dit niet er een klein beetje over ? s:

    Ik vind van niet moeten mensen hun maar leren gedragen.

    Hehe ja ik stond te juichen toen die bans er waren. Meteen mijn liefste medemodje gebelt enzo (:
    God dat voelde zo heerlijk.

    [/erg]

    Ja sorry maar we zaten er like, 1,5 maand op te wachten -huilface-

    _O_


    bla bla bla

    Hehe ja ik stond te juichen toen die bans er waren. Meteen mijn liefste medemodje gebelt enzo (:
    God dat voelde zo heerlijk.

    [/erg]

    Ja sorry maar we zaten er like, 1,5 maand op te wachten -huilface-

    Na regen komt zonneschijn
    of in dit geval;
    Na bedreigen,rellen en nog dingen komt een ban

    :Y)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Lovely ^^


    007

    Mijn god.
    Die reacties zoals `gaat dit er niet een beetje over?´, díe gaan er juist een beetje over, nee niet een beetje, heel erg. Nu nóg zeuren? Wees blij dat Rutger en de mods al deze moeite doen, om de site nog leuk te houden! Alle beetjes helpen! is het spreekwoord. Wees er gewoon blij mee. Waarschijnlijk zijn degene die dat zeggen een vriend/vriendin van iemand die geband is, anders hoor je ze ook niet. °-°


    -

    ik msi dat soort dingen dus echt altijd hè, mensen die zich zo misdragen dat ze ban krijgen
    dan ben ik waarscheinlijk altijd op de goede plaatsenxD
    jeuj

    (cool)

    x'


    I'll live every second like it is my last one <3