• Aangezien een aantal leden zich de afgelopen tijd schandelijk hebben gedragen (tot persoonlijke bedreigingen aan toe) heb ik de moderators de mogelijkheid gegeven om personen voor bepaalde tijd van de site te bannen.

    Bannen wordt pas in het uiterste geval gedaan, dus als je je gewoon netjes gedraagt hoef je je nergens zorgen over te maken.

    Personen die zich afgelopen tijd hebben misdragen zullen binnen nu en een paar uur hun langverwachte straf ontvangen.

    Ik hoop van harte dat de ban-functie weinig gebruikt zal hoeven worden (Y)


    Dit is mijn signature...

    _O_


    Bored.

    Amen to that one, amen!

    wouw, finally :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wouw, finally :'D

    Ja indeed x'D

    -haleluja-

    Yaay =x
    _O_


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Over en sluiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahum,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (cool)

    eindelijk!


    i need you like a heart needs a beat.

    kan het nu dus ook gebeuren dat als bijv. ik een mega rusie krijg met seg maar een van de mods die mij kunnen verbannen omdat se boows op mij sijn [/voelt sichdom xD]


    We can only learn to love by loving.

    kan het nu dus ook gebeuren dat als bijv. ik een mega rusie krijg met seg maar een van de mods die mij kunnen verbannen omdat se boows op mij sijn [/voelt sichdom xD]

    ook wij hebben regels waar we ons aan moeten houden ;)
    bans moeten altijd eerst overlegt worden, dat sowieso, en goedgekeurd door teminste 3 andere mdos.

    Kijk maar uit Nicol!!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ook wij hebben regels waar we ons aan moeten houden ;)
    bans moeten altijd eerst overlegt worden, dat sowieso, en goedgekeurd door teminste 3 andere mdos.



    Okiedokie xP nu sal nicol extra braaf sijn o_o << dude da doek al.. kheb al.. lkike 1 maand geen ban meer gehad xP [/trots]

    @Ivy
    (puh)


    We can only learn to love by loving.

    Dat is juist goed, ik heb wel eens mensen die op me topic dom reageren en dan prive berichtje sturen, echt niet leuk(huil)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    UHh..
    voor hoelang worden ze dan gebant?
    En hoe moeten die mensjes dan weten waarvoor ze gebant zijn?
    Ik vind het bullshit ^^ en mn vriendin (zit ook op Q) ook ><


    Assasin.