• Quiz of the Month


    Hoe gaat het in zijn werk:
    De bedoeling is dat je een quiz maakt aan de hand van het gegeven thema. Je post de quiz in dit topic voor de deadline en door middel van een poll zal er uitgemaakt worden wie het thema wint.

    Regels:
    * Je mag maar één quiz inleveren. Het is niet mogelijk om deze te veranderen. Ingeleverd is ingeleverd. Dit om te voorkomen dat je het nog gaat veranderen terwijl er door users gestemd wordt.
    * Je quiz moet te maken hebben met het gegeven thema.
    * Je quiz moet minstens 8 vragen en 2 uitkomsten bevatten + rekening houden met de voorwaarden van de winnaar.
    * Je mag in je quiz niet om kudo’s of reacties vragen. Je quiz mag tevens geen reclame maken voor een andere creatie op Quizlet. (Voor de rest gelden de huisregels van quizlet.)
    * Je quiz moet in de Nederlandse taal geschreven zijn.
    * Het is verboden om een quiz in te leveren dat al bestaat (of het nu gaat om een quiz van jezelf of een quiz van iemand anders (plagiaat)). Het is dus de bedoeling dat je iets nieuws inlevert en het je eigen werk is!
    * De winnaar mag het volgende thema kiezen.
    * De winnaar mag eveneens enkele voorwaarden voor de nieuwe quizronde bedenken (soort vragen/uitkomsten + minimum aantal). De opgegeven voorwaarden worden eerst door de moderators goedgekeurd zodat er geen creaties bestaan tegen de huisregels in en om de haalbaarheid van de voorwaarden te bepalen.
    * Indien er maar één inzending is, dan krijgt deze user een troostprijs van 10 credits voor zijn moeite en mag hij/zij een nieuw thema uitkiezen.
    * Indien er geen inzendingen zijn, dan zal de volgende maand de wedstrijd opnieuw beginnen met een door de mods gekozen thema. De prijzenpot wordt niet verhoogd met de niet gewonnen credits.
    * Als je met verschillende accounts op jezelf/iemand stemt, riskeer je een QOTM-ban. Zo'n ban houdt in dat je 3 maanden niet meer mee mag doen aan de wedstrijd en niet meer mag stemmen. Daarbij ben je ook gediskwalificeerd voor de huidige editie.

    Inleverdatum:
    * Je quiz moet ingezonden worden vóór de 21ste van de maand (dus tot en met de 20e van de maand). Dit betekent dat de 20e de laatste inleverdag is. Stemmen kan dan nog tot het eind van de maand. Bij de start van een nieuwe maand komt het nieuwe thema online.

    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Ledecky, Ristridin, Ozai, Firekeeper, TaeTae & Taire

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je quiz ingeleverd hebt, komt je quiz in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    * Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de quizzen maakt en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.
    * Je levert op deze manier in: Username: [url=*link*]Titel[/url]. Gebruik hierbij geen extra codes (bv cursief, ander lettertype, andere kleur, etc)!
    * Als niet op deze manier ingeleverd wordt, zul je niet in het topic worden gezet en zal je quiz dus niet meedoen.

    Wat kun je winnen:
    * De winnaar van het thema krijgt 25 credits en mag een nieuw thema kiezen.
    Weet je als winnaar echt geen nieuw thema? Dan hebben wij altijd nog een paar thema’s liggen en maken wij een keuze.

    Het thema van de maand:
    Filmpersonages

    Inzendingen:
    /

    De winnaar van de maand februari:
    Dare: Welk ouderwets bordspelletje moet jij spelen?

    Het Archief

    Wij wensen jullie heel veel plezier & succes!
    Groetjes,
    De mods.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2018 - 14:38 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 dec 2018 - 10:37 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ben ik nu echt de enige deelnemer? ):


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Ben ik nu echt de enige deelnemer? ):


    Jep, dat klopt! Dat betekent dat jij nu al een nieuw thema mag uitkiezen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iversen schreef:
    Ben ik nu echt de enige deelnemer? ):


    Aww, ik hoop dat er volgende maand meer inzendingen komen. :)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Het nieuwe thema van juni is drinken!


    oi, suzy

    Meh. Ik was met een Quiz bezig, maar had geen tijd om hem af te maken. Hopelijk krijg ik er nu wel een op tijd af!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Iversen: Wat voor wijndrinker ben jij?


    oi, suzy

    Zaldrizes schreef:
    Meh. Ik was met een Quiz bezig, maar had geen tijd om hem af te maken. Hopelijk krijg ik er nu wel een op tijd af!

    Succes! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je kan nog 2 dagen inleveren!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Meh. Geen tijd, geen inspiratie. :/


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meh. Weer de enige. :')


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Meh. Weer de enige. :')


    Dat betekent dat jij de winnaar bent deze maand én het nieuwe thema mag kiezen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iversen schreef:
    Meh. Weer de enige. :')


    Als je een leuk thema bedenkt, doe ik wel een keertje mee hoor. (joehoe)


    everything, in time

    Iversen schreef:
    Meh. Weer de enige. :')


    Jaaa. Sorry :X


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meraki schreef:
    (...)

    Als je een leuk thema bedenkt, doe ik wel een keertje mee hoor. (joehoe)

    Insinueer je nu dat drinken geen leuk thema is? :')


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Insinueer je nu dat drinken geen leuk thema is? :')


    Hahah, ik hou van drinken, zeker, maar voor die ben ik al te laat!


    everything, in time