• Het einde van het jaar komt er weer aan... dus hoog tijd voor de jaarlijkse verkiezingen. :'D


    Hier zijn de categorieën. Heeft iemand nog een suggestie, roep maar!

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]

    Krullie, Luotisade, Krolock, Malanaphy, Goldstein, Square, (Pickett, Wiarda

    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Occamy , Goldstein, Inferius, Krullie , Luotisade, Papiliones

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Miall, Nikiforov, ProngsPotter, Square, Gibbs, Laleah,Bribry, Zusak, Schorriemorrie, Occamy, Bry, SPECS, Firgun

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Calipha, Raja, Metamorphoses, Firgun, Laleah, BriBry, Hooverphonic, Syoxisia, Girlicious, Hufflefluff, Papiliones, Sempre, Nikiforov, Gibbs, Schorriemorrie, Eledhel, Frodo, Square

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Yonghwa, Metamorphoses , Patholoog, Hooverphonic, Maslany, Mouli, Stiles, Overkill, Mooncalf
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Bowtruckle, Nikiforov, Jinsoyun, Schorriemorrie, Shocker, Inferius, Trump, Diable, Luotisade, Goldstein, JetBlackHeart, Laleah, obscurial, BriBry

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Square, Wiarda, Rutger, Miall, HalfBloodPrince, PeterMaximoff, Debbaut, Krullie, SPECS, Laleah, Mignon, Scandal, Founder, Scribe, Sempre, AngelWriting, Girlicious, Ledecky

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Spoderman, Goldstein, Square, Occamy, Vaiana, ProngsPotter, Neasheim

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Virtues, AIex, Inferius, Shocker, WillNotLearn, Vaiana, Papillones, Camouli

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Spoderman, Shocker, Dedpewl, Syoxisia, FIorian, Mouli, Leora, Mignon, Square, Wiarda

    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Inferius, Wiarda, Spoderman, Overkill

    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    camouli, ]q]Blitzen[/q],Leora

    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Dedpewl, Eledhel, Trump, Inferius, JamesPotter, Arkadia, Overkill

    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    _Illusion, Overkill, AIex, Quake, Shocker, FIorian, Jaypaw, Trump, Camouli

    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Zwitserland, Perzik, Goldstein, Luotisade, Square, Histoire

    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Faberge, Lucens, Patholoog, Histoire, Luotisade, Wasikowska

    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Dedpewl, SaltyShaker, CooleSarah11, stoeipoes

    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Metamorphoses

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Constellation, Raja, Perzik, Luotisade, Ziegler, Square, Krolock, SonOfGondor

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    JamesPotter, ProngsPotter, Hufflefluff, Goldstein, HalfBloodPrince, Inferius, Occamy, Altaria, JohannaMason, Cliffhanger, Founder

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Luotisade, Frodo, Maethor, ProngsPotter, Laleah, Chirrut

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Debbaut, Rutger, Nortia, Firgun

    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Malanaphy, Dedpewl, Spoderman

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Lucens, Luotisade, Square, Inferius, Goldstein, Laleah, Chirrut, ]Maethor, WIarda

    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Virtues, Jumin, Necessity, Pickett, Dazai

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Diable, Ledecky, Gibbs

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Ledecky, SPECS, Scandal

    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Schorriemorrie, AmeranthaGaia, Laleah

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Malanaphy, Miall, ProngsPotter, Krolock, Mouli, Leora, OpgeroldEten

    31. Dé LJH-poster van het jaar.
    Wiarda, Dedpewl, Jinsoyun, Metamorphoses,

    32. Bekendste gezicht van het jaar. [Neem dit maar letterlijk, wie post de meeste foto's van zichzelf?]
    Schorriemorrie

    33. Pun joker van het jaar.
    Square, Wiarda, Metamorphoses, Nortia

    34. Poëet van het jaar.
    Darling, Gibbs, Oakheart

    35. Meest falende username van het jaar.
    WensAter, Trump, OpgeroldEten, Wortelsap

    Hier vind je het topic van vorig jaar!
    Nomineren kan tot het einde van het jaar. (:


    Het is tijd om te stemmen! Een stem uitbrengen kan tot zondag 05-02-2016.
    Note: inactieve users staan er niet meer tussen

    Quizlet-celeb van het jaar
    Meetingslet van jet jaar
    Allemansvriend van het jaar [1/2]
    Allemansvriend van het jaar [2/2]
    Knuffelbeer van het jaar [1/2]
    Knuffelbeer van het jaar [2/2]
    Fabulous diva van het jaar
    Incognitoso van het jaar [1/2]
    Incognitoso van het jaar [2/2]
    Persistent little booger van het jaar [1/2]
    Persistent little booger van het jaar [2/2]
    Fangirl van het jaar
    Shipper van het jaar
    Droogkloot van het jaar
    Drunk poster van het jaar
    Pervert van het jaar
    Rebel van het jaar
    Sarcast van het jaar
    Encyclopedie van het jaar
    Filosoof van het jaar
    Troller van het jaar
    Fantasierijke van het jaar
    Heks / Tovenaar van het jaar [1/2]
    Heks / Tovenaar van het jaar [2/2]
    Hobbit van het jaar
    Nieuwslezer van het jaar
    Topicspammer van het jaar
    Schrijfaholic van het jaar
    Wedstrijd fanatiekeling van het jaar
    Muziekverslaafde van het jaar
    Anabolenslikker van het jaar
    Dierenliefhebber van het jaar
    Omnomnommer van het jaar
    Dé LJH-poster van het jaar
    Pun joker van het jaar
    Poëet van het jaar
    Meest falende username van het jaar

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 13:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Richonne schreef:
    Oh ik wil BriBry nomineren voor nummer 6 :'D

    Oh daar hoor jij ook best thuis :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil Leora nomineren voor droogkloot


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Richonne schreef:
    Oh ik wil BriBry nomineren voor nummer 6 :'D


    Huh wat? :'D Bedoel je niet mijn dubbelganger Bry? :W


    Gibbs schreef:
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    BriBry
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    BriBry


    Overkill schreef:
    4. Knuffelbeer van het jaar: BriBry. Je bent altijd bezig met anderen beter te laten voelen, ook wanneer je zelf wel wat lieve woorden kunt gebruiken.


    WuT
    Deze avond word echt vreemder en vreemder. Ik had dit helemaal niet gezien en ik ben echt verbaasd dat ik ben genomineerd like I'm here al afdkjdlfjksldkf wut
    Dank jullie wel c:

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 22:10 ]

    Blitzen schreef:
    Ik wil Leora nomineren voor droogkloot


    Nummertje 13 voor Blitzen a.k.a. Sharr (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nummertje 13 voor Blitzen a.k.a. Sharr (cat)


    Dat zal nu helemaal zijn na de whatsapp chat van de Kerstmeeting xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blitzen schreef:
    (...)

    Dat zal nu helemaal zijn na de whatsapp chat van de Kerstmeeting xD


    Sambal sonder Lijst (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    4. Knuffelbeer van het jaar. Square
    5. Fabulous Diva van het jaar. Overkill
    7. Persistent little booger van het jaar. Ledecky
    12. Drunk poster van het jaar Overkill
    31. Dé LJH-poster van het jaar. Metamorphoses
    33. Pun joker van het jaar Nortia

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 12:42 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Overkill schreef:
    3. Allemansvriend van het jaar. Square. Ik wou dat ik zo vriendelijk als jij kon blijven als ik het oneens met iemand ben.
    5. Fabulous Diva van het jaar. Metamorphoses. Ik vind je gewoon mooi lol bij gebrek aan een betere categorie.
    31. Dé LJH-poster van het jaar: Wiarda. Als ik je posts achter elkaar zou zetten zou het poëzie zijn.
    32. Bekendste gezicht van het jaar. Schorriemorrie. Ook al heb ik je nooit in het echt ontmoet, heb ik van jou echt een heel duidelijk beeld in mijn hoofd als ik me je voorstel.

    to be continued


    Demiguise schreef:
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Krolock

    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Goldstein, Inferius

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Gibbs, Laleah

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Firgun

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Patholoog

    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Jinsoyun

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Wiarda, Rutger

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Goldstein, Square

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Square

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Dedpewl

    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Patholoog

    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Metamorphoses

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Raja

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    HalfBloodPrince

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Luotisade

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Luotisade, Square, Inferius

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Ledecky

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Malanaphy


    BriBry schreef:
    Ik wil ook nog mensen nomineren :Y)

    6 - JetBlackHeart, Luotisade, Laleah
    7 - Debbaut, Wiarda, Krullie
    8 - ProngsPotter
    10 - Square, Wiarda
    22 - Luotisade, Maethor
    31 - Dedpewl, Jinsoyun


    Navigator schreef:
    Zo, ik ga ook nog wat toevoegen (:

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Pickett, Wiarda

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Occamy, Bry, SPECS,

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Eledhel, Frodo

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Founder, Scribe, Sempre ,Junns, AngelWriting, Girlicious

    Ik ga later verder^^


    Metamorphoses schreef:
    Hier komen m'n nominatiesss :'D

    Krullie/Emma: 1. Quizletceleb van het jaar.
    Occamy/Sofie: 2. Meetingslet van het jaar.
    Miall/Matty: 3. Allemansvriend van het jaar.
    Calipha/Megan: 4. Knuffelbeer van het jaar.
    Bowtruckle/Felicia: 6. Incognitoso van het jaar. [is dat wéér een nieuwe? ;o]
    Square/Inge: 7. Persistent little booger van het jaar. [zelfs niet op 1 april!]
    Overkill/Sarah: 10. Droogkloot van het jaar.
    Wiarda/Jip: 12. Drunk poster van het jaar. [je ljh posts zijn ge-wel-dig!]
    Faberge/Margot: 17. Filosoof van het jaar.
    JamesPotter/Femke en ProngsPotter/Froukje: 21. Heks / Tovenaar van het jaar. [overuidelijk duh]
    Debbaut/Jarne: 23. Nieuwslezer van het jaar.
    Virtues/Melissa: 26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [idk somehow moet ik aan jou denken]
    Schorriemorrie/Erieka: 29. Dierenliefhebber van het jaar. [and proud of itttt]


    Bowtruckle schreef:
    33. Pun joker van het jaar.
    Jip / Wiarda




    DANKJULLIE poppetjes ilu (hoewel die nominatie voor 10 volgens mij nog niet in de lijst staat maar ach what the heck DANKJE)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    En mijn laatste nominaties. (:
    Ik zal de beginpost binnenkort ook weer even bijwerken :'D

    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Leora

    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Arkadia, Overkill

    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Square, Histoire

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Krolock, Chirrut

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Founder, Cliffhanger

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    ProngsPotter, Laleah, Chirrut

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Laleah, Chirrut, Maethor

    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Pickett, Dazai

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Ledecky

    34. Poëet van het jaar.
    Oakheart,

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 20:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Zo, ik ga ook nog wat toevoegen (:

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Pickett, Wiarda

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Occamy, Bry, SPECS,

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Eledhel, Frodo

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Founder, Scribe, Sempre ,Junns, AngelWriting, Girlicious

    Ik ga later verder^^


    Super leuk dat je mij genomineerd hebt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Firgun

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Nortia

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Scandal (want het zou niet eerlijk zijn moest ik genomineerd zijn en zij niet ^^)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Nahw, wat lief dat je mij genomineerd hebt! Helemaal niet verwacht. Dank je wel!


    Yesh hetzelfde hier :3 dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    24. Topicspammer van het jaar. > Addie
    18. Troller van het jaar. > stoeipoes (of mag je niet meerdere voor dezelfde categorie nomineren?)

    Navigator schreef:
    (...)
    Oh daar hoor jij ook best thuis :Y)


    Pffft, ik verander nóóóóit van naam, foto of signature... (nerd)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het jaar is nog niet voorbij, mijn drukke periode al bijna well! *O* Almost thereeeee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.