• Het einde van het jaar komt er weer aan... dus hoog tijd voor de jaarlijkse verkiezingen. :'D


    Hier zijn de categorieën. Heeft iemand nog een suggestie, roep maar!

    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]

    Krullie, Luotisade, Krolock, Malanaphy, Goldstein, Square, (Pickett, Wiarda

    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Occamy , Goldstein, Inferius, Krullie , Luotisade, Papiliones

    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Miall, Nikiforov, ProngsPotter, Square, Gibbs, Laleah,Bribry, Zusak, Schorriemorrie, Occamy, Bry, SPECS, Firgun

    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Calipha, Raja, Metamorphoses, Firgun, Laleah, BriBry, Hooverphonic, Syoxisia, Girlicious, Hufflefluff, Papiliones, Sempre, Nikiforov, Gibbs, Schorriemorrie, Eledhel, Frodo, Square

    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Yonghwa, Metamorphoses , Patholoog, Hooverphonic, Maslany, Mouli, Stiles, Overkill, Mooncalf
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Bowtruckle, Nikiforov, Jinsoyun, Schorriemorrie, Shocker, Inferius, Trump, Diable, Luotisade, Goldstein, JetBlackHeart, Laleah, obscurial, BriBry

    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Square, Wiarda, Rutger, Miall, HalfBloodPrince, PeterMaximoff, Debbaut, Krullie, SPECS, Laleah, Mignon, Scandal, Founder, Scribe, Sempre, AngelWriting, Girlicious, Ledecky

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Spoderman, Goldstein, Square, Occamy, Vaiana, ProngsPotter, Neasheim

    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Virtues, AIex, Inferius, Shocker, WillNotLearn, Vaiana, Papillones, Camouli

    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Spoderman, Shocker, Dedpewl, Syoxisia, FIorian, Mouli, Leora, Mignon, Square, Wiarda

    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Inferius, Wiarda, Spoderman, Overkill

    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    camouli, ]q]Blitzen[/q],Leora

    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Dedpewl, Eledhel, Trump, Inferius, JamesPotter, Arkadia, Overkill

    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    _Illusion, Overkill, AIex, Quake, Shocker, FIorian, Jaypaw, Trump, Camouli

    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Zwitserland, Perzik, Goldstein, Luotisade, Square, Histoire

    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Faberge, Lucens, Patholoog, Histoire, Luotisade, Wasikowska

    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Dedpewl, SaltyShaker, CooleSarah11, stoeipoes

    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Metamorphoses

    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Constellation, Raja, Perzik, Luotisade, Ziegler, Square, Krolock, SonOfGondor

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    JamesPotter, ProngsPotter, Hufflefluff, Goldstein, HalfBloodPrince, Inferius, Occamy, Altaria, JohannaMason, Cliffhanger, Founder

    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Luotisade, Frodo, Maethor, ProngsPotter, Laleah, Chirrut

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Debbaut, Rutger, Nortia, Firgun

    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Malanaphy, Dedpewl, Spoderman

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Lucens, Luotisade, Square, Inferius, Goldstein, Laleah, Chirrut, ]Maethor, WIarda

    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Virtues, Jumin, Necessity, Pickett, Dazai

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Diable, Ledecky, Gibbs

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Ledecky, SPECS, Scandal

    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Schorriemorrie, AmeranthaGaia, Laleah

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Malanaphy, Miall, ProngsPotter, Krolock, Mouli, Leora, OpgeroldEten

    31. Dé LJH-poster van het jaar.
    Wiarda, Dedpewl, Jinsoyun, Metamorphoses,

    32. Bekendste gezicht van het jaar. [Neem dit maar letterlijk, wie post de meeste foto's van zichzelf?]
    Schorriemorrie

    33. Pun joker van het jaar.
    Square, Wiarda, Metamorphoses, Nortia

    34. Poëet van het jaar.
    Darling, Gibbs, Oakheart

    35. Meest falende username van het jaar.
    WensAter, Trump, OpgeroldEten, Wortelsap

    Hier vind je het topic van vorig jaar!
    Nomineren kan tot het einde van het jaar. (:


    Het is tijd om te stemmen! Een stem uitbrengen kan tot zondag 05-02-2016.
    Note: inactieve users staan er niet meer tussen

    Quizlet-celeb van het jaar
    Meetingslet van jet jaar
    Allemansvriend van het jaar [1/2]
    Allemansvriend van het jaar [2/2]
    Knuffelbeer van het jaar [1/2]
    Knuffelbeer van het jaar [2/2]
    Fabulous diva van het jaar
    Incognitoso van het jaar [1/2]
    Incognitoso van het jaar [2/2]
    Persistent little booger van het jaar [1/2]
    Persistent little booger van het jaar [2/2]
    Fangirl van het jaar
    Shipper van het jaar
    Droogkloot van het jaar
    Drunk poster van het jaar
    Pervert van het jaar
    Rebel van het jaar
    Sarcast van het jaar
    Encyclopedie van het jaar
    Filosoof van het jaar
    Troller van het jaar
    Fantasierijke van het jaar
    Heks / Tovenaar van het jaar [1/2]
    Heks / Tovenaar van het jaar [2/2]
    Hobbit van het jaar
    Nieuwslezer van het jaar
    Topicspammer van het jaar
    Schrijfaholic van het jaar
    Wedstrijd fanatiekeling van het jaar
    Muziekverslaafde van het jaar
    Anabolenslikker van het jaar
    Dierenliefhebber van het jaar
    Omnomnommer van het jaar
    Dé LJH-poster van het jaar
    Pun joker van het jaar
    Poëet van het jaar
    Meest falende username van het jaar

    [ bericht aangepast op 23 jan 2017 - 13:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rockabye schreef:
    24. Topicspammer van het jaar. > Addie
    18. Troller van het jaar. > stoeipoes (of mag je niet meerdere voor dezelfde categorie nomineren?)
    .

    kim toch HAGAH


    Heaven is a place that we all have

    Oké, dit wordt een heel stuk minder uitgebreid dan ik zou hebben gewild, maar hier zijn er toch nog een paar die er voor mijn gevoel absoluut nog bij moeten (net op het nippertje, geloof ik? anders mag je ze negeren, haha, maar wil ik ze alsnog genoemd hebben). :Y)


    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Mooncalf, want hier ontkom je niet aan met je extreem fab bontjas.

    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Neasheim, want ik kan niemand bedenken waarbij het percentage berichten dat halverwege overschakelde op enthousiaste caps hoger is.

    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Wasikowska, waar ik niet eens een heel mooie uitleg bij kan geven, behalve dat het gewoon heel erg klopt.

    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Founder, want zoals ik in het eindejaarstopic al zei ben jij toch wel een van de Q'ers die het meest direct aan HP zijn gelinkt in mijn hoofd, en er was natuurlijk die HP wedstrijd aan het begin van het jaar.

    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Firgun, want ik weet niet eens zeker of dit waar is, maar voor mijn gevoel heb je toch best wel wat topics geopend over de verkiezingen in de VS en andere zaken die er speelden in de wereld.
    En Jarne, uiteraard, maar die staat er al bij, haha. :'D

    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Chirrut, want ik denk dat onze Whatsappgesprekken daar genoeg bewijs voor zijn.
    Wiarda, want je hebt misschien niet eens echt gek veel geschreven, maar wel een hEEL BOEK, en same als de reden bij Marleen, eigenlijk.

    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Gibbs, ik bedoel, duh. Deze nominatie is niet eens echt spannend, maar het zou gewoon heel raar zijn als je er hier niet bij stond.

    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Scandal, want ik ben eigenlijk erg verbaasd dat jij er nog niet bij staat, gezien je wilde verhalen over hele weekenden gevuld met kanotochten.

    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    OpgeroldEten, gewoon puur vanwege die username al, eigenlijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tot vanavond middernacht kan iedereen nog nomineren. (:
    Ik heb overigens geen flauw idee wanneer ik tijd heb om zo veel polls te maken, dus dan weten jullie dat alvast xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Tot vanavond middernacht kan iedereen nog nomineren. (:
    Ik heb overigens geen flauw idee wanneer ik tijd heb om zo veel polls te maken, dus dan weten jullie dat alvast xD


    Oké, mooi, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wil iemand mij nomineren voor meest falende username van het jaar ----> Wortelsap.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 14:51 ]

    MrGrey schreef:
    Wil iemand mij nomineren voor meest falende username van het jaar ----> Wortelsap.

    HAHAHAHA arme jij, hierbij nomineer ik mr grey z'n wortelsap voor meest falende username van het jaar


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    HAHAHAHA arme jij, hierbij nomineer ik mr grey z'n wortelsap voor meest falende username van het jaar


    Ik ben trots op je.

    Alvast de oproep of er mensen zijn die een paar polls zouden willen maken? (A)

    En ik moet de nominatielijst nog aanpassen, dat klopt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Alvast de oproep of er mensen zijn die een paar polls zouden willen maken? (A)

    En ik moet de nominatielijst nog aanpassen, dat klopt.


    Ik wil wel helpen!


    That is a perfect copy of reality.

    Navigator schreef:
    Alvast de oproep of er mensen zijn die een paar polls zouden willen maken? (A)

    En ik moet de nominatielijst nog aanpassen, dat klopt.


    Ik wil wel helpen!

    Ohhh ik was dit alweer vergeten!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed, eindelijk staat alles erin :')
    Fijn dat jullie willen helpen? Zijn er nog anderen? Ik zal dan morgen de verdeling maken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb een verdeling gemaakt. (:

    Willen jullie eerst de namen op naamsveranderingen checken voor jullie de polls maken (behalve bij de meest falende username).
    Zorg er bij de categorieën waar meerdere polls voor zijn alsjeblieft voor dat het aantal deelnemers goed verdeeld is. (Dus niet tien mensen in poll 1 en twee mensen in poll 2)

    Als de polls klaar zijn kunnen jullie de links in het topic zetten. (:

    Navigator:
    Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?] [1/2]
    Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?] [2/2]
    Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?][1/2]
    Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?][2/2]
    Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?][1/2]
    Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?] [2/2]
    Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?][1/2]
    Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?][2/2]
    Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]

    Marlow:
    Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Spoderman, Shocker, Dedpewl, Syoxisia, FIorian, Mouli, Leora, Mignon, Square, Wiarda
    Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Dedpewl, SaltyShaker, CooleSarah11, stoeipoes
    Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft. [1/2]
    Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft. [2/2]

    Lilly_Potter
    Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Dé LJH-poster van het jaar.
    Pun joker van het jaar.
    Poëet van het jaar.
    Meest falende username van het jaar.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2017 - 14:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lilly_Potter schreef:
    Mijn polls zijn klaar:
    (...)


    Gestemd op de meeste - van wie ik namelijk kon kiezen want sommigen wist ik dus echt niet c:


    — Inner peace, it's hard to find. —