• YouTuber's Life
    RPG door OfficialCat


    •• Wat er aan vooraf ging ••
    YouTube: een site met enorm veel filmpjes en waarschijnlijk net zo veel gebruikers. Een site waar mensen filmpjes kijken voor hun plezier, maar ook maken in de hoop bekend te worden. Een site waar mensen er hun baan van hebben gemaakt om kijkers te entertainen en afhankelijk zijn van de zogenaamde ‘subscribers’. Een site waar mensen hun leven zodanig delen dat sommigen van hen gewoon geen privacy meer hebben.
    Het probleem is dat alle YouTubers de beste willen zijn. Allemaal willen ze meer abonnees, meer views, en ondertussen lopen de spanningen op. Iets wat ooit vriendschappelijke concurrentie was is veranderd in haat. Vrienden worden vijanden, en ze weten niet goed meer wie ze moeten vertrouwen. De spanningen zijn intussen zo hoog opgelopen, dat zelfs de kijkers er ‘last’ van hebben en kanten gaan kiezen.


    •• Het verhaal ••
    Het begint allemaal op de Dutch YouTube gathering van 2017. Ondanks alle vijandelijkheid naar elkaar is het de YouTubers gelukt om de fans toch een hele goede dag te bezorgen. Ook al waren zelfs de fans soms deel van de kleine probleempjes die er ontstonden.
    Tot Enzo Knol bij de ingang gevonden wordt. Dood. En dat is de druppel. Allemaal gaan ze op zoek naar de dader, maar ze zijn zo in zichzelf gedoken dat ze hun ideeën en de waarheid niet meer uit elkaar kunnen houden. Om de dader te vinden, zullen ze moeten samenwerken…


    •• Invullijstje ••
    Naam:
    Username op YouTube:
    Meegeholpen aan de moord op Enzo: Ja/Nee
    Aantal subscribers:
    Stijl: (Bijv. Vloggen, Beauty, Gaming, enz.)
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties met anderen:
    Extra:

    Note: Dit hoeft geen bestaande YouTuber te zijn


    •• Regels ••
    1. Huisregels van Quizlet: hier valt ook plagiaat onder!
    2. Maximaal 2 YouTubers per persoon
    3. Probeer het aantal jongens en meisjes gelijk te houden
    4. Houd het realistisch: geef bijvoorbeeld je YouTuber van 14 geen 600.000 subs
    5. Je bestuurt alleen je eigen personages – overleggen met anderen mag natuurlijk altijd
    6. Probeer het spammen te vermijden in de speel/rollentopics, daar hebben we een praattopic voor
    7. Maak het invullijstje zo uitgebreid mogelijk, meer info meer fun!
    8. Maak niet zomaar zonder toestemming een topic erbij!
    9. Zoals in de titel vermeld, een post moet minstens 100 woorden bevatten!
    10. En ten slotte, have fun! (Niet verplicht natuurlijk, maar daar kom je voor, toch?)


    •• Rollen ••
    Avalon "Aav" Schipper (Aavaerami) door HoIIy (Pagina 1)
    Jeremy Frieser (AltijdCompilaties) door OfficialCat (Pagina 1)
    Kacper Przybylski (KASTIOP) door ScotIand (Pagina 1)
    Roos Jansen (LuanceStories) door xAmphirite (Pagina 1)
    Joy (BeautyNezz) door CooleSarah11 (Pagina 1)
    Milan Knol (DitIsMilan) door CooleSarah11 (Pagina 1)
    Slava Sofya Sabokaya (Totally Slava) door Polovina (Pagina 2)
    Michael "Link" van Leeuwen (xLinkTijger) door xAmphirite (Pagina 2)
    Marijn Arthur Ellenay (Marlenay) door OfficialCat (Pagina 3)
    Sanne Bakker (SingWithSanne) door SmileNow (Pagina 3)
    Demira Vanderzeeuw (Dee) door Hufflefluff (Pagina 3)
    Jens Johnson (JFP) door WaIes (Pagina 4)
    Dionne Slagter (OnneDi) door Soco (Pagina 4)
    Don (GameMeneer) door SmileNow (Pagina 2)
    Lexa de Mol (CupOfTea) door piscine (Pagina 5)
    Gaby Oosterhof (xBlackRoses) door piscine (Pagina 6)

    •• Topics ••
    Rollentopic - Hier bevindt u zich momenteel
    Praattopic
    Speeltopic





    Dit is mijn eerste RPG die ik op Q organiseer, ik heb er aan 1 meegedaan, dus als ik iets fout doe: spreek me er gerust op aan!

    [ bericht aangepast op 12 dec 2016 - 18:51 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    GIasgow --> ScotIand (hoofdletter i!) :Y)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Hufflefluff schreef:
    Zou ik misschien nog kingalert mogen?

    tumtumtumtumtum KINGALERT!


    Haha is goed xD
    Straks moet ik nog een stop op de jongens gaan zetten of zoiets, dat zie je niet vaak!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Marijn Arthur Ellenay

    aka Bomenjongen (by xAmphirite)


    (Face Claim: Jack Griffo)

    "OMG! EEN BOOM!"

    Meegeholpen aan de moord op Enzo: Ja

    •• Youtube ••
    Username op YouTube: Marlenay
    Dit zijn gewoon letterlijk de eerste drie letters van zijn naam en de vijf laatste letters van zijn achternaam ^^
    Aantal subscribers: 136.000
    Stijl:DEMEESTRANDOMSHITOOIT/Vlogs(/Gaming)
    Marijn’s uploadschema:
    Maandag: Marijn’s Maandag Vlog
    Woensdag: OVERNAME – Miki (zie: Relaties buiten YouTube) neemt zijn kanaal één dag in de week over.
    ‘Vergeten’ vrijdag: Marijn gaat bij random YouTubers op bezoek om de volgende vraag te stellen: 'Zou je alles willen vergeten wat je tot nu toe hebt meegemaakt om opnieuw te beginnen?'
    Zondag: Een random video! (Soms gaming)

    •• Over Marijn ••
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Marijn heeft bruin stekeltjeshaar, en diepe bruine ogen. Zijn huid is zonder problemen ‘wit’ te noemen. Als je hem ziet zou je niet meteen zeggen dat hij zeventien is of dat ben ik gewoon en ik kan gewoon geen leeftijden inschatten, dat is ook een optie.
    Hij draagt best wel casual kleding, bijna altijd met groene vegen omdat hij vaak random bomen knuffelt. (Zie: innerlijk)
    Innerlijk: Als je Marijn tegenkomt, zou je meteen denken van: ‘Wat een raar joch.’ Dat vat hij zelf op als en compliment. Hij schaamt zich dan ook totaal niet, voor niks. Wat nog het raarste is, is zijn obsessie voor bomen. Hij knuffelt héél vaak een boom. Zijn favoriete knuffelboom is de boom in de achtertuin van de tuin van zijn vriendin, die hij zelfs een naam heeft gegeven: Flame. (Best bijpassende naam voor een boom ever, I know) Flame is eigenlijk best een rare boom: hij heeft altijd oranjerode blaadjes, en zelfs de stam is een beetje rood. Vandaar ook de naam.
    Het is zelfs een gerelateerde meme aan Marijn. (Net zoals Coco aan Link en tranen aan Jeremy.) Heb je het over bomen, dan heb je het over Marijn.
    Ik dwaal af. We hadden het over Marijn, niet over bomen.
    Marijn zelf is een jongen met humor. Hij houdt er van om mensen te laten lachen. Hij heeft ook een hele rijke fantasie, wat terug te zien is in zijn video. Hij is altijd loyaal en trouw aan zijn vrienden. Daarentegen kan hij er slecht tegen als mensen zich bemoeien met zijn zaken. Hij vindt vaak dat hij zelf het beste kan bepalen wat er moet gebeuren. Marijn is ook erg snel jaloers: een reden dat hij heeft meegeholpen aan de moord van Enzo. Hij voelt zich echter behoorlijk schuldig. Hij is bang dat iedereen hem zal haten als hij het hen vertelt en houdt het daarom voor iedereen geheim. Zelfs voor zijn vriendin Miki en zijn broer Nico.

    •• Overig ••
    Relaties binnen YouTube: Marijns halfbroer, Nico, heeft ook een eigen YouTube kanaal, Nilenay. Hun namen hebben hetzelfde concept omdat de broers hun YouTube kanaal op dezelfde dag hebben aangemaakt.
    Aav (Aavaerami) is ook één van zijn goede vrienden. Ze gaan graag met elkaar om en doen dan samen de meest random shit ooit.
    Slava (Totally Slava) mag hij daarentegen Totally niet. Dit is ook wederzijds.
    Verder nog interesse?
    Relaties buiten YouTube: Marijn heeft twee tweelingzusjes: Indy en Esmée (allebei 14) en een halfbroer, Nico (19). Nico heeft ook zijn eigen YouTube kanaal, Nilenay.
    Marijn’s beste vriend, Victor, vindt al dat ‘YouTube gedoe’ zoals hij het noemt maar niks. Zijn vriendin Micaela “Miki” Miller vindt het juist leuk en neemt vaak video’s met Marijn op. (Btw, ze is GEEN golddigger)
    Is hier belangstelling voor?
    Extra:
    - Marijn heeft een hekel aan zijn tweede naam en iedereen die hem met zijn hele naam aanspreekt solliciteert naar een klap bij deze jongen.
    - Als je er overheen hebt gelezen: deze jongen heeft een veel te grote obsessie voor bomen.

    "Bomen zijn gewoon bae."

    (Ik kan dit karakter totaal niet serieus nemen, gosh. Marijn is gebaseerd op Anouk, een vreemd meisje uit mijn klas. Ik weet dat hij raar is, en dat is zij ook. Vraag me niet hoe ik hier op gekomen ben, want dat weet ik zelf ook niet xD)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2016 - 17:56 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    OfficialCat schreef:
    (...)
    Het praattopic komt als er behoefte naar is
    Het speeltopic als er genoeg rollen zijn (zouden we miss de 15 kunnen halen?) en die ook allemaal ingevuld zijn.


    Ik zou het wel fijn vinden om een praattopic te hebben (:


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik zou het wel fijn vinden om een praattopic te hebben (:


    Ik ook :p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    Polovina schreef:
    Ik zou het fijn vinden om een praattopic te hebben (:


    Ik ook :p


    Ik ben er mee bezig!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Oke

    Dus bij dezen *knipt lintje door* is het praattopic officieel geopend!


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Sanne Bakker



    Meegeholpen aan de moord op Enzo? Eerst wel, maar daarna niet meer

    Naam: Sanne Bakker
    Username op YouTube: SingWithSanne
    Meegeholpen aan de moord op Enzo: Eerst wel, maar nu niet meer
    Aantal subscribers: 750000
    Stijl: Muziek Vloggen
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties: ze heeft een zusje die heet lisa
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 10:24 ]

    Hee, kan Kingalert veranderd worden in Acid?


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.


    Demira Vanderzeeuw

    Dee




    Meegeholpen aan de moord op Enzo: Nee


    •• Youtube ••
    Username op YouTube: Dee
    Aantal subscribers: 220.075
    Stijl: Muziek (ze doet ook mee in de vlogs van Enzo, na zijn dood neemt ze de vlogs over)


    •• Over Demira ••
    Leeftijd: 19

    Uiterlijk: Dee heeft donkerbruine ogen, sommigen noemen ze zelfs zwart. Ze heeft ook blond haar tot ongeveer op haar borst.
    Innerlijk: Dee is een redelijk meeloperig type. In een groep zal ze meestal stil zijn en instemmen, tenzij het bij haar echt goede vrienden is. Dan gaat ze helemaal los en komt haar gekke innerlijk de wereld in.

    •• Overig ••
    Relaties binnen YouTube: Ze heeft een relatie met Enzo Knol. Haar broertje (Quin) heeft ook een YouTubekanaal genaamd: UberQuinGames
    Verder nog interesse?
    Relaties buiten YouTube: Ze heeft ook een tweelingzus: Nieka. Verder gaat ze buiten YouTube vaak op stap met vriendinnen van haar school

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 17:18 ]


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    ^ Heb je nou mijn lay-out gekopieerd? ^
    xD


    (This signature is removed for copyright infringement)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 18:07 ]


    CooleSarah11 --> TwinButterfly

    Ik wil HEEEEEL graag meedoen!!! Kan dat nog?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 16:40 ]

    DarIing --> HoIIy


    obsessive rage