• De titel zegt genoeg neem ik aan ^^

    Ik was de laatste


    chaos makes the muse

    Ik vind jouw naam prachtig


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Laura — jouw liefde voor TWD en oudere mannen is amazing en ik heb het zaterdag zo ontzettend gezellig gehad met jou. You’re awesome.


    •

    Echt super knap dat je zo goed bezig bent met je gezondheid, you're an inspiration to all. Daarbij is het altijd vet gezellig met je in de snapgroep :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je lijkt mij erg aardig en je username is grappig. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent zo lief in deze topics, verder ken ik je niet, maar jouw profiel geeft hele goede vibes. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh Sh, je bent een geweldig persoon en laat jezelf niet kennen, want je bent sterk en je verdient alles. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben echt jaloers dat je in Amerika bent wauw haha. Ik hoop dat ik er (binnenkort) ook een keer heen kan gaan. ^^ De foto's die ik voorbij zien komen zijn echt heel erg leuk!
    Ik vind je trouwens ook een hele knappe meid! Vooral je haarkleur vind ik erg mooi. :Y)

    Jij bent echt zo’n leuke aanwezigheid op het forum! En daarbij is je topic waarin je credits weggeeft echt ontzettend lief c:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2018 - 16:17 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je geeft hier altijd echt super leuke complimentjes :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent lekker gestoord :P


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Je geeft altijd fijne complimentjes ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Nieuwe username, like it. ^^ en je echte naam is ook gewoon mooi c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty — a small list for you (in English because you're in America):
    ——— You're an amazing writer with the most precious roles that can make me cry witihin seconds.
    ——— You're an more than amazing friend that's always there for me when I need it to make me laugh or just make me feel better about myself.
    ——— You're drop dead gorgeous.
    ——— I want to meet you so badly and I can't wait for you to come back to The Netherlands.
    ——— You're Snapchats are so funny sometimes I can't control my laughing and my mom looks at me like: dafuq is wrong with my child.


    •

    Ik vind je echt een topper. Je bent zo lief voor mensen, zo'n warme persoon <3
    Ondanks dat je het wel eens lastig hebt, blijf je voor anderen klaar staan. Ik vind dat echt super <3


    26 - 02 - '16

    Je fotografeert echt ontzettend goed, wauw ^^ En je lijkt mij daarnaast echt een een sterk en wijs persoon c;


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis