• My adults pages.


    Hallo allemaal! Al een tijdje geleden ben ik aan adults colouring books/pages begonnen en ik moet zeggen dat het verslavend is. ^^ Ik vind het heerlijk ontspannend en je hoeft er niet echt voor na te denken, dus ik doe het echt met plezier. Waarom ik dit topic maak is, dat ik het aan jullie wil laten zien en misschien hebben jullie ook een leuke hobby die jullie uitoefenen. Dus dan kan je het ook hier laten zien. :Y)

    Als mensen op de hoogte gehouden willen worden met mijn ingekleurde tekeningen dan kunnen jullie het op mijn instragram account zien/volgen. Als sommige mensen geen instagram account hebben, kan ik hier ook af en toe updaten voor de mensen die dat willen. (:


    Verder wil ik natuurlijk ook hier een paar van mijn werken laten zien! ^^





    Dus wat vinden jullie ervan? :3

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 22:25 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jaaaa, superleuk! ^^
    Ik zocht eigenlijk ook nog naar een nieuwe hobby en ik denk dat ik me misschien ga wagen op fotografie met fotomanipulatie. Even kijken wat ik precies ga doen.

    Krolock schreef:
    Jaaaa, superleuk! ^^
    Ik zocht eigenlijk ook nog naar een nieuwe hobby en ik denk dat ik me misschien ga wagen op fotografie met fotomanipulatie. Even kijken wat ik precies ga doen.


    Dankje, Laura!
    Oeh, dat klinkt interessant! Hou mij maar op de hoogte. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb ook een boek, maar ik snap niet hoe je zo perfect kunt kleuren HAHA volgens mij ben ik nog steeds een kleine kleuter wat dat betreft xd ik druk wel helemaal niet hard op mijn potloden, misschien is dat het. Ik aai het papier of zo

    echt mooi tho, bij mij ziet het er iets minder geavanceerd uit xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat ziet er mooi uit! Ik heb meerdere malen een kleurboek voor volwassenen open geslagen en erin gebladerd, maar die kleurplaten met veel kleine details ontmoedigden me. Want hoe moet ik die in vredesnaam netjes in zien te kleuren?

    Dus momenteel zijn mijn hobby's nog muziek luisteren en fanfictie op AO3 lezen.


    Physics is awesome

    Omg, die met het kompas heb ik ook een keer gekleurd!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dank jullie wel!

    @Yellowstone: Stiften zijn je antwoord. :Y) Ik moest toch even lachen om je reactie. XD Ik heb in het begin ook met kleurpotloden gewerkt, maar ik vond ze niet goed genoeg, dus werkte ik met stiften. Ze komen er dan ook mooier uit. Probeer het maar uit. ^^

    @MacGyver: Ik snap precies wat je bedoelt, maar ik ga er dan toch voor. Een hele uitdaging. Paar uur hetzelfde houding aannemen, gezicht vlak bij het papier en precies gaan kleuren. :'D Muziek is altijd goed. ^^

    @Baudelaire: Oh leuk!! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Oké dat ziet er echt vet mooi uit :'D Ik ben zo iemand die allemaal van die kleurboeken koopt, eentje begint te kleuren en dan verdwijnt zo'n ding voor de rest van mijn leven in de kast x) Niet echt handig dus.


    You were born original, don't die as a copy.

    @Papiliones

    Misschien dan toch eens een van de Action proberen. Nog aanraders qua stiften? (Want ik heb nog een doos(je) gevuld met pennen/potloden/stiften want weggooien vind ik zonde)


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Papiliones

    Misschien dan toch eens een van de Action proberen. Nog aanraders qua stiften? (Want ik heb nog een doos(je) gevuld met pennen/potloden/stiften want weggooien vind ik zonde)


    De Action heeft echt heeeeeeele fijne stiften! Er zitten er 4 kleuren in een pakje geloof ik, en kost als ik mij niet vergis een euro per pakje. Het zijn stiften met een soort kwastje eraan en persoonlijk vind ik ze echt heerlijk. Hoewel ik moet toegeven, toen ik ze in mijn kleurboek gebruikte, drukten ze door. x)



    ~
    Maar om op het topic te reageren; Wauw! Je kleurt netjes, en wat heb je alles leuk ingedeeld! Als ik de kleuren ga indelen op een kleurplaat is het echt niet altijd zo goed qua hoe het bij elkaar of bij de soort kleurplaat past, hahah. x) Maar super leuk! c:


    Smile. You're beautiful. <3

    @SPECS: Dankje Jolijn! ^^ Haha, wel zonde van je geld en de boeken. XD

    @MacGyver: Ik zou sowieso echt met stiften gaan werken en niet met potloden. Het maakt eigenlijk niet uit wat voor stiften je gebruikt. Ik begon met de stiften die ik had in huis en inderdaad dat is zonde om ze weg te doen, dus ik zou die mee beginnen. (: Wat Kalokagathia voorstelt kan je altijd doen, zodra je stiften op zijn, zelf heb ik geen ervaring met die stiften.

    @Kalokagathia: Dank je wel voor de tip ook! ^^ Nawh dank je wel! Leuk om te lezen. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Zo kleurrijk. 😍 Echt mooi gedaan!
    Als ik Instagram had, had ik je wel gevolgd. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel mooi! Ik heb zelf ook een paar van die boeken, maar soms begin ik er mee en dan ligt het daarna weken tot maanden stof te rapen, haha.


    16 - 09 - '17

    @Bianca: Dank je wel! Instagram is leuk! Neem instagram, Bianc. :P

    @Sylvie: Dankje, Syllie! Meh, arme boeken haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    @Papiliones

    O, dan moet het wel goed komen, denk ik. Heb volgens mij wel verschillende stiften en een pakje met stiften die Kalokagathia liet zien, heb ik ook.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    @Papiliones

    O, dan moet het wel goed komen, denk ik. Heb volgens mij wel verschillende stiften en een pakje met stiften die Kalokagathia liet zien, heb ik ook.


    Ahw mooizo! ^^ Ik ben benieuwd als je weer aan de slag gaat! Erg benieuwd naar het resultaat. (:


    One Who Travels A Higher Path.