• WELKOM bij de Yuri!!! on Ice Fanclub! (:

    Waar gaat het over?
    *Voor nu even de MAL info, ik ga nog zelf of een vertaling geven of een stukje schrijven*

    The show's story revolves around Yuuri Katsuki, who carried all of Japan's hopes on his shoulders to win at the Grand Prix Finale ice skating competition but suffered a crushing defeat. He returns home to Kyushu and half feels like he wants to retire, and half feels like he wants to continue ice skating. With those mixed feelings swirling inside him, he confines himself inside his parents' house. Suddenly the five-time consecutive world championship ice skater Viktor Nikiforov appears before him, and along with him is Yuri Plisetsky, a young Russian figure skater who is already defeating his seniors. Viktor and both Yuris take up the challenge on an unprecedented Grand Prix series.



    Personages{UNDER CONSTRUCTION}(So far)

    Yuuri Katsuki


    Leeftijd : 23 jaar - 29 november
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 173 cm
    Nationaliteit : Japans
    Eerst in beeld : Episode 1

    Victor Nikiforov


    Leeftijd : 27 jaar - 25 December
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 180 cm
    Nationaliteit : Russisch
    Eerst in beeld : Episode 1


    Yuri Plisetsky


    Leeftijd : 15 jaar - 1 Maart
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 163 cm
    Nationaliteit : Russisch
    Eerst in beeld : Episode 1


    Yuuko Nishigori


    Leeftijd : 25 jaar - Onbekend
    Geslacht : Vrouwelijk
    Lengte : onbekend
    Nationaliteit : Japans
    Eerst in beeld : Episode 1


    Takeshi Nishigori


    Leeftijd : 24 jaar - onbekend
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : Onbekend
    Nationaliteit : Japans
    Eerst in beeld : Episode 1


    Mila Babicheva


    Leeftijd : 18 jaar - Onbekend
    Geslacht : Vrouwelijk
    Lengte : Onbekend
    Nationaliteit : Russisch
    Eerst in beeld : Episode 2


    Kenjirou Minami


    Leeftijd : 17 jaar - 18 Augustus
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 158 cm
    Nationaliteit : Japans
    Eerst in beeld : Episode 5


    Phichit Chulanont


    Leeftijd : 20 jaar - 30 April
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 165 cm
    Nationaliteit : Thailands
    Eerst in beeld : Episode 4


    Christophe Giacometti


    Leeftijd : 25 jaar - 14 Februari
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 183 cm
    Nationaliteit : Zwitser
    Eerst in beeld : Episode 1


    Celestino


    Leeftijd : 45 jaar - Onbekend
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : Onbekend
    Nationaliteit : Italiaans
    Eerst in beeld : Episode 1


    Georgi Popovich


    Leeftijd : 27 jaar - 26 December
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 178 cm
    Nationaliteit : Russisch
    Eerst in beeld : Episode 6


    Yakov Feltsman


    Leeftijd : 70 jaar - Onbekend
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : Onbekend
    Nationaliteit : Russisch
    Eerst in beeld : Episode 1


    Leo de la Iglesia


    Leeftijd : 19 jaar - 2 Augustus
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 167 cm
    Nationaliteit : Amerikaans
    Eerst in beeld : Episode 6


    Guang Hong Ji


    Leeftijd : 17 - 7 januari
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 160 cm
    Nationaliteit : Chinees
    Eerst in beeld : Episode 6


    Jean Jacques Leroy


    Leeftijd : 19 jaar - 15 juli
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 178 cm
    Nationaliteit : Canadees
    Eerst in beeld : Episode 8


    Emil Nekola


    Leeftijd : 18 jaar - 8 juli
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 183 cm
    Nationaliteit : Tsjechisch
    Eerst in beeld : Episode 8


    Michele Crispino


    Leeftijd : 22 jaar - 13 september
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 1179 cm
    Nationaliteit : Italiaans
    Eerst in beeld : Episode 8

    Sara Crispino


    Leeftijd : 22 jaar - 13 september
    Geslacht : Vrouwelijk
    Lengte : Onbekend
    Nationaliteit : Italiaans
    Eerst in beeld : Episode 8

    Seung-gil Lee


    Leeftijd : 20 jaar - 6 juni
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 170 cm
    Nationaliteit : Zuid Koreaans
    Eerst in beeld : Episode 8


    Otabek Altin


    Leeftijd : 18 - 31 oktober
    Geslacht : Mannelijk
    Lengte : 168 cm
    Nationaliteit : Kazakhstans
    Eerst in beeld : Episode 1






    Links naar de afleveringen ×Komen nog×
    [url=


    YoI Awards:


    Best Ship (Feel free to submit your own:

    × Victor & Yuuri
    × Yurio & Otabek
    × Leo & Guang
    × Mila & Sara
    × Phichit & Seung-gil
    × Michele & Emil


    Best Butt :

    × Christophe
    × Victor
    × Yuuri
    × ....


    Best Short Program :

    Coming Soon



    Best Free Program :

    Coming Soon


    Best Supportive Character :

    Coming Soon


    Best Episode :







    Leden v.d. Fanclub

    DreamerN × Yuuri, Victor, Phichit, Kenjirou, Christophe[/center] × Victuuri
    Yuzu ×
    Kotori ×
    Yashiro × Victor × Victuuri
    Standal ×
    Katsudon ×
    NiareNero ×
    Leora ×

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 22:44 ]


    Credendo Vides

    Ik heb echt meerdere keren onmenselijke geluidjes uitgeslagen tijdens deze laatste episode. Jeetje wat was dit géweldig. Er zaten gewoon zo veel super geweldige momenten in.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Nikiforov schreef:
    (...)
    Ik wil het wel zien heur :Y)


    Het is alleen audio, ik heb het inmiddels terug geluisterd en OMG, zoveel Awhs, Adorables, onsamenhangend lachen en huilen een veel vreemde geluiden. xD

    Maar nog steeds... Deze episode overtreft alle anderen weer.
    Zoveel wat er gebeurd is in voorgaande episodes, heck, zelfs vanaf episode 1 zijn weer helemaal overhoop gegooid. Vooral door het einde.
    Yuuri, die dronken om Victor's nek hing en hem vroeg om zijn coach te worden.
    Victor was al als een blok voor Yuuri gevallen op het banquet. Hij kon precies vertellen wat Yuuri de gehele avond gedaan had, alsof een bepaald persoon hem de gehele avond in de gaten heeft gehouden.
    Aan de foto's kon je duidelijk zien waar hij de inspiratie voor Eros vandaan haalde. (;
    Nogal logisch dat Chris zo handtastelijk was, ze hebben samen bijna zo goed als naakt in een paal gehangen...
    Het geflirt van Victor in het begin word nu ook duidelijk aangezien hij nog het beeld van de aanhankelijke en dronken Yuuri voor ogen heeft en hij schrok er dus ook een beetje van toen hij opeens zo afstandelijk was. Zelfs de dag erna. Toen hij aan Yuuri vroeg of hij op de foto wilde en Yuuri hem afwimpelde omdat hij alles van de vorige avond vergeten was, de sadness op Victor's gezicht. Waarom Yurio zo pissed is op Yuri. (omdat Victor de woorden van een dronken Japanse jongen wel herinnerde en niet zijn belofte aan Yurio.)

    En...En...En... AAAAHHHHHH, ik kan echt nog uren door gaan. Nu wijdt ik veel uit over voorgaande episodes..

    BTW... Over de ringen. (Ik vond iets op Tumblr, man... Ik vind heel veel op Tumblr...Tumblr is echt mijn hemel wat Yoi betreft ^^)
    Yuuri koopt er maar een ring, want op de bon van de juwelier staat Golden Wedding Ring voor €768.94. Wat betekend dat Victor zelf ook een ring heeft gekocht, de andere van het paar.

    En...En.. Okay, ik stop weer even ....


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Het is alleen audio, ik heb het inmiddels terug geluisterd en OMG, zoveel Awhs, Adorables, onsamenhangend lachen en huilen een veel vreemde geluiden. xD

    Maar nog steeds... Deze episode overtreft alle anderen weer.
    Zoveel wat er gebeurd is in voorgaande episodes, heck, zelfs vanaf episode 1 zijn weer helemaal overhoop gegooid. Vooral door het einde.
    Yuuri, die dronken om Victor's nek hing en hem vroeg om zijn coach te worden.
    Victor was al als een blok voor Yuuri gevallen op het banquet. Hij kon precies vertellen wat Yuuri de gehele avond gedaan had, alsof een bepaald persoon hem de gehele avond in de gaten heeft gehouden.
    Aan de foto's kon je duidelijk zien waar hij de inspiratie voor Eros vandaan haalde. (;
    Nogal logisch dat Chris zo handtastelijk was, ze hebben samen bijna zo goed als naakt in een paal gehangen...
    Het geflirt van Victor in het begin word nu ook duidelijk aangezien hij nog het beeld van de aanhankelijke en dronken Yuuri voor ogen heeft en hij schrok er dus ook een beetje van toen hij opeens zo afstandelijk was. Zelfs de dag erna. Toen hij aan Yuuri vroeg of hij op de foto wilde en Yuuri hem afwimpelde omdat hij alles van de vorige avond vergeten was, de sadness op Victor's gezicht. Waarom Yurio zo pissed is op Yuri. (omdat Victor de woorden van een dronken Japanse jongen wel herinnerde en niet zijn belofte aan Yurio.)

    En...En...En... AAAAHHHHHH, ik kan echt nog uren door gaan. Nu wijdt ik veel uit over voorgaande episodes..

    BTW... Over de ringen. (Ik vond iets op Tumblr, man... Ik vind heel veel op Tumblr...Tumblr is echt mijn hemel wat Yoi betreft ^^)
    Yuuri koopt er maar een ring, want op de bon van de juwelier staat Golden Wedding Ring voor €768.94. Wat betekend dat Victor zelf ook een ring heeft gekocht, de andere van het paar.

    En...En.. Okay, ik stop weer even ....


    Dat fotomoment was normaal voor het banquet denk ik, aangezien het nog steeds in de rink is (en niet een vliegveld zoals velen zeggen) ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kon eindelijk mijn username veranderen. Duuuus Kotori ~> Phichit
    Phichit is echt m'n fav~~ Ik hou zo veel van 'm. Hij is mijn animeidentiteit shipcaptain. <3
    Hoewel ik Victor, Yurio en Minami ook héél leuk vind.

    Profiel met dank aan Nikiforov <3 (Het is zo moooi ik fangirl over mijn eigen profiel nu, niet gezond)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik ben nu al fan van Yurio samen met Otabek.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ben lang niet op Quizlet geweest en ik zie gelijk een Yuri on ice forum :0.

    en ik ship te veel Victuuri


    Shoganai i ne~

    Standal schreef:
    Ik ben nu al fan van Yurio samen met Otabek.


    Yurio x Otabek OTP <3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Phichit schreef:
    (...)

    Yurio x Otabek OTP <3


    Ik ship ze ook, alleen is het dus eigenlijk illegaal en wettelijk zou Otabek opgepakt kunnen worden wegens pedofilie. (Yurio is 15 en Otabek 18 (; )


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ship ze ook, alleen is het dus eigenlijk illegaal en wettelijk zou Otabek opgepakt kunnen worden wegens pedofilie. (Yurio is 15 en Otabek 18 (; )


    Er zijn zo veel mensen onder de 18 die een relatie hebben met iemand die voor de wet volwassen is, dat ik het persoonlijk zie als een gezonde ship. ^^ Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik dus echt Otabek z'n leeftijd heb zitten opzoeken voor ik begon met intensief shippen. Aangezien ie er super oud uit ziet en motor rijdt, hahaha. Maar hij bleek jonger dan ikzelf, dus heuy SHIPSHIPSHIP. Ik ben echt blij voor Yurio tbh, hij verdient het echt om niet lonely te zijn. :3 Ik vond het een beetje sneu voor hem worden anders. ):


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik ship ze ook, alleen is het dus eigenlijk illegaal en wettelijk zou Otabek opgepakt kunnen worden wegens pedofilie. (Yurio is 15 en Otabek 18 (; )


    Dit stoort me echt 0,0 moet ik zeggen. Ik denk dat half van de Nederlanders nieuwe generatie jongeren dan illegaal bezig is.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nikiforov ••> Yashiro You may kill me now :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik drop hier ook even mijn tekeningen van Viktor & Yurio c:


    Binnenkort maak ik sowieso Yuuri erbij!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    Ik drop hier ook even mijn tekeningen van Viktor & Yurio c:


    Binnenkort maak ik sowieso Yuuri erbij!


    Oh. Wauw.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Allerton schreef:
    Ik drop hier ook even mijn tekeningen van Viktor & Yurio c:


    Binnenkort maak ik sowieso Yuuri erbij!

    Dat is zoveel beter dan de mijn oml


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Allerton schreef:
    Ik drop hier ook even mijn tekeningen van Viktor & Yurio c:


    Binnenkort maak ik sowieso Yuuri erbij!


    Viktor, Yurio eN MAKKACHIN. Yay. (bloos)

    Het ziet er echt heel goed uit!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan