• Ik heb mijn kat sinds 07:00 gisteren niet meer gezien en ik ben doodongerust. :/
    Nu waren we een groot deel van de dag (tot 18:00 uur) niet thuis, maar normaal gesproken staat ie allang voor de deur te jengelen dat hij wil eten - en al helemaal een dag later. Hij is nog nooit zolang weggeweest en omdat mijn vorige kat is aangeraden stress ik hem nogal.

    Dus iemand die nog kalmerende knuffels over heeft?
    Ik weet niet echt wat ik kan doen, ik heb al geroepen en alles, maar er zijn bij ons overal weilanden en struiken en aan het zoeken is bijna geen beginnen aan. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dikke knuf!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    N'awh Natas don't worry too much dearie. C: Ik woon dus op de veluwe - as you might remember - en ik heb er eentje in die glipt iedere keer diep de bossen in. Gelukkig keert hij altijd terug; dus die van jou staat voor je t weet weer op de stoep ^^.

    Misschien ideetje; Merijn heeft ook wel eens vast gezeten in een van de schuren van de buren. Maybe is dat iets? c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    N'awh Natas don't worry too much dearie. C: Ik woon dus op de veluwe - as you might remember - en ik heb er eentje in die glipt iedere keer diep de bossen in. Gelukkig keert hij altijd terug; dus die van jou staat voor je t weet weer op de stoep ^^.

    Misschien ideetje; Merijn heeft ook wel eens vast gezeten in een van de schuren van de buren. Maybe is dat iets? c;

    Hij is nooit zo lang weg, dus dat is vooral de reden dat ik me zo druk maak. Als hij terugkomt denk ik (hoop ik) dat ik in het vervolg er wat chiller mee omga. Ik heb het wel bij de buren gemeld, maar heb niet gevraagd om in hun schuur te kijken, eigenlijk. Is inderdaad een goeie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet of je heel dramatische hugs nodig hebt, maar beter dat je ze krijgt, dan dat je er eigenlijk om vraagt en dan ze niet krijgt


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.


    take risks

    Zijn er al updates?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nee, helaas niet. D:
    Lief dat je het vraagt!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade schreef:
    Nee, helaas niet. D:
    Lief dat je het vraagt!


    Hoop dat je kat snel thuiskomt <3


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je hij ondertussen al terug? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nee. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat jammer om te horen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Navigator schreef:
    Nee. :/


    Hij komt zeker wel terug, have faith in ur cat!


    Heaven is a place that we all have

    Misschien is hij opgesloten geraakt ergens? Ik hoop toch echt dat hij terug mag komen. <3


    26 - 02 - '16

    OMG HIJ IS VANMIDDAG THUIS GEWEEST!

    Alleen was ik er niet. Mijn vader was aan het klussen en die heeft hem even binnengelaten en eten en drinken gegeven. Hij heeft een halfuur het huis mauwend doorzocht maar wij waren er zelf niet en daarna heeft hij de hele tuin doorgerold. Ik ben zo blij, hij leeft in elk geval en is niet gewond. En hij zag er ook niet mager uit.

    Hopelijk kan ik hem snel weer knuffelen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gelukkig maar!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)