• Zoals je weet of niet, ik ben een enorme Queen-fan, maar dan ook écht. En vandaag is het 25 jaar geleden dat één van de beste muzikanten ter wereld bezweek aan de gevolgen van aids. Freddie Mercury is mijn eerste held ooit geweest (buiten mijn papa natuurlijk, haha). En ik kijk nog altijd naar hem op.

    Toen ik net het filmpje op de nieuwspagina van de VRT zag, kon ik niet anders dan dit delen. Ook omdat een van mijn favoriete quotes erin verwerkt wordt, wat dus ook mijn signature op Quizlet is. :Y)

    Goed, nu jullie dit feitje weten, mogen jullie antwoorden op de volgende vraag:
          Wat is jouw favoriete liedje van Queen of Freddie Mercury?

    Ik kan zelf heel moeilijk kiezen. En ondanks mijn username de titel is van een Queen-liedje, denk ik toch dat ik voor Teo Toriatte ga. Ik denk dat onder andere de Japanse tekst me enorm aantrekt. Al heb ik voor meer liedjes een speciale voorliefde!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, ik wist meteen dat het over Mercury ging,how? :') Ik heb wel een biografie van Queen gelezen (en ook gekocht). Mijn favoriete Queen songs... hmm ik denk Show Must Go On of Radio Ga Ga. Maar aan de andere kant zijn al zijn nummers prachtig ^^

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 21:57 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb er wel een paar.


    ~ I Want To Break Free
    ~ Under Pressure - Duet met David Bowie
    ~ Who Wants To Live Forever
    ~ The Miracle


    En mijn all time favoriet is nog een duet van Freddie maar dan met Montserrat Caballé


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    R.I.P Freddie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somebody to love!
    En jeetje, 25 jaar. Vind het zo jammer dat hij er niet meer is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wauw, is het al zo lang geleden? Hij was inderdaad een van de beste muzikanten ooit. Al moet ik toegeven dat ik af en toe jouw quote lees als: 'I'm just a magical prostitute, my dear.' En op deze site is dan niet eens zo vreemd. :')

    Mijn favoriet is (een beetje saai, maar goed) bohemian rhapsody.


    What would Emma do?