• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 16:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen idee hoe ik je daarbij zou kunnen helpen, de kans is namelijk vrij klein dat je om de hoek woont.=\ Daarbij ken ik het gevoel maar al te goed.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik snap hoe je je voelt. Als je eens wil praten of je hart luchten mag je me gerust een pbtje of gbtje sturen.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Mijn pb of gb staat altijd open als je via hier eens een gesprek wilt of jouw hart wil luchten. c:
    Ik zou niet weten hoe ik verder zou kunnen helpen, want ik ken het gevoel maar al te goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aye da's no good. Terwijl je echt super awesome bent. Je mag altijd met mij kletsen eh? Ik weet niet of ik dichtbij woon maar if so, ik heb ook geen sociaal leven kunnen we samen geen leven hebben. (:


    The truth is out there.

    Eenzaamheid is toch wel een van de meest vernietigende gevoelens... Helaas herkennen we het allemaal wel eens. Mocht je je hart een keer willen luchten, mijn pb's staan altijd open ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat ontzettend kut dat je je zo voelt. Dat hoef ik niet te sugarcoaten, want het is ook gewoon kut. Je mag mij altijd een berichtje sturen (of ik zal dat eens naar jou doen), maar misschien kan het ook wel helpen om een huisdier te nemen of een penvriend(in) regelmatig te schrijven. Ik weet niet of je daar verder tijd voor hebt, alleen in de tijd dat ik me eenzaam voelde, hielp mijn ratje me wel veel. Cheer up, buttercup. (flower)


    Quiet the mind, and the soul will speak.