• Ik ben dus als de dóód voor spinnen. voor ik ga slapen of naar de wc ga ofzo moet ik alle hoekjes op spinnen checken..
    en nouja. vanacht stikte ik bijna ofzo.. dus ik ging zo drinken pakken.. maar t was donker en alles dus ik zag niks.. nam ik een slokje.. ZAT ER EEN SPIN IN DAT GLAS O_O
    en toen liet ik t zo vallen en ging ik dat water uitspugen en heel hard gillen enzo. en toen lag er een spinnetje in de wasbak.
    en na 727887258925keer mn mond te spoelen en tanden te poetsen vind ik t nogsteeds vies.

    ieeeeh ik haat spinnen er zat er gisteren nog 1 in de gang en nu durf ik niet naar de wc bang dat er er nog 1 zit xD


    Nvt

    dat probleem ken ik...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ieh,, das bah.. heb medelijde met je x[


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat heb ik dus ook, elk insect is niets vergeleken een spin x'D


    believers never die.

    ik heb een egt arachnofobie!!!xD
    ik sprin METERS de lucht in als k een spin zie,, al is het maar een HELE kleine!!xD

    Bah, ik haaaat spinnen.


    Listen to what we're not saying..

    ieuw ><
    Ik heb er ook schrik van. Elk jaar, in het begin van de winter zitten er zo van die reuzenspinnen op mijn trap n_n
    Maar die killt mijn vader dan, en na een dikke week hebben we er al geen last meer van (;


    -

    Ocharm x]
    Wist je dat een mens ongeveer 3 spinnen inslikt per jaar, wnnr die slaapt natuurlijk dan x'D
    Ik vond dat zo'n goor weetje. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je eet in je slaap per jaar zowieso al 3 spinnen per jaar ofzo o_O


    Candycorekid.

    Aaarg ik was telaat XD
    Swurry +.+


    Candycorekid.

    x'D, geen zorgen die spin is ondertussen allang weg...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Dat van: je eet per jaar 3 spinnen, is totaal niet waar ><


    -

    Woot O__o
    Dan moet je niet bij ons in huis komen, dan kom je Harold tegen... [Ik weet alleen niet meer hoeveel Harolds wij hebben] Harold is zo'n dikzak spin ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    IIIEEEEEUWW!! Euw mijn got. Wat eeeeeeng O.O

    Dat van: je eet per jaar 3 spinnen, is totaal niet waar ><
    in je slaap... en het is spinnen/vliegjes.