• Op de een of andere manier kan ik bij bepaalde topics niet meer alle tekst lezen. Een aantal hiervan zijn van mijzelf, en als ik dan klik op "bewerken", staat de tekst er gewoon nog. Ook kan ik sommige links die ik in mijn gb krijg, zoals "naam schreef een nieuw bericht op het forum! Gebruik de volgende link om het topic te bekijken:" geen link eronder zien, of maar de eerste paar letters van het topic.
    Het lijkt wel alsof dit gebeurd bij alle topics waar codes zijn gebruikt, ofzo, maar heb alleen ik dit of zijn er meer mensen die er last van hebben? :')

    foto's om te laten zien wat ik bedoel:




    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 15:27 ]


    take risks

    Het probleem is bekend en kan voorkomen bij vrijwel alle soorten pagina's. Over het algemeen helpt een aantal keer herladen dus voor nu zou je dat kunnen proberen. Wanneer het opgelost gaat zijn, weten we nog niet. Het lijkt vrij willekeurig voor te komen, waardoor de oorzaak lastig te vinden is. Rutger is er in ieder geval van op de hoogte en mee bezig.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Het probleem is bekend en kan voorkomen bij vrijwel alle soorten pagina's. Over het algemeen helpt een aantal keer herladen dus voor nu zou je dat kunnen proberen. Wanneer het opgelost gaat zijn, weten we nog niet. Het lijkt vrij willekeurig voor te komen, waardoor de oorzaak lastig te vinden is. Rutger is er in ieder geval van op de hoogte en mee bezig.

    oooh oke sorry, had hier geen idee van :') zal het herladen dan maar eens proberen


    take risks

    Mouli schreef:
    (...)
    oooh oke sorry, had hier geen idee van :') zal het herladen dan maar eens proberen


    Begrijpelijk hoor. Daar hoef je zeker geen sorry voor te zeggen. Beter vragen te stellen dan in onwetendheid te leven c:
    En mogelijk zien meer users dit. Dan weten ze dat eraan gewerkt wordt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ook bij mijn verhalen. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja! Hier zou ik nog een screenshot van maken! Maar ik zag het vanmiddag ook al bij een forumbericht. De helft van mijn tekst stond er niet op.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik had het gisteren ook al gemerkt toen ik een story wilde lezen op de mobiele versie.


    <3

    Ik heb dit probleem ook bij mijn eigen verhalen. Sommige hoofdstukken kan ik lezen maar sommigen ook niet...
    Zowel op de mobiele als op de desktop versie is dit helaas niet mogelijk


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb goed nieuws. Inmiddels heeft Rutger het probleem gevonden. Nu enkel nog de oplossing!


    Happy Birthday my Potter!