• Hey c:

    Ik doe mee met Fanfic Short en heb vandaag een geweldig idee gekregen voor het plot. Ik ga namelijk een fanfiction schrijven over Stoick en Valka, de ouders van Hiccup (How To Train Your Dragon series).
    Ik wil daarbij ook echt een superleuke cover en ik kan wat wonderen verrichten met picmonkey, maar ik weet dat er hier op Quizlet een heleboel covermakers zitten die het 10000x beter zouden kunnen dan ik.

    Ik heb al een heleboel mooie (getekende dat wel) plaatjes gevonden van Stoick en Valka, zie hieronder:









    Ik zou er graag iets van Berk erbij willen, zoiets als dit:


    Zonder logo graag.





    De titel van het verhaal wordt For the Dancing and the Dreaming, die zou ik er graag ook ophebben. ^^
    Ik weet helaas niet wat voor lettertype ik wil, dus leef je uit, zou ik zeggen. (;
    En de setting is romantisch, dus de cover mag zeker wat warmte uitstralen, als je begrijpt wat ik bedoel?
    Ohja, ik heb liever horizontaal dan verticaal (:

    Alvast bedankt voor de moeite en ik ben benieuwd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Oeh wat leuk. Met een cover kan ik je niet helpen, maar ik ben wel heel benieuwd naar je fanfic!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vind je het erg als ik hem wel verticaal maak? Dat komt bij de mijne waarschijnlijk mooier uit. :X


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Vind je het erg als ik hem wel verticaal maak? Dat komt bij de mijne waarschijnlijk mooier uit. :X

    Nee hoor. Horizontaal heeft mijn voorkeur, maar het kan goed zijn dat ik zo wild enthousiast wordt van verticaal dat het toch verticaal word. haha


    Deep inside, I've never felt alive

    Aw, zo cute! Ik heb helaas geen tijd om een poging te wagen, maar deze fanfic wil ik graag lezen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Navigator schreef:
    Oeh wat leuk. Met een cover kan ik je niet helpen, maar ik ben wel heel benieuwd naar je fanfic!


    Tatooine schreef:
    Aw, zo cute! Ik heb helaas geen tijd om een poging te wagen, maar deze fanfic wil ik graag lezen.

    Doet me goed om dit te horen! (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    ik wil wat proberenn ! maar ook ik vind het persoonlijk mooier als een verticale cover en heb daarvoor ook al een ideetje gebracht, dus hooop dat het er dan zo goed uit komt te zien dat het verticaal goed is (:


    take risks

    Mouli schreef:
    ik wil wat proberenn ! maar ook ik vind het persoonlijk mooier als een verticale cover en heb daarvoor ook al een ideetje gebracht, dus hooop dat het er dan zo goed uit komt te zien dat het verticaal goed is (:

    Ik ben heel benieuwd ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij gaat nooit beter zijn dan die van DreamerN zal worden, maar ik had zin en inspiratie:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Hij gaat nooit beter zijn dan die van DreamerN zal worden, maar ik had zin en inspiratie:


    Oh, maar ik vind hem wel echt amazing! :D


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Oh, maar ik vind hem wel echt amazing! :D


    Glad you like it! ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik maak nooit echt horizontale covers en holycow het is best moeilijk


    Krolock schreef:
    Ik maak nooit echt horizontale covers en holycow het is best moeilijk



    Deze vind ik ook echt superleuk, maar ik vind de titel iets te veel opgaan in de achtergrond (bij beide bewerkingen). Kan je daar nog iets aan doen? :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    (...)
    Deze vind ik ook echt superleuk, maar ik vind de titel iets te veel opgaan in de achtergrond (bij beide bewerkingen). Kan je daar nog iets aan doen? :x


    Dit zo beter? Anders kijk ik er morgen wel even opnieuw naar hoor, ben een beetje moe haha

    Krolock schreef:
    (...)


    Dit zo beter? Anders kijk ik er morgen wel even opnieuw naar hoor, ben een beetje moe haha

    Het heeft geen haast, kijk er morgen maar naar. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    DreamerN schreef:
    Vind je het erg als ik hem wel verticaal maak? Dat komt bij de mijne waarschijnlijk mooier uit. :X


    Mouli schreef:
    ik wil wat proberenn ! maar ook ik vind het persoonlijk mooier als een verticale cover en heb daarvoor ook al een ideetje gebracht, dus hooop dat het er dan zo goed uit komt te zien dat het verticaal goed is (:

    Lukt het? Ik ben stiekem wel een beetje nieuwsgierig geworden. :3


    Deep inside, I've never felt alive