• Al meer dan een jaar zwerf ik op Quizlet rond met de naam Coliver. Na zo'n lange tijd ben ik die naam eigenlijk wel zat, vandaar mijn nieuwe username:


    Coliver is nu Livsnjutare! Livsnjutare is Zweeds voor epicurist, wat is afgeleid van Epicurus, een Grieks filosoof die bekend staat om het ultieme streven naar geluk als belangrijkste doel in het leven. Mede om deze betekenis, en ook mijn liefde voor de Zweedse taal, heb ik deze username gekozen! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Pfoe, dat wordt een kopiëren en plakken naam, haha. De betekenis is wel mooi. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niet makkelijk uit te spreken, haha. Maar mooie betekenis!


    Ik wil een tuin vol egels

    O wauw, luv it. Wat een mooi woord, die ga ik aan mijn Zweedse vocab toevoegen : D

    Jag tycker din ny namn är bara fin!

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 16:47 ]

    Navigator schreef:
    Pfoe, dat wordt een kopiëren en plakken naam, haha. De betekenis is wel mooi. ^^


    Dat was ook mijn eerste gedachte. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Navigator schreef:
    Pfoe, dat wordt een kopiëren en plakken naam, haha. De betekenis is wel mooi. ^^

    Hahaha ik moet ook nog even wennen. Maar ben er wel heel blij mee!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Skrivbar schreef:
    O wauw, luv it. Wat een mooi woord, die ga ik aan mijn Zweedse vocab toevoegen : D

    Jag tycker din ny namn är bara fin!

    Jaa ik vind hem ook mooi!
    Tack! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    bij m'n volgende zweedsles ga ik mijn leerkracht meteen imponeren met het woord :'D als ik het tenminste niet al te mislukt ga uitspreken :W

    leuke naam! c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hou van zulke woorden als usernames! :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer