• Hi,

    Voor de wedstrijd van Perffect zoek ik een simpele cover. Het gaat bestaan uit vier (losstaande) hoofdstukken.
    Ik kan geen credits aanbieden, maar je naam komt wel onder de cover te staan! Graag voor 12/13 december. Dan moet ik namelijk ook de eerste opdracht inzenden.

    Samenvatting:
    Het gaat over een jongen die wakker wordt na een avond flink stappen. Hij ligt -naakt- met een eeneiige tweeling in bed, maar kan zich niets meer van de voorafgaande avond herinneren. In de vier opdrachten komen de herinneringen van de vorige avond weer terug.

    Sfeer: Maakt me niet uit. De opdrachten zijn: Seksscène, dialoog, moord en tussenstuk.
    Horizontaal/verticaal: Maakt me ook niet uit.
    Titel: Een vreemde ochtend na een avond stappen.

    Dit soort plaatjes wil ik er graag in hebben:
    - Een goudvis.
    - Shotjes.
    - Een kop koffie met een sigaret.
    - Een mooie achtergrond erbij. Mag zowel duister als luchtig. Ik ga het verhaal namelijk vrij 'luchtig' schrijven.

    - Graag geen mensen erin!

    Ik heb een paar plaatjes opgezocht, maar ik weet niet of die goed bij elkaar passen. In ieder geval weten jullie dan wel in welke richting ik ze wil:





    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2016 - 15:00 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou op zich wel wat willen proberen (dus een subtiele mt ^^)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    First try c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mt, I wanna try :3


    ~My Mind Is Free~



    Ik lag echt in de knoop met de shotjes haha, daar kon ik geen getekende versie van vinden jammer genoeg hehe


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:



    Ik lag echt in de knoop met de shotjes haha, daar kon ik geen getekende versie van vinden jammer genoeg hehe


    Oh deze is gaaf! Zal ik proberen na een alternatief te zoeken voor de shotjes? Een (getekend) bierglas zal vast ook niet moeilijk te vinden zijn?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Pickett schreef:
    First try c:



    Wel gaaf gemaakt, maar niet echt wat ik in gedachten had. Toch bedankt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Oh deze is gaaf! Zal ik proberen na een alternatief te zoeken voor de shotjes? Een (getekend) bierglas zal vast ook niet moeilijk te vinden zijn?


    Als jij dat graag wilt, mag dat haha. T is net wat jij t mooist vind ;)


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    (...)

    Als jij dat graag wilt, mag dat haha. T is net wat jij t mooist vind ;)


    Top!

    Kun je iets met deze afbeeldingen? Kijk maar wat het mooist staat.. Of makkelijk te maken is! Voor de rest mag alles zo blijven. Vind hem super gaaf!



    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind die van Underscore ook echt leuk gedaan! MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okey, ik ben niet helemaal gegana zoals je vroeg... ;O oops. Maar die plaatjes werkten ook niet zo goed, dus ik heb er zelf ff wat gezocht. Ik hoop dat je dat niet erg vind, want het zijn geen shot glaasjes geworden :x
    Laat me het weten ;)


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Okey, ik ben niet helemaal gegana zoals je vroeg... ;O oops. Maar die plaatjes werkten ook niet zo goed, dus ik heb er zelf ff wat gezocht. Ik hoop dat je dat niet erg vind, want het zijn geen shot glaasjes geworden :x
    Laat me het weten ;)



    Super gaaf! (Maakt helemaal niet uit. Wilde je wat op weg helpen.) Heeel erg bedankt!!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Np (flower)


    ~My Mind Is Free~