• Na drie jaar heb ik eindelijk bepaald wat mijn eerste tatoeage wordt. Ik wist dat ik sowieso een olifant wilde en een quote, maar de quote was het probleem. Ik wilde heel erg graag lifedance van Charles Bukowski - zie spoiler - maar die is echt veel te lang. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik alleen de laatste zin onder de olifant wil hebben, namelijk: some lose both and become:
    accepted.


    Nu zit ik met het volgende probleem: lettertype. Mijn vraag is daarom dus of jullie mij kunnen helpen door in jullie eigen handschrift/in een random handschrift/in een font dat je mooi vind de quote te schrijven. Ik wil inspiratie opdoen over mooie lettertypes, dus dat zou mij heel erg helpen! Ik zit er zelf ook aan te denken om het te typen op mijn eigen typemachine, maar ik wil graag wat meer opties hebben voordat ik kies. Thank you!

    "the area dividing the brain and the soul
    is affected in many way by
    experience—
    some lose all mind and become soul:
    insane.
    some lose all soul and become mind:
    intellectual.
    some lose both and become:
    accepted."


    Dit is trouwens de olifant en ik wil hem aan de binnenkant van mijn bovenarm (:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 10:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Even mt. :Y)
    Ik ga straks proberen, haha.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh gaaf idee, zal even kijken of ik iets voor je kan doen


    Don't be like the rest of them, darling

    Wil er nog iemand anders proberen? c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Heb je een voorkeur voor een soort font? Bijvoorbeeld handgeschreven, typwriter et cetera? Dan kan ik zo kijken of ik nog iets kan vinden c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb deze lettertypen voor je (let niet bij die ene op het grijze):




    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    in mijn stad is er een café en de naam ervan is in een lettertype geschreven dat ik wel passen vind bij de olifant



    EDIT 1:dit lettertype vind ik btw ook nog passen




    EDIT 2: oh oh en deze vind ik echt on point

    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 18:40 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Stiles schreef:
    Heb je een voorkeur voor een soort font? Bijvoorbeeld handgeschreven, typwriter et cetera? Dan kan ik zo kijken of ik nog iets kan vinden c:

    Handgeschreven of typewriter is mijn eerste gedachten, maar ik wil juist graag andere ideeen zodat ik wat breder kan kijken naar de opties (: ik zou liever wel een dun lettertype willen en niet dik.

    @Standal en @Metamorphoses ah super, thanks! Dat zijn echt toffe lettertypes inderdaad (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.