• Naja ik wil zeker geen verwijten maken of ruzie zoeken.
    Maar de bans van de moderators en Rutger vind ik wel een goede oplossing een zeer goede zelfs! Ookal zijn heel veel van mijn vrienden geband. Ik vind dat de moderators gelijk hebben. Ik vand het wel jammer dat dit op de moderators word afgereageerd omdat ze gewoon hun werk doen.

    En ik wil nu geen gezuer dat quizlet streng is geworden enzo want als je je gewoon gedraagt moet je er geen last van hebben ;)

    [/Mijn mening]

    xox Renée <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dude.
    [/ik neem dat klote woord van jullie over (6)]

    Ik kende die dude's [/weer dat woord] niet, maar als ik zo de verhalen hoor. denk ik; 'Ja, het is niet onterecht'. [/zeg ik dat goed?]

    x') ik ben heel slim vandaag. x.x'

    Dude dat woord is goed.

    Anypoeh, die dude's zijn wel lievig ofzo maar het is wel beter dat ze een tijdje weg zijn n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dankje voor je steun lieverd ;)

    Ik vind het gwn te ver dat ze helemaal vn Q zyn geband x]


    A. ikmisje.

    Ik ben ook blij met die bans, er zijn regels, en daar moet je je aan kunnen houden, zo simpel is het, en als je je er niet aan houdt, volgen er straffen, Da's toch normaal xD

    dankje voor je steun lieverd ;)

    Alstúú hoor, maar oké ik vind het gewoon naja stom dat ze zo op jullie reageren >.< Want ik bedoel ik ken al die gebande mensjes en het zijn me vrienden maar toch vind ik wel dat ze het hebben verdient ookal ken ik ze heel goed. En ja quizlet is ook geen gevangenis!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het gwn te ver dat ze helemaal vn Q zyn geband x]

    zijn ze niet. over 2 maanden mogen ze weer terug komen.

    Waar voor kun je eigenlijk geband worden?

    ik ken niemand die het is, maar ik vind wel dat het goed is dat het gebuerd, quizlet moet veilig en gezellig blijven!


    Look for the girl with the broken smile

    ik benn het er niet mee eens!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waar voor kun je eigenlijk geband worden?

    ik ken niemand die het is, maar ik vind wel dat het goed is dat het gebuerd, quizlet moet veilig en gezellig blijven!

    Je kan bijvoorbeeld geband worden na 2 forumbans als je je nog steeds niet aan de regels houd. Als je teveel klachten krijgt en gewoon door gaat. Teveel ruzie schopt. En als je inbreekt op iemands account. Of als iemand je in vertouwen haar ww geeft en je dan daar misbruikt van maakt word de gene die het ww geeft verband en de gene die er misbruik van maakt ook. [/volgens mij]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik benn het er niet mee eens!

    Wist 'k al.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben het met je eens ^^ Mensen moeten maar meer respect hebben =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    zijn ze niet. over 2 maanden mogen ze weer terug komen.


    OJA x3 ?

    Ok Dan valt het ng mee ^^


    A. ikmisje.

    Ik ben het helemaal eens met jou : )


    Listen to what we're not saying..

    Thanks ^^


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.