• Zoals sommigen van jullie misschien al weten, ben ik geslaagd voor mijn examens van mijn opleiding en neem ik nu een half jaar pauze. Uiteraard wil ik in de tussentijd niet stilzitten en ben ik dus op zoek gegaan naar een bijbaan.

    Ook heb ik al gesolliciteerd bij Action, Deen, Kruidvat en Vomar. Dus daar van wacht ik nu bericht af en ik vroeg mij af of iemand weet waar ik nog meer kan solliciteren? (Etos en Hema heb ik gekeken, maar ik snap niet precies hoe ik daar moet solliciteren via de site)

    Heb jij een bijbaan?

    59.3% (16 stemmen)
     
    Ja

    22.2% (6 stemmen)
     
    Nee

    18.5% (5 stemmen)
     
    Ik ben op zoek naar een bijbaan


    Physics is awesome

    Ligt eraan waar je wilt werken.
    Zoals bij de mcdonalds zoeken ze eigenlijk altijd wel mensen.
    Je kan ook kijken bij lunchrooms, tuincentra of een bakkerij.
    En wat dacht je van de blokker, van haren.

    Nu ik alles op wil noemen besef ik eigenlijk hoeveel winkels mijn cv en sollicitatie hebben (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Woon je in een stad met een station? Zoja, http://retail.nsstations.nl/, hier staan vacatures op van winkels die op het station zitten (Smullers, Julia's, Broodzaak etc.)

    Ik heb zelf bij Julia's gewerkt en het was echt mijn leukste bijbaan ooit.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik werk in vakanties in een apotheek, maar ben zelf nu ook op zoek naar een wekelijkse job voor in het weekend. Ik ben al eens gaan horen in een bakker, café en boekenhandel. Je kan altijd ook eens in een slagerij of groentewinkel gaan horen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sempre schreef:
    Woon je in een stad met een station? Zoja, http://retail.nsstations.nl/, hier staan vacatures op van winkels die op het station zitten (Smullers, Julia's, Broodzaak etc.)

    Ik heb zelf bij Julia's gewerkt en het was echt mijn leukste bijbaan ooit.


    In een stad met meerdere stations zelfs. Goeie tip, dankjewel.

    Leuk om te horen dat je zo'n fijne bijbaan hebt gehad. Bij mij op het station zit ook een Julia's en ik hou van pasta.


    Physics is awesome

    Voiles schreef:
    Ligt eraan waar je wilt werken.
    Zoals bij de mcdonalds zoeken ze eigenlijk altijd wel mensen.
    Je kan ook kijken bij lunchrooms, tuincentra of een bakkerij.
    En wat dacht je van de blokker, van haren.

    Nu ik alles op wil noemen besef ik eigenlijk hoeveel winkels mijn cv en sollicitatie hebben (cat)


    Moet je bij lunchrooms of een bakkerij geen ervaring hebben met het werk? Ik ben bang om af gewezen te worden, omdat ik geen ervaring heb met werken in een lunchroom of een bakkerij.

    Zover had ik nog niet gedacht, ik ga zeker goed rondkijken of er niet ergens een bordje hangt met medewerkers gezocht.

    Is alleen maar beter, dan weten ze dat je actief aan het zoeken bent of dat je in de toekomst bij hen wil werken.


    Physics is awesome

    Painkiller schreef:
    Ik werk in vakanties in een apotheek, maar ben zelf nu ook op zoek naar een wekelijkse job voor in het weekend. Ik ben al eens gaan horen in een bakker, café en boekenhandel. Je kan altijd ook eens in een slagerij of groentewinkel gaan horen.


    Dat is ook interessant werk, lijkt me.

    Café en boekhandel zijn ook een goeie. Boekhandel helemaal.

    Ik weet niet of er echt een slagerij of groentewinkel nog ergens in de buurt zit. Waarschijnlijk toch wel, bedankt voor de tip.


    Physics is awesome

    Ik ga waarschijnlijk stoppen met mijn bijbaan, haha. Maar ik hoop dat ik bijles kan gaan geven daarna.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik werk zelf bij Kruidvat, dus dat kan ik je aanraden. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Patholoog schreef:
    Ik ga waarschijnlijk stoppen met mijn bijbaan, haha. Maar ik hoop dat ik bijles kan gaan geven daarna.


    Wat heb je nu dan voor bijbaan, als ik vragen mag?


    Physics is awesome

    Sampaio schreef:
    Ik werk zelf bij Kruidvat, dus dat kan ik je aanraden. ^.^


    Hoe heb jij gesolliciteerd bij de Kruidvat? Want ik kon op de site niet vinden hoe ik dat het beste kan doen.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Wat heb je nu dan voor bijbaan, als ik vragen mag?


    Ik werk bij Stiphout. Zij hebben vijf boten en op die boten hebben ze horeca en daar bedien ik. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Hoe heb jij gesolliciteerd bij de Kruidvat? Want ik kon op de site niet vinden hoe ik dat het beste kan doen.


    Ik heb er stage gelopen en toen mocht ik blijven, die stage had school toen voor me geregeld.
    Als mensen in de winkel komen voor sollicitatiebrief worden ze meestal ook gewezen naar de site, ik heb verder geen idee hoe dat werkt. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb als bijbaan werken bij de Action, en dat is wel prima te doen. Verder doe ik sinds kort ook schoonmaken bij twee huisjes, maar dat is min of meer komen aanwaaien.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb net een bijbaan weer aangeboden gekregen. In zo'n ldure lampenwinkel die ook nog allerlei accesoires verkoopt. Ik heb ook bij de Vero Moda gewerkt. Kleding winkels zijn hard werken, maar wel leuk. Gewoon eens door de stad lopen, heel veel winkels zoeken wel mensen. Dan zit er zo'n bordje op de deur.


    The truth is out there.

    Masquerades schreef:
    Ik heb als bijbaan werken bij de Action, en dat is wel prima te doen. Verder doe ik sinds kort ook schoonmaken bij twee huisjes, maar dat is min of meer komen aanwaaien.


    Daar heb ik gesolliciteerd dus ik hoop dat ik binnenkort bericht van de Action krijg.


    Physics is awesome