• Haihai,

    Weten jullie wat rot is als je beide ouders ruziën op nieuwjaardsdag en dan is er ook nog een kutprobleem. IK ben ingeschreven voor een dansschool en men ouders willen dat ik eraan mee doe en ik heb dat gedaan en weet je wat als de rekening eraan komt dan wilt geen beide van mijn ouders dat gaan betalen. Als ik met de rekening naar mijn moeder gaat zegt ze altijd dat Papa dat moet betalen, nou ga ik naarmijn vader zegt die dat mama dat moet betalen en zo gaat de ruzie verder en door en door. Ik voel me net een bal die heen en weer geschopt wordt!! Das echt vet niet leuk en zelf kan ik die niet betalen omdat ik nog geen kleine baantje heb en sinds 2 jaar geleden krijg ik geen zakgeld meer en dus kan ik dat zelf ook niet betalen das echt rot voor me!!! En nu weet ik het echt niet wat ik moet doen!! En ik mag ook nog nietgaan werken of een baantje of wat dan ook!! ='( Sorry maar dit moest er echt uit en bedankt om het te lezen.....


    FireFlies Above My Head

    Hmm dat is best wel raar van je ouders o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Warrior schreef:
    Hmm dat is best wel raar van je ouders o_o


    Dat zijn ze altijd al ><


    FireFlies Above My Head

    Dat is echt zielig. Vind ik echt een klotestreek. :/


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ze willen dat je gaat dansen en dan hebben ze er niets voor over? Dat is ook wel vreselijk. ><' Kan je er eens over praten met iemand van je ouders? Of denk je dat het niets gaat helpen? Je kan proberen ... ?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    Ze willen dat je gaat dansen en dan hebben ze er niets voor over? Dat is ook wel vreselijk. ><' Kan je er eens over praten met iemand van je ouders? Of denk je dat het niets gaat helpen? Je kan proberen ... ?

    Het maakt toch geen verschil en dan word ik gelijk weer afgekat.


    FireFlies Above My Head

    zeg het tegen ze, zeg dat ze moeten kappen jou zo midden in hun ruzie te zetten


    Why don't you break my heart