• Want er is vandaag een heel groot stuk van mijn haar afgeknipt door mijn dus yay





    Het was eerst vrij lang










    En toen was het vrij kort











    Dus zijn jullie onlangs nog naar de kapper geweest? (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Staat je mooi! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Staat je heel erg goed! :Y)

    Goldstein schreef:
    Thank you allemaal! Oh voor degenen die het zich afvragen, het kapsel is Legend of Korra season 4 inspired ^^

    (...)

    *Lily


    OhMY GOssshhhh jaa ik zie het! Wat gaaaaf!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gaaf! Staat je leuk! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Staat je supermooi!

    Ik ga eigenlijk begin volgend jaar mijn haar afknippen en ik vind het toch wel spannend :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leeeuuuk!
    Ik wil eigenlijk een deel van mijn haar blonderen maar ik heb er nog rood in zitten, dus dat moet er eerst nog uitgroeien. Dus, om mezelf te behoeden van het weer af te knippen (in tegenstelling tot jou staat mij dat totaal niet en ik ben net best ver met sparen), ga ik het deel wat rood is binnenkort nog roder maken zodat ik een bruinrode overgang heb ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Woooooooooow staat je echt super goed!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Echt mooi :)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Het staat je echt gaaf, Anna! *O*

    // Ik heb onlangs ook een heel groot deel van mijn haren afgeknipt. Eerst kan het tot +/- mijn heupen, en na afloop hing het tot mijn schouders.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2016 - 13:53 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry