• We hebben elkaar jaar wel een neppe of een echte kerstboom. Meestal is het een klein schattig boompje van ongeveer 160 cm. Vorig jaar zat mijn moeder nog zo te zeuren dat ze de boom eigenlijk te klein vond en niet vol genoeg. Toen kochten we maar een duurdere, langere en volle boom. Dit jaar besloot mijn moeder het toch anders te doen, want mijn moeder besloot dat wij dit jaar geen kerstboom zullen hebben. Waarom? ze heeft er geen zin in. Dat kan, maar de rest van het huis wilde wel een boom. Mijn moeder heeft het laatste woord, dus dat ging niet gebeuren. Mij boeit het niet heel erg, al is een boom natuurlijk wel leuker :Y).
    Omdat we elk jaar een kerstboom hebben gehad besloot ik toch wat te doen (cat). De eerste is een 'vermist: kerstboom' poster, op de plaats waar normaal de kerstboom stond (plaatje is klikbaar voor de tekst).


    Daarnaast heb ik een klein,nep kerstboompje gekocht. Hebben we toch nog een kerstboom :'D!



    Om het topic nog nuttig te houden: Wat hebben jullie al gedaan voor kerst?

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 22:16 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Underscore schreef:
    Hahaha wat geestig dit xD hoe reageerde je moeder?? Ben wel benieuwt (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ja, ik ben ook benieuwd!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat leuk gedaan!

    Ik kwam gister rond een uur of 1 in de avond thuis en toen stond opeens onze (grote) kerstboom in de hoek van de kamer en ik schrok me een ongeluk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het stille protest.

    Wel een geniaal idee.


    ©1998

    That's hilarious oml c: Alleen kerstbomen zijn sparren en geen dennen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hehehe, da's wel grappig gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Update:



    kerstboompje heeft twee vriendjes erbij en is niet meer alleen :'D!


    Seasons will change, but I shall remain