• Hoi lieve Quizletmensjes,

    Zoals sommigen van jullie misschien nog/al weten, heb ik een tijdje geleden een boek geschreven (topic), in eerste instantie als een soort kort verhaal voor mijn eindwerkstuk op school, maar uiteindelijk uitgegroeid tot een volwaardig boek, onder de titel Jeuk, daar krijg ik de kriebels van. Het is een Young Adult, over de zeventienjarige Hendrik, die met zijn kast van een huis en zijn collectie poloshirts eruit ziet alsof hij zijn leventje wel op orde heeft, maar na de dood van zijn opa komt hij erachter dat zijn leventje zich meer in een staat van absolute chaos bevindt. Zijn vader is een lul, zijn zus is dood en zijn beste vriend maakt meer gevoelens in hem los dan hij eigenlijk zou willen. Al met al combineert het een beetje humor met een puberaal zeikperspectief (aka Hendriks perspectief) in een toch nog ergens volgens mij wel serieuze setting. Of zo. Om even een vaag beeld te schetsen.

    Anywho, ik had dus dat verhaal geschreven voor school. Helemaal leuk, superblij toen het af was - zelfs zo blij, dat ik toen een uitgeverij (LetterRijn) heb gecontacteerd en het manuscript heb opgestuurd. Eigenlijk niet eens echt met grote verwachtingen, want ik keek vooral uit naar het professionele commentaar dat zou komen met de (voor mij zeer waarschijnlijke) afwijzing.

    Nou, is iets anders gelopen, dus. Afgelopen woensdag kreeg ik een mailtje van de uitgever: ze willen hem uitgeven! 28 december heb ik een gesprek met ze. Er zijn nog geen contracten ondertekend, dus technisch gezien staat nog niets vast, maar eigenlijk een soort van in de praktijk gaat het waarschijnlijk stiekem gewoon dus gebeuren, eigenlijk. Mijn boek wordt uitgegeven, door een echte uitgever. Wooh! *O* Stiekem vind ik dit toch wel heel erg supergaaf, haha.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Stiekem ís dit ook gewoon supergaaf, maar je weet al wat ik ervan denk. YAY. (bloos)(bloos)(bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou het zo kopen tbh. Jouw humor is sowieso al godlike (ik moet steeds lachen als jij iets zalig grappigs post) en het klinkt echt zo'n verhaal dat ik leuk ga vinden just because frustrated guy teenager :Y)

    Congrats tho!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gefeleciteerd!!
    Je verdient het! Echt, van wat ik van je gelezen heb, ben ik helemaal niet zo verbaasd.
    Hopelijk zien we het binnekort in de winkels liggen ^^


    Mhm?

    Omg yes Jip so happy for u. Was je verhaallijn toch niet te dramatisch :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wow wat gaaf! Kan je mij berichten als hij in de verkoop komt? Ik wil hem graag lezen ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 0:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JAAAAAAAA! Ik ZEI het toch? Ik ga je wel aan je belofte houden though! ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt nice! Gefeliciteerd! En wil je me laten weten wanneer die uitkomt? Ik ben wel benieuwd, hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahh, zo awesome! Gefeliciteerd!!


    i wanna die with you once or twice.

    GEFELICITEERD!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Omg, gaaafff! I'm so happ and proud! You rock! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omg gefeliciteerd!!! Echt super goed! Wil je mij alsjeblieft laten weten waar en hoe ik hem kan kopen als het zover is? ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik denk dat ik ongesteld moet worden, want ik zit hier echt met traantjes in de ogen van blijdschap.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben nog steeds super blij voor je! Ik kan niet wachten om hem boek te lezen :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg, dat boek klinkt echt awesome, al ben ik totaal niet thuis in het genre :')

    Maar dat is gewoon echt awesome! Ik ken je niet eens zo heel goed, maar ik ben nog steeds enorm blij voor je (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    jippekip, ja je weet al wat ik hiervan denk

    als je beroemd wordt, moet je toch even denken aan Q en misschien idk doneren voor het addie-mopshonden-fonds ofzo


    Heaven is a place that we all have